Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Холтобіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Клочко А. 
Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи [Електронний ресурс] / А. Клочко, О. Холтобіна // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_10_6
Узагальнено результати пошуків науковців щодо визначення поняттєво-термінологічного апарату проблеми навчання здібних і обдарованих дітей та учнівської молоді. Охарактеризовано особливості двох основних підходів до визначення теоретичних основ проблеми здібностей: феноменологічного й онтологічного. Обґрунтовано доцільність навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи у контексті онтологічного підходу. Розкрито сутність понять «обдарована дитина», «академічно обдаровані діти», «інтелектуально обдаровані діти», «творчо обдаровані діти» з позиції двох основних підходів до їх визначення: діагностичного та інтегрального. Висвітлено особливості розвитку мотиваційної, когнітивної та психосоціальної сфер особистості здібної та обдарованої дитини. Виявлено причини соціальної і шкільної дезатаптації обдарованої дитини, що перешкоджає розкриттю її інтелектуального та академічного потенціалу.Обобщены результаты поисков ученых относительно определения понятийно-терминологического аппарата проблемы обучения способных и одаренных детей и учащейся молодежи. Охарактеризованы особенности двух основных подходов к определению теоретических основ проблемы способностей: феноменологического и онтологического. Обоснована целесообразность обучения способных и одаренных учащихся начальной школы в контексте онтологического подхода. Раскрыта сущность понятий «одаренный ребенок», «академически одаренные дети», «интеллектуально одаренные дети», «творчески одаренные дети» с позиции двух основных подходов к их определению: диагностического и интегрального. Освещены особенности развития мотивационной, когнитивной и психосоциальной сфер личности способного и одаренного ребенка. Выявлены причины социальной и школьной дезатаптации одаренного ребенка, которая препятствует раскрытию его интеллектуального и академического потенциала.The phenomenological and ontological approaches to the definition of the conceptual and terminological context of the problem of abilities have been characterized; the reasonability of education of capable and gifted primary school children in the context of the ontological approach is grounded. The essence of the notions «gifted child», «academically gifted children», «intellectually gifted children», «creatively gifted children» has been disclosed. The development peculiarities of the capable and gifted child's personality’s motivational, cognitive and psychosocial spheres as well as the reasons of school desadaptation have been disclosed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.749 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Холтобіна О. 
Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія" [Електронний ресурс] / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_11
З метою впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання розглянуто основні напрями реалізації в Бердянській гімназії № 1 «Надія» всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України», який розроблено в контексті концепції меритократичної освіти. Висвітлено характерні особливості організації навчально-виховного процесу в початковій школі, зокрема включення у зміст навчання інтеграції різнорідних знань і міжпредметних зв’язків, що сприяє формуванню та розвитку в учнів ключових компетентностей: громадянської, соціальної, уміння вчитися, загальнокультурної. Проілюстровано процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення формування читацької компетентності в учнів, реалізації системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту. Підкреслено, що інноваційний підхід до організації навчання підвищує рівень якості знань з базових предметів у класах, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».С целью внедрения в педагогическую практику инновационных технологий обучения рассмотрены основные направления реализации в Бердянской гимназии № 1 всеукраинского научно-педагогического проекта «Интеллект Украины», который разработан в контексте концепции меритократического образования. Освещены характерные особенности организации учебно-воспитательного процесса в начальной школе, в частности включение в содержание обучения интеграции разнородных знаний и межпредметных связей, что способствует формированию и развитию у учащихся ключевых компетентностей: гражданской, социальной, умения учиться, общекультурной. Проиллюстрирован процесс внедрения учебного и учебно-методического обеспечения формирования читательской компетентности в учащихся, реализации системных межпредметных связей, создания на каждом уроке ситуации успеха, заинтересованности и комфорта. Подчеркнуто, что инновационный подход к организации обучения повышает уровень знаний по базовым предметам в классах, работающих в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины».The article deals with the main ways of All-Ukrainian scientific-pedagogical project «Intellect of Ukraine» realization in Berdyansk gymnasium № 1 «Nadia». It considers the peculiarities of educational process organization in 1-4 forms. Here is illustrated the complete process of introduction the educational and educational methodical ensuring, the realization of system intersubject connections, the creation of the situation of success and comfort at each lesson.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.011 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Холтобіна О. 
Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" [Електронний ресурс] / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського