Пошуковий запит: (<.>A=Чашечникова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Чашечникова О. С. Специфіка використання організаційних форм і методів математики з метою розвитку творчого мислення учнів [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 5. - С. 187-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_5_23
|
2. |
Чашечникова О. С. Один із аспектів формування готовності майбутнього вчителя математики до створення творчого середовища [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова, Є. А. Колесник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 391-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_49
|
3. |
Чашечникова О. С. Інноваційні підходи до підготовки майбутнього вчителя математики. Навчання елементарної математики [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова, Є. А. Колесник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 262-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_34
|
4. |
Чашечникова О. С. Розвиток рис творчої особистості у процесі навчання елементарної математики [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова, Є. А. Колесник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_19
|
5. |
Чашечникова О. С. Підготовка учнів до виконання тестових завдань з математики. Теорія і практика [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова, Н. І. Одарченко, Н. М. Захарченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 440-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_55
|
6. |
Чашечникова О. С. Створення освітньо-професійної програми підготовки магістрантів – майбутніх вчителів математики у контексті компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 332-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_66 Мета роботи - створення освітньо-професійної програми підготовки магістрантів - майбутніх вчителів математики у контексті компетентнісного підходу. Узагальнено та систематизовано різні підходи щодо визначення загальних і фахових компетентностей, відповідних знань та умінь. Акцент зроблено на формування фахівця, який не лише спроможний втілювати запропоновані інновації у освітній процес, але й за власною ініціативою здійснювати дослідження, результати яких сприятимуть підвищенню ефективності навчання математики. До переліку фахових компетентностей введено - знання основних аспектів створення творчого освітнього середовища в ході навчання математики та здатність до його створення як одна з умов формування творчої особистості учня/студента, а отже - одна з умов конкурентноспроможності вітчизняної системи освіти; уміння формувати та підтримувати інтерес учнів/студентів до математики, належний рівень їх мотивації до навчання математики; продукувати умови для створення творчого освітнього середовища в ході навчання математики. Визначено: необхідно створювати таку методичну систему навчання студентів математиків у педагогічних університетах, яка б була спрямована на вирішення взаємопов'язаних проблем розвиток творчого мислення майбутніх вчителів/викладачів математики та формування готовності до розвитку творчого мислення школярів/студентів у подальшій професійній діяльності. Серед вмінь особливо виділено уміння використовувати власну систему знань щодо психолого-педагогічних особливостей саме різних груп учнів у ході планування, організації та здійснення навчання математики в старшій і вищій школі. Вказано, що особливу увагу необхідно приділити формуванню у магістрантів мотивації до самовдосконалення. Запропоновано авторську структурно-логічну схему освітньої програми підготовки магістрантів - майбутніх вчителів математики. Зроблено висновок про доцільність створення прогностичної уніфікованої програми підготовки саме майбутніх вчителів математики/викладачів, яка має враховувати спрямованість на розвиток творчої особистості самих студентів і на формування у них здатності до розвитку творчого мислення майбутніх учнів.
|
7. |
Чашечникова О. С. Дослідження динаміки розвитку творчого мислення через діагностику математичних здібностей близнюків [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_16
|
8. |
Сбруєва А. Становлення концепцій і технологій евристичної освіти в дослідженнях українських науковців [Електронний ресурс] / А. Сбруєва, М. Бойченко, О. Чашечникова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 311-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_33
|
9. |
Будянський Д. В. Типологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівця [Електронний ресурс] / Д. В. Будянський, М. Г. Друшляк, О. В. Семеніхіна, І. І. Харченко, В. О. Горбачук, О. С. Чашечникова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 81, № 1. - С. 82-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_81_1_8
|
10. |
Чашечникова О. С. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв'язування функціональних рівнянь [Електронний ресурс] / О. С. Чашечникова, Т. І. Панченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_43
|