Пошуковий запит: (<.>A=Червінська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рега О. Європейський контекст модернізації змісту підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Рега, І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_36
|
2. |
Червінська І. Розвиток обдарованої особистості молодшого школяра в сучасному соціокультурному середовищі гірської школи Українських Карпат [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_41
|
3. |
Червінська І. Б. Соціокультурна складова процесу формування духовної культури особистості в умовах гірського середовища [Електронний ресурс] / І. Б. Червінська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 410-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(2)__47
|
4. |
Червінська І. Інноваційність як чинник забезпечення якісної підготовки сучасного вчителя до роботи в школах гірського регіону [Електронний ресурс] / І. Червінська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__9
|
5. |
Червінська І. Соціокультурна детермінація професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 245-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_64
|
6. |
Червінська І. Б. Педагогічна взаємодія вчителя та учня в освітньо-виховному середовищі гірської школи [Електронний ресурс] / І. Б. Червінська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 394-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_93 Розкрито сутність взаємодії вчителя з дітьми молодшого шкільного віку за умов освітньо-виховного середовища гірської школи. Акцентовано увагу на тому, що у початковій школі особливої ваги набуває атмосфера взаємодовіри, розуміння, поваги, товариськості та вказує на шлях формування відповідних умінь і навичок взаємодії у майбутніх учителів початкових класів.Раскрыта сущность взаимодействия учителя с детьми младшего школьного возраста в условиях учебно-воспитательной среды горной школы. Акцентировано внимание на том, что в начальной школе особое место занимает атмосфера взаимодоверия, понимания, уважения, общительность и называет пути формирования соответствующих умений и навыков взаимодействия будущих учителей начальных классов.The work is devoted to the interaction of teachers with young learners. The author focuses on the fact that in primary education the atmosphere of mutual trust, understanding and respect plays the key role. We show the ways of skill formation and emphasise the importance of teacher-learnes interaction.
|
7. |
Червінська І. Соціокультурна складова модернізації підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності [Електронний ресурс] / І. Червінська, Я. Никорак // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_64
|
8. |
Червінська І. Міжнародний проект – в дії! [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_65
|
9. |
Червінська І. Б. Гірська школа як простір інтелектуального зростання молодшого школяра [Електронний ресурс] / І. Б. Червінська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 343-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(2)__33
|
10. |
Червінська І. Роль школи як сучасного соціокультурного центру у формуванні підростаючої особистості [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_61
|
11. |
Настишин В. Вплив засобів театрального мистецтва на формування у молодших школярів інтересу до навчання [Електронний ресурс] / В. Настишин, І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 286-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_90
|
12. |
Червінська І. Б. Інноваційні підходи до формування творчого потенціалу особистості в умовах соціокультурного середовища гірської школи [Електронний ресурс] / І. Б. Червінська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 303-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_37
|
13. |
Євтух М. Професійна мобільність учителів гірських шкіл у сучасному освітньому просторі: проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / М. Євтух, І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 14. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_14_33
|
14. |
Червінська І. І. Розвиток планувальної структури міста Городок Львівської області [Електронний ресурс] / І. І. Червінська, Р. О. Крушельницький // Містобудування та територіальне планування. - 2014. - Вип. 51. - С. 655-661. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2014_51_91
|
15. |
Червінська І. Б. Суб’єктно-середовищний підхід до організації виховної системи загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. Б. Червінська // Молодий вчений. - 2015. - № 5(4). - С. 12-15 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(4)__4
|
16. |
Михайлишин Г. Якість освіти та сучасні особливості організації її моніторингу [Електронний ресурс] / Г. Михайлишин, О. Кондур, І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_32
|
17. |
Червінська І. Державно-громадське управління сучасною школою гірського регіону за умов децентралізації [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2017. - № 16. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2017_16_43
|
18. |
Червінська І. STEAM-освіта в школах гірських регіонів: проблеми рівного доступу та шляхи впровадження [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2017. - № 17. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2017_17_45
|
19. |
Червінська І. Медіапростір гірської школи: змістове наповнення та соціокультурна трансформація [Електронний ресурс] / І. Червінська // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 18. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2018_18_19
|
20. |
Червінська І. Регіональні особливості соціокультурного простору гірської школи [Електронний ресурс] / І. Червінська, А. Червінський // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2019_20_18
|
| |