Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Царик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гнатюк Л. Р. 
Роль та місце trash-напряму у дизайні [Електронний ресурс] / Л. Р. Гнатюк, О. А. Царик // Теорія та практика дизайну. - 2013. - Вип. 4. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2013_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.636 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Царик О. Р. 
Оцінювання юзабіліті електронних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / О. Р. Царик // Вісник Національного авіаційного університету. - 2013. - № 2. - С. 266-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_2_43
Обгрунтовано необхідність оцінки юзабіліті електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП). Визначено поняття юзабіліті, параметри, що необхідні для проведення відповідної оцінки юзабіліті ЕЗНП, основні методи оцінки юзабіліті, критерії, за якими потрібно проводити цю оцінку, складові юзабіліті - технічну і дидактичну. Установлено, що оцінка юзабіліті ЕЗНП є невід'ємною і важливою складовою розробки життєвого циклу цих самих засобів і систем. Показано, що оцінка юзабіліті надає змогу створення таких систем електронного навчання, які будуть спрямовані на підтримку своїх користувачів, а саме того, хто навчає, і того, хто навчається. Зазначено, що розробка відповідної методики оцінки юзабіліті систем електронного навчання є ключем до створення ефективних, продуктивних і "високопридатних" навчальних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.354 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Царик О. 
Стан писемного мовлення у системі мовної освіти [Електронний ресурс] / О. Царик // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_29
Розглянуто стратегії формування культури писемного мовлення, які варто застосовувати у процесі навчання: планування проблемної ситуації із застосуванням метакогнітивних знань та досвіду, методів із врахуванням послідовності, інтенсивності, швидкості навчання; процес спостереження, контролювання та оцінювання процесу навчання та виявлення можливих перешкод, аналіз досягнення поставленої мети, самомотивації; управління процесом навчання шляхом оптимізації концентрації, мотивації, емоцій. Охарактеризовано поняття культури писемного мовлення, досліджено психологічні передумови формування такої культури писемного мовлення у загальноосвітніх закладах, проаналізовано стан культури писемного мовлення як педагогічну проблему. Рассмотрена педагогическая проблема формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях. Дана характеристика понятий "письмо" и "письменная речь". Осуществлен анализ психологических предпосылок формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях, проанализировано состояние культуры письменной речи как педагогическая проблема. The article deals with the problem of creating a culture of writing skills of students in educational institutions.The concept of writing and the written word were characterized. The analysis of the psychological prerequisites for building a culture of writing skills of students in educational institutions was made. The basic metacognitive strategy of building a culture of writing was considered. The article outlines the main trends of development of culture of writing in school, proposes methodological and psychopedagogical recommendations for the development of speech and special exercises to enhance the positive impact on students written language.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Царик О. 
Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці [Електронний ресурс] / О. Царик // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 218-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Царик О. 
Герман Кестен – німецький письменник і літератор в екзилі [Електронний ресурс] / О. Царик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 35. - С. 334-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_35_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Царик О. М. 
Культура мовлення учнів у навчальних закладах західних областей України початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Царик О. М. 
Теоретичні аспекти писемного мовлення (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 526.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Царик О. М. 
Формування культури писемного мовлення учнів у загальноосвітніх закладах Галичини початку XX століття [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(1). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(1)__19
Досліджено досвід гімназій та традиції підготовки інтелектуальної еліти. Вивчено особливості формування культури писемного мовлення. Здійснено спробу пошуку й активізації ефективних форм і методів організації навчального процесу з метою впровадження кращих традицій європейської й вітчизняної освіти у навчальний процес. Вивчено історичні особливості радянської та української систем шкільної освіти другої половини XX ст. Окреслено перспективи формування культури писемного мовлення учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах за умов розвитку національної системи освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.423 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Царик О. М. 
Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Царик О. 
Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Царик // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гнатюк Л. Р. 
Особливості використання екодизайну в сучасному інтер’єрі ванних кімнат [Електронний ресурс] / Л. Р. Гнатюк, О. А. Царик // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2013. - Вип. 34. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2013_34_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Царик О. 
Культура писемного мовлення у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Царик // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Царик О. М. 
Рідна мова як засіб формування культури мовлення особистості (історичний аспект) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 73(1). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_73(1)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Царик О. М. 
Основні аспекти розвитку культури писемного мовлення учнів у школах України: 1991 – 2000 рр. [Електронний ресурс] / О. М. Царик. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Царик О. М. 
Особливості розвитку культури писемного мовлення учнів другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Молодий вчений. - 2017. - № 7. - С. 333-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_7_76
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Царик О. М. 
Основні аспекти формування культури писемного мовлення у східній Україні початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 150. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 489.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Царик О. М. 
Роль самоосвіти у формуванні культури мовлення особистості в Галичині міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 362-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Царик О. М. 
Педагогічні умови розвитку культури писемного мовлення учнів у системі радянської освіти (60-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 367–378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2017_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Царик О. 
Герман Кестен як митець і особистість: рецепція і трансформація [Електронний ресурс] / О. Царик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2010. - № 30. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2010_30_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.376 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Царик О. 
Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / О. Царик // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2019_20_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського