Пошуковий запит: (<.>A=ЧУДАКОВ$<.>+<.>A=МАРИЭТТ$<.>+<.>A=ОМАРОВН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чудакова О. В. Соціально-психологічні чинники поширення деструктивних ідеологій у молодіжному середовищі [Електронний ресурс] / О. В. Чудакова // Прикарпатський вісник НТШ. Сер. : Думка. - 2012. - № 3. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_2012_3_17 Зазначено, що діяльність деструктивних об'єднань супроводжується завданням серйозної шкоди психічному, фізичному, моральному здоров'ю людини. Дослідження стану психічного здоров'я в осіб, яких завербовано, виявляють у них розвиток психічних змін. Серед суспільних проявів негативного впливу цих об'єднань на молодіжне середовище можна відзначити відчуженість, ворожість, прагнення існувати у вузькому часовому та просторовому вимірі - тут і тепер (відкидаючи як минуле, так і майбутнє), нездатність ухвалювати будь-яке рішення без чиїхось порад і т.п. Особливої актуальності набуває формування національної ідеології як суспільної стратегії, що задає цілі, сенс для життєдіяльності кожної окремої людини.
|
2. |
Чудакова В. П. Експертиза організаційно-інноваціного середовища як чинника забезпечення формування інноваційності й конкурентоздатності особистості в швидкозмінних умовах [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 1. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_1_19
|
3. |
Чудакова В. П. Експертиза організаційно-інноваційного середовища як чинника забезпечення формування інноваційності й конкурентоздатності особистості в швидкозмінних умовах, за методикою "оцінювання мотиваційного середовища" [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 2. - С. 81-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_2_22
|
4. |
Чудакова В. П. Узагальнення результатів дослідження експертизи організаційно-інноваційного середовища чинник інноваційності та конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 6. - С. 67-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_6_13
|
5. |
Чудакова В. П. Корекція організаційно-інноваційного середовища – чинник формування інноваційності та конкурентоспроможності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 7. - С. 91-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_7_24
|
6. |
Чудакова В. П. Експертиза організаційно-інноваційного середовища як чинника забезпечення формування інноваційності й конкурентоздатності особистості за методикою "Оцінювання функції керівництва" [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 3. - С. 79-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_3_22
|
7. |
Чудакова В. П. Діагностично-інтерпретаційний компонент дослідження інтегральної характеристики задоволеності професійною діяльністю як критерій готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатної особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 12. - С. 79-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_12_17
|
8. |
Чудакова В. П. Інтегральна характеристика самоусвідомлення себе як професіонала – критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатної особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 1. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_1_15
|
9. |
Чудакова В. П. Інтегральна характеристика задоволеності професійною діяльністю як критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатної особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 11. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_11_14
|
10. |
Чудакова В. П. Модель експертизи і корекції внутрішньої психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності – чинник формування конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 10. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_10_13
|
11. |
Чудакова В. П. "Самооцінка" як складова інтегральної характеристики "самоусвідомлення себе як професіонала" − критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 2. - С. 59-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_2_15
|
12. |
Чудакова И. В. Качество жизни больных, оперированных по поводу неврином слухового нерва [Електронний ресурс] / И. В. Чудакова // Український нейрохірургічний журнал. - 2007. - № 3. - С. 40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2007_3_77
|
13. |
Чудакова В. П. "Локус контролю" як складова інтегральної характеристики "самоусвідомлення себе як професіонала" – критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 61-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_15
|
14. |
Чудакова В. П. Відмінні характеристичні особливості особистості з "інтернальним" і "екстернальним" типом суб’єктивної локалізації контролю, і їх вплив на сформованість інноваційності та конкурентоздатності [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 5. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_5_11
|
15. |
Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий компонент дослідження "локус контроль" – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 4. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_4_13
|
16. |
Носов С. Г. Синдром Ландау — Клеффнера: диагностика и лечение (Обзор литературы) [Електронний ресурс] / С. Г. Носов, Л. Б. Чудакова // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2013_21_3_29
|
17. |
Завалко Ю. Н. Дислексия и дисграфия у детей с эпилепсией [Електронний ресурс] / Ю. Н. Завалко, В. З. Задорожный, Л. Б. Чудакова, А. А. Хижняк // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 3. - С. 127-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2013_21_3_34
|
18. |
Завалко Ю. Н. Диагностика интеллектуально-мнестических расстройств у детей с эпилепсией [Електронний ресурс] / Ю. Н. Завалко, Н. Г. Вишневская, Л. Б. Чудакова, Е. М. Бобовникова // Український вісник психоневрології. - 2011. - Т. 19, вип. 4. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2011_19_4_21
|
19. |
Чудакова В. П. Діагностично-інтерпретаційній і прогностичний компоненти дослідження "суб’єктивного локусу контролю" – показника сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 6. - С. 46-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_6_12
|
20. |
Чудакова В. П. Дослідження "рівня суб’єктивного локусу контролю", інтегральної характеристики "самоусвідомлення себе як професіонала" – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості (продовження) [Електронний ресурс] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 7. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_7_9
|
| |