Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Холошин І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Пирогов Б. Типоморфізм термоелектричних властивостей магнетиту та їхнє практичне використання [Електронний ресурс] / Б. Пирогов, І. Холошин // Мінералогічний збірник. - 2012. - № 62, Вип. 1. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Minzb_2012_62_1_14
| 2. |
Холошин І. В. Новий підхід в організації навчальних геологічних екскурсій з використанням геоінформаційних технологій (на прикладі Криворізького регіону) [Електронний ресурс] / І. В. Холошин, І. С. Паранько // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 27. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_27_17
| 3. |
Холошин І. В. Роль геоінформаційних технологій при вивченні географічних дисциплін у вищих педагогічих учбових закладах України [Електронний ресурс] / І. В. Холошин // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 4. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_4_29
| 4. |
Холошин І. В. Використання супутникової навігації у процессі формування геоінформаційної компетентності учнів на уроках географії [Електронний ресурс] / І. В. Холошин // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 81-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_9 Супутникова навігація як один з базових елементів геоінформаційних технологій стає невід'ємною частиною життя сучасного суспільства. У цьому зв'язку ми повинні готувати підростаюче покоління до необхідності і доцільності практичного використання супутникової навігації. Крім того, даний напрямок у геоінформатиці має стати важливим елементом освітнього процесу, оскільки відкриває перед учителем необмежені можливості завдяки використанню навігатора в якості освітнього технічного пристрою, а технології глобального позиціонування і в якості одного з педагогічних елементів. Розглянуто теоретичні засади використання супутникового навігатора при формуванні геоінформаційної компетентності учнів на уроках географії: освітні функції пристрою, які він може виконувати у навчальному процесі; закономірності формування вмінь в учнів та педагогічні результати, зумовлені властивостями інформації, одержуваної за допомогою навігатора; головні принципи використання супутникової навігації в навчальному процесі; рівні компетентності знань школярами технологій глобального позиціонування та ін. На конкретних прикладах проаналізовано педагогічні технології запровадження супутникової навігації у практику сучасної школи в різних формах організації навчання.
| 5. |
Холошин І. В. Різночасові топографічні карти Криворіжжя як інформаційний ресурс для ретроспективних досліджень [Електронний ресурс] / І. В. Холошин, О. В. Бондаренко, І. М. Варфоломєєва, О. В. Ганчук, С. В. Мантуленко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Геологія. Географія. - 2018. - Т. 26(1), вип. 22. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdugg_2018_26(1)_22_12
| 6. |
Холошин І. В. Геотуристичний потенціал геологічних пам'яток Дніпропетровської області [Електронний ресурс] / І. В. Холошин, М. Я. Сивий, Н. Б. Пантелєєва, А. В. Глазков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2023. - № 1. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2023_1_15
|
|
|