Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Цимбалюк І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дубей Л. Я. Морфофункціональний стан гіпофізарно-тироїдної системи у дітей, хворих на гостру лімфобластну лейкемію [Електронний ресурс] / Л. Я. Дубей, О. В. Ябчанка, Н. В. Дубей, О. І. Дорош, І. П. Цимбалюк, О. Є. Cічкоріз, А. П. Рум’янцева // Український журнал гематології та трансфузіології. - 2011. - № 6. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujgt_2011_6_4
| 2. |
Цимбалюк І. Принципи формування змісту курсового навчання керівних кадрів закладів системи професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 109-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 Викладено результати теоретичного педагогічного обґрунтування принципів формування змісту курсового навчання керівних кадрів професійно-технічної освіти. Шляхом узагальнення результатів аналізу літературних джерел виділено підходи до розв’язання цієї проблеми (наукова розробка карток за професією, створення професійно-кваліфікаційних характеристик, робота з професіограмами). За характером прояву та змістовою суттю принципи формування змісту навчання керівних кадрів професійно-технічної освіти поділено на дві групи: загальнодидактичні (науковість, системність, неперервність, єдність змістового та процесуального аспектів навчання, його зв’язок із життям) і специфічні (випереджувальність змісту, кваліфікаційна доцільність, індивідуалізація і диференціація, поетапність). Констатовано, що недостатній рівень науково-педагогічного обгрунтування змісту підвищення кваліфікації керівних кадрів професійної освіти негативно впливає на якість навчально-виховного процесу. Висловлено застереження про відсутність системного підходу до розробки змісту і формування обсягу знань, що не сприяє оптимізації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації керівників професійних закладів. Вказано на недостатнє використання інноваційних педагогічних технологій, сучасних форм і методів навчання, а також низький рівень науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти, що негативно впливає на ефективність підвищення кваліфікації керівних кадрів.Изложены результаты теоретического педагогического обоснования принципов формирования содержания курсового обучения руководящих кадров профессионально-технического образования. Путем обобщения результатов анализа литературных источников выделены подходы к решению этой проблемы (научная разработка карт по профессии, создание профессионально-квалификационных характеристик, работа с профессиограммами). По характеру проявления и содержательной сути принципы формирования содержания обучения руководящих кадров профессионально-технического образования разделены на две группы: общедидактические (научность, системность, непрерывность, единство содержательного и процессуального сторон обучения, его связь с жизнью) и специфические (опережение содержания, квалификационная целесообразность, индивидуализация и дифференциация, поэтапность). Констатировано, что недостаточный уровень научно-педагогического обоснования содержания повышения квалификации руководящих кадров профессионального образования негативно влияет на качество учебно-воспитательного процесса. Высказаны опасения об отсутствии системного подхода к разработке содержания и формирования объема знаний, что не способствует оптимизации учебного процесса в системе повышения квалификации руководителей профессиональных заведений. Указано на недостаточное использование инновационных педагогических технологий, современных форм и методов обучения, а также низкий уровень научно- методического обеспечения учебно-воспитательного процесса в учреждениях образования, что негативно влияет на эффективность повышения квалификации руководящих кадров.Theoretical results of pedagogical justification of the principles shaping the content of a course management training vocational education. Summarizing the results of the analysis are highlighted in the literature approaches to solving this problem (scientific development cards by profession, the creation of occupational characteristics , work with professiogram). By the nature of the content and essence of manifestation principles of content management training vocational - technical education are divided into two groups: general didactic (scientific, consistency, continuity, unity substantive and procedural sides learning and its relation to life) and specific (lead content qualifying expediency, individualization and differentiation, phasing). Stated that insufficient scientific-pedagogical justification content management development of vocational education affects the quality of teaching-educational process. Expressed reservations about the absence of a systematic approach to developing the content and form of knowledge, is not conducive to optimizing the learning process in the system of management training vocational schools. Specified by insufficient use of innovative teaching technologies and modern forms and methods of teaching, as well as the low level of scientific and methodological support of the educational process in educational institutions, undermine the effectiveness of management development.
| 3. |
Цимбалюк І. О. Ефективність реформування вітчизняної системи екологічних платежів [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк // Економічний вісник університету. - 2013. - Вип. 20(1). - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2013_20(1)__39 Доведено значення системи екологічних платежів, розглянуто їх функції та класифікацію. Досліджено рівень виконання екологічними платежами фіскальної та компенсаційної функцій на основі визначення показників дієвості та ефективності реформування системи екологічних платежів в Україні. Визначено склад вітчизняної системи екологічних платежів та проаналізовано основні зміни, що відбулись в процесі реформування податкової системи України і прийняття Податкового кодексу. Запропоновано систему показників кількісної оцінки: співвідношення між надходженнями від екологічного податку та витратами на заходи охорони НПС; рівень покриття шкоди, завданої НПС, надходженнями від екоплатежів; ступінь прояву стимулюючих властивостей екоподатку. Проведено аналіз дієвості та ефективності системи екологічного оподаткування.
| 4. |
Цимбалюк І. Л. Пропагування професійної освіти та знань громадськими об’єднаннями Західної Волині (1921-1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Л. Цимбалюк // Чорноморський літопис. - 2010. - Вип. 2. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chl_2010_2_24
| 5. |
Швець Н. І. Вплив комбінованої антигіпертензивної терапії на добовий профіль артеріального тиску та морфо-функціональний стан серця у хворих на артеріальну гіпертензію та тиреотоксикоз [Електронний ресурс] / Н. І. Швець, Т. М. Бенца, І. Л. Цимбалюк, О. А. Пастухова // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(2). - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(2)__13 Наведено дані щодо застосування комбінованої антигіпертензивної терапії інгібітором ангіотензинперетворюючого ферменту Раміприлом або блокатором рецепторів ангіотензину II Телмісартаном з Метапрололом у хворих на артеріальну гіпертензію (АГ) та тиреотоксикоз (ТТ). Мета роботи - дослідити вплив цих комбінацій антигіпертензивних препаратів на показники добового профілю артеріального тиску (АТ) та морфофункціональний стан серця у пацієнтів з АГ та ТТ. Встановлено, що застосування даних препаратів однаково позитивно впливало на показники добового профілю АТ: середньодобові рівні систолічного (САТ) і діастолічного АТ (ДАТ) в групах 1 і 2 достовірно знизились відповідно на 20,9 (p << 0,05) і 20,4 % (р << 0,05) для САТ і на 11,6 (p << 0,05) і 9,1 % (p << 0,05) для ДАТ за рахунок зниження як денних, так і нічних показників САТ і ДАТ. Відмічалось також суттєве зниження показників середньодобової, денної та нічної варіабельності (Вар) САТ і ДАТ: Вар САТ у хворих груп 1 і 2 знизилась на 23,2 (p = 0,0001) і 39,3 % (p = 0,0001) відповідно, Вар ДАТ на 16,2 (p = 0,0001) і 18,1 % (p = 0,0001) відповідно. При цьому, Телмісартан достовірно краще (p << 0,05), ніж раміприл, впливав на варіабельність середньодобового, денного та нічного САТ. Наприкінці лікування у хворих обох груп зафіксовано зменшення маси міокарда та індексу маси міокарда лівого шлуночка (ЛШ) в середньому на 15,1 % (p << 0,05), розмірів лівого передсердя - на 13,7 і 11,9 % відповідно (p << 0,05), кінцево-діастолічного розміру ЛШ - на 9,6 і 11,6 % відповідно (p << 0,05) та покращання діастолічної функції ЛШ. Динаміка цих показників у групах 1 і 2 достовірно не відрізнялась (p >> 0,05).
| 6. |
Цимбалюк І. О. Значення податку на доходи фізичних осіб у системі територіальних фінансів [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2013_1_23
| 7. |
Цимбалюк І. Концептуальні засади розвитку системи неперервної, випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_68 Обгрунтувано концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. Визначено її завдання: спроба виявити актуальний смисл концепції неперервної освіти; розкриття її історичних, соціокультурних й педагогічних засад. Сформульовано низку відмінностей неперервної та традиційної освіти: прискорення темпів освоєння засобів і методів суспільного виробництва, форм його організації; постійне оновлення прикладних знань, необхідність підтримувати на потрібному рівні здатність виконувати складні професійні функції, оперативно враховувати зміни соціальної практики; не лише інститут передавання досвіду, а й перебудови та розвитку; неперервна освіта як педагогічна система має сприяти цілеспрямованому, різнобічному розвитку особистості та змінюватися залежно від освітніх потреб; у методологічному плані підвищення кваліфікації є однією зі складових проблеми неперервності розвитку особистості.Обоснованы концептуальные основы развития системы непрерывного опережающего последипломного педагогического образования как составляющей непрерывности развития личности. Определены ее задачи: выявление актуального смысла концепции непрерывного образования, раскрытие ее исторических, социокультурных и педагогических основ. Сформулирован ряд различий непрерывного и традиционного образования: ускорение темпов освоения средств и методов общественного производства, форм его организации; постоянное обновление прикладных знаний, необходимость поддерживать на нужном уровне способность выполнять сложные профессиональные функции, оперативно учитывать изменения социальной практики; непрерывное образование как педагогическая система должно способствовать целенаправленному, разностороннему развитию личности и изменяться в зависимости от образовательных потребностей; в методологическом плане повышение квалификации является одной из составляющих проблемы непрерывности развития личности.The article highlights the results of a theoretical study of the conceptual foundations of the system of continuous proactively Postgraduate Education as part of continuity of personality.
