Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Холодний Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Холодний Г. О. 
Використання компетентнісного підходу в системі кадрового забезпечення товарної інноваційної політики підприємств [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 252-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_40
Досліджено сутність та основні аспекти формування та реалізації товарної інноваційної політики підприємств. На основі використання методу морфологічного аналізу та синтезу найбільш поширених визначень обгрунтовано сутність товарної інноваційної політики як економічної категорії. Доведено, що механізм реалізації товарної інноваційної політики повинен грунтуватися на використанні системи кадрового забезпечення, яка містить у собі сукупність засобів досягнення певних цілей і результатів діяльності. Однією з найважливіших особливостей сучасної системи кадрового забезпечення є зростання значення компетентності фахівців підприємства, зайнятих реалізацією товарної інноваційної політики. Запропоновано підхід щодо визначення рівня компетентності фахівців підприємства, зайнятих реалізацією товарної інноваційної політики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.956 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Холодний Г. О. 
Особливості та перспективи безперервної освіти в системі кадрового забезпечення маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_29
Розглянуто актуальну тему дослідження особливостей і перспектив безперервної освіти в системі кадрового забезпечення маркетингової діяльності підприємств. На базі використання методу морфологічного аналізу, синтезу найбільш поширених визначень обгрунтовано сутність поняття "безперервна освіта". Однією з найважливіших особливостей сучасної системи кадрового забезпечення є зростання значення компетентності фахівців підприємства, зайнятих реалізацією маркетингової діяльності. Доведено, що програми безперервного навчання фахівців-маркетологів дозволяють забезпечувати професійну мобільність фахівців, оперативне придбання та оновлення ними необхідних знань і компетентностей. Реалізація програми безперервного навчання дозволить на тривалу перспективу забезпечити збереження й розвиток інтелектуального та кадрового потенціалів організаційних структур маркетингу на підприємствах при суттєвому підвищенні якості підготовки фахівців-маркетологів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.466 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Холодний Г. О. 
Аналіз методичних підходів до оцінки вартості брендів [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 6. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Холодний Г. О. 
Маркетинговий аналіз стану та перспектив розвитку вітчизняного ринку послуг вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 316-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_7_51
Проаналізовано стан та перспективи розвитку вітчизняного ринку послуг вищої освіти. На основі використання методу морфологічного аналізу, синтезу найпоширеніших визначень обгрунтовано сутність вищої освіти й ринку послуг вищої освіти з маркетингової точки зору. Розглянуто результати маркетингового аналізу, метою яких є оцінка впливу факторів зовнішнього й внутрішнього середовища на рівень попиту на послуги вищої освіти в Україні. Доведено, що для подальшого розвитку вітчизняної системи вищої освіти буде потрібна нова концепція, яка припускає розвиток індивідуалізованого характеру послуг вищої освіти, коли особливу цінність набувають такі методи навчання, що розвивають здібності людини до самореалізації, розвитку й адаптації до швидко мінливих умов навколишнього світу. Матеріал, наведений у статті, узагальнює ситуацію на вітчизняному ринку освітніх послуг у системі вищої освіти й дозволяє обгрунтувати основні тенденції його розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Салюк А. П. 
Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості [Електронний ресурс] / А. П. Салюк, Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Холодний Г. О. 
Маркетингова логістика як основа концепції ефективного підприємництва [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2019. - № 4. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.488 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Завгородня Т. П. 
Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес–процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринків [Електронний ресурс] / Т. П. Завгородня, В. А. Костюк, Г. О. Холодний, В. В. Скрипник // Формування ринкових відносин в Україні. - 2022. - № 3. - С. 116-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2022_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Холодний Г. О. 
Інтегровані дизайн-рішення в сучасному механізмі товарної інноваційної політики [Електронний ресурс] / Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7. - С. 66-73.
Головним завданням сучасного дизайну є створення нових споживчих цінностей через оновлення предметно-процесного оточення. Завдяки системній інтегрованості дизайнерські рішення розглядаються у стратегічній перспективі, забезпечуючи досягнення довгострокових цілей інноваційного розвитку підприємства. Мета роботи - визначення сутності та розгляд особливостей інтегрованих дизайн-рішень у сучасному механізмі реалізації товарної інноваційної політики. Розглянуто сутність товарної інноваційної політики як економічної категорії та її місце в загальній системі інноваційного розвитку підприємства. Доведено, що завдяки високій інтегрованості дизайну в інноваційні процеси підприємства отримують широкий спектр переваг, зокрема стосовно задоволеності споживачів, ринкової позиції компанії та фінансово-економічних результатів упровадження інноваційної продукції. Наведено сутність і оцінено значення дизайну, деталізовано структуру програми дизайн-рішень - практичної форми реалізації системного дизайну, яка поєднує в цілісний процес розробки естетико-художньої, соціально-культурної та технологічної концепцій складного інноваційного об'єкта. Запропоновано змістовне визначення програмних інтегрованих дизайн-рішень - системи взаємодії різних видів, інструментів і програм дизайну, синтезу принципів управління та концепцій дизайну, при якій кожна з них може бути інтегрована з іншими проєктними інструментами та підкріплена ними для досягнення максимальної ефективності. Проведені дослідження та наведені результати дозволять підвищити теоретико-предметну обгрунтованість сутності та структури інтегрованих дизайн-рішень у сучасному механізмі товарної інноваційної політики.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.08.2024 р., через 2 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського