Пошуковий запит: (<.>A=Чеботаренко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Чеботаренко О. С. В. Рахманинов. Соната ор. 28 № 1: к проблеме исполнительского понимания [Електронний ресурс] / О. С. Чеботаренко // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2013. - Вип. 17. - С. 340-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2013_17_38
|
2. |
Чеботаренко О. Звук как смысловое энергетическое поле (на примере пьес из цикла "Музыкальные посвящения" Б. М. Фильц): исполнительский аспект [Електронний ресурс] / О. Чеботаренко // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2014. - Вип. 19. - С. 405-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2014_19_44
|
3. |
Чеботаренко О. Жанрова програмність у фортепіанній музиці Р. Шумана (на прикладі циклу "Альбом для юнацтва" ор. 68): типологічний аспект [Електронний ресурс] / О. Чеботаренко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_143_24
|
4. |
Чеботаренко О. Феномен піаніста Олександра Гончарова [Електронний ресурс] / О. Чеботаренко // Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. - 2016. - Вип. 16. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmyst_2016_16_25
|
5. |
Чеботаренко О. В. Феномен музыканта-исполнителя и педагога С. Б. Арабкерцевой [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(1). - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(1)__22
|
6. |
Чеботаренко О. В. Музичний текст: структура та проблеми інтерпретації [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 157. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_157_31
|
7. |
Чеботаренко О. В. Розвиток музичного мислення на матеріалі фортепіанного циклу Б. М. Фільц "Яворівські іграшки" [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 170. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_170_30
|
8. |
Овчаренко Н. А. До проблеми розвитку виконавських умінь майбутніх вчителів музики [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко, О. В. Чеботаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 306-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_42
|
9. |
Чеботаренко О. В. Формування пізнавального інтересу школярів до навчання на уроках з художньої культури [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 451-459. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_62
|
10. |
Чеботаренко О. В. Музичне виконавство як особлива форма духовно-творчого діалогу [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Актуальні проблеми духовності. - 1997. - Вип. 2. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdu_1997_2_32
|
11. |
Чеботаренко О. В. Проблеми формування виконавських навичок в контексті сучасного підходу [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 305-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_53
|
12. |
Овчаренко Н. А. Украинская современня музыка: к проблеме стилеобразования [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко, О. В. Чеботаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(2). - С. 298-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(2)__36
|
13. |
Чеботаренко О. В. Формування виконавських умінь у класі основного інструмента (фортепіано) [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_27
|
14. |
Чеботаренко О. В. Формування творчого мислення дітей засобами арт-технологій на уроках музики [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко, А. В. Карпова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 381-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_60 Аргументовано протиріччя між потенційними можливостями арт-технологій і безсистемним та епізодичним впровадженням їх у навчальний процес; необхідністю забезпечення формування творчого мислення школярів на уроках музики та домінуванням в сучасній школі тенденції транслювання готового знання. Теоретично обгрунтовано формування творчого мислення підлітків засобами арт-технологій, за яких живий творчий процес втілюється у продукт творчої діяльності. Наголошено, що арт-технологія може бути використана на уроках музики в межах двох тенденцій розвитку педагогічних технологій: вільного виховання та освіти в процесі життя. З’ясовано основну мету арт-технологій: створити умови для самопізнання, самовираження, накопичення особистісного досвіду підлітка. Аргументированы противоречия между потенциальными возможностями арт-технологий и бессистемным и эпизодическим внедрением их в учебный процесс; необходимостью обеспечения формирования творческого мышления школьников на уроках музыки и доминированием в современной школе тенденции транслирования готового знания. Теоретически обосновано формирование творческого мышления подростков средствами арт-технологий, при использовании которых живой творческий процесс превращается в продукт творческой деятельности. Подчеркнуто, что арт-технология может быть использована на уроках музыки в рамках двух тенденций развития педагогических технологий: свободного воспитания и образования в процессе жизни. Установлена цель арт-технологий: создать условия для самопознания, самовыражения, накопления личностного опыта подростка.Argued the potential conflict between the-art technology and occasional unsystematic and introducing them into the learning process, the need to provide creative thinking students at music lessons and dominance in the modern school trends translating existing knowledge. Theoretically justified the formation of creative thinking teenagers means art technology, the use of which live in the creative process turns the product of creative activity. Stressed that the art technology can be used at music lessons in two development trends pedagogical techniques: free education and education in the process of life. Established goal - art technology: to create the conditions for self-knowledge, self-expression, the accumulation of personal experience of the teenager.
|
15. |
Чеботаренко О. В. Психолого-педагогічні аспекти формування художнього інтересу учнів [Електронний ресурс] / О. В. Чеботаренко, О. С. Овчаренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 577-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_84
|