| 8. |
Цимбалюк І. О. Особливості визначення податкового навантаження на рівні держави та регіону [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, О. О. Міщанчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 3(2). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_3(2)__23
| 9. |
Дубей Л. Я. Морфофункціональний стан гіпофізарно-тироїдної системи у дітей, хворих на гостру лімфобластну лейкемію [Електронний ресурс] / Л. Я. Дубей, О. В. Ябчанка, Н. В. Дубей, О. І. Дорош, І. П. Цимбалюк // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2011. - Вип. 2. - С. 430-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2011_2_44
| 10. |
Цимбалюк І. О. Податкові надходження місцевих бюджетів [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, Н. В. Вишневська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 16. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_16_15
| 11. |
Цимбалюк І. Психолого-педагогічні аспекти формування духовно-моральних цінностей особистості в умовах реалізаціїнової моделі школи екологічної культури у світлі нової парадигми освіти [Електронний ресурс] / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_63
| 12. |
Цимбалюк І. О. Тенденції розвитку податкової системи Великобританії [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, О. В. Цуз // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_17_22
| 13. |
Цимбалюк І. О. Роль податків у забезпеченні фінансової автономії органів місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, Б. В. Підцерковний // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2014_2_21
| 14. |
Цимбалюк І. О. Міжнародна податкова конкуренція: перспективи та реалії [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2012. - Вип. 24. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2012_24_16
| 15. |
Цимбалюк І. О. Розвиток національних податкових систем в умовах посилення міжнародної податкової конкуренції [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, Б. В. Підцерковний // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_1_16
| 16. |
Цимбалюк І. О. Державне регулювання трансфертного ціноутворення: необхідність запровадження та проблеми імплементації у вітчизняну практику [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, І. І. Ковальчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_2_24
| 17. |
Цимбалюк І. Сутність гуманістичних цінностей і орієнтирів розвитку особистості у педагогічній спадщині А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_33
| 18. |
Дубей Л. Я. Розвиток тромбозів при гострій лімфобластній лейкемії в дітей [Електронний ресурс] / Л. Я. Дубей, О. І. Дорош, Н. В. Дубей, І. П. Цимбалюк, О. І. Козлова, Г. В. Макух, М. В. Сапужак // Здоровье ребенка. - 2014. - № 4. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2014_4_29 Дві третини випадків захворювання на гостру лімфобластну лейкемію (ГЛЛ) припадають на період дитинства. ГЛЛ є високочутливою до хіміотерапії. Серед пацієнтів, які одержують сучасну терапію, загальне п'ятирічне виживання становить від 80 до 86 %, а п'ятирічне безподійне виживання - 78 - 83 %. Хоча більшість із цих пацієнтів, імовірно, будуть вилікувані, проте в значної їх кількості виникає рецидив хвороби, або розвивається вторинна пухлина, або деякі інші ускладнення, пов'язані з лікуванням, що може призвести до фатального наслідку. Несприятливі події під час і після лікування ГЛЛ у дітей є однією зі злободенних тем сьогодення. Важливо підкреслити ймовірність загального ризику розвитку тромбозу у разі ГЛЛ у дітей, а також ідентифікувати осіб із високим ризиком його розвитку, обговорити клінічні настанови щодо терапії та зменшення цього ризику, а також навести власні клінічні випадки.
| 19. |
Дубей Л. Я. Тромбофілія і тромбози у дітей [Електронний ресурс] / Л. Я. Дубей, Ю. С. Коржинський, Н. В. Дубей, Г. В. Макух, Я. Є. Бойко, Н. О. Лукавецький, І. П. Цимбалюк, О. І. Дорош, Р. Р. Волощук, М. В. Сапужак // Кровообіг та гемостаз. - 2014. - № 1-2. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kogs_2014_1-2_5
| 20. |
Цимбалюк І. О. Оцінка рівня податкового навантаження в регіоні (на прикладі Волинської області) [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4(1). - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_4(1)__23
| | |
|
|