Пошуковий запит: (<.>A=Черненко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черненко Н. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання [Електронний ресурс] / Н. Черненко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_23 Розглянуто особливості педагогічної й андрагогічної моделі навчання в порівнянні; сформульовано основні положення відмінностей, а також умови застосування андрагогічної моделі навчання.Рассмотрены особенности педагогической и андрагогической моделей обучения в сравнении; сформулированы основные положения отличий, а также условия применения андрагогической модели обучения. In the article the peculiarities of pedagogical and andragogy education model are considered in comparison, the main statements of differences are formulated as well as the conditions of andragogy education model usage.
|
2. |
Черненко Н. А. Особливості гострих генералізованих судом у щурів різного віку [Електронний ресурс] / Н. А. Черненко // Вісник наукових досліджень. - 2003. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2003_2_40
|
3. |
Лихачев С. А. Случай сегментарной мышечной дистонии, осложненной невропатией локтевого нерва в результате длительного использования корригирующего жеста [Електронний ресурс] / С. А. Лихачев, А. В. Астапенко, Т. Н. Чернуха, О. Л. Змачинская, А. Г. Буняк, В. И. Ходулев, Н. И. Черненко // Міжнародний неврологічний журнал. - 2012. - № 5. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2012_5_5
|
4. |
Левыкин В. М. Интегральный критерий оценки целесообразности интеграции нескольких баз данных на основе функциональной обеспеченности СУБД [Електронний ресурс] / В. М. Левыкин, Н. В. Черненко, А. В. Петриченко // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2011. - № 4. - С. 99–104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2011_4_18 Исследована проблема сложившаяся в ходе децентрализованной автоматизации организации, рассмотрены возможные пути решения. Для устранения выявленных недостатков предложено произвести интеграцию баз данных (БД) отдельных разнородных информационных систем в единую БД организации. Проведен анализ возможных подходов к интеграции БД. Традиционные подходы требуют участия высококвалифицированных специалистов и значительных временных затрат. Для минимизации рисков, связанных с процессом интеграции, предложен интегральный критерий оценки целесообразности интеграции нескольких БД на основе функциональной обеспеченности систем управления БД.
|
5. |
Черненко Н. О. Управління основними елементами оборотних активів [Електронний ресурс] / Н. О. Черненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2006. - № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2006_1_9
|
6. |
Черненко Н. Особливості мовної маніфестації концепту virtus (на матеріалі "Моральних листів до Луцілія" Сенеки) [Електронний ресурс] / Н. Черненко // Studia linguistica. - 2013. - Вип. 7. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stling_2013_7_36
|
7. |
Черненко Н. Особливості вербалізації концепту ДОБРОЧЕСНІСТЬ у лексико-семантичному просторі латинської, англійської та французької мов [Електронний ресурс] / Н. Черненко // Studia linguistica. - 2014. - Вип. 8. - С. 515-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stling_2014_8_85
|
8. |
Черненко Н. М. Ризик-менеджмент в контексті сучасних наукових досліджень [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_43 Розглянуто термінологічне поле досліджень наукових основ ризик-менеджменту. Проаналізовано певні аспекти ризик-менеджменту. Викладено базові концепти західноєвропейських моделей ризик-менеджменту та розробок японської наукової школи та австралійських науковців. Визначено переваги ризик-менеджменту, а саме: оптимізація ефективності діяльності навчального закладу; оптимальне використання ресурсів навчального закладу, сприяння відкритості діяльності керівництва і комунікації, забезпечення керівництва оглядом головних ризиків, з якими стикається навчальний заклад, сприяння запобіганню ризиків у навчальному закладі, надання менеджерам освіти ефективної й послідовної методології вивчення ризиків. Обгрунтовано доцільність його застосування на різних рівнях системи освіти.Рассмотрено терминологическое поле исследований научных основ риск-менеджмента. Проанализированы некоторые аспекты риск-менеджмента. Изложены базовые концепты западноевропейских моделей риск-менеджмента и разработок японской научной школы и австралийских ученых. Определены преимущества риск-менеджмента, а именно: оптимизация эффективности деятельности учебного заведения; оптимальное использование ресурсов учебного заведения, содействие открытости деятельности руководства и коммуникации, обеспечение руководства осмотром главных рисков, с которыми сталкивается учебное заведение, содействие предотвращению рисков в учебном заведении, предоставление менеджерам образования эффективной и последовательной методологии изучения рисков. Обоснована целесообразность его применения на различных уровнях системы образования.In the article modern aspects of risk-management are analyzed and relevance of their usage in education is substantiated. It is specified that existing approaches to a definition of the notion “risk-management” are insufficient, as many of them consider risk-management as a process of influence on the object of management with a purpose of searching possible ways of risk reduction.
|
9. |
Черненко Н. М. Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_44
|
10. |
Левыкин В. М. Метод синтеза единой структурной составляющей реляционной модели данных [Електронний ресурс] / В. М. Левыкин, В. А. Филатов, Н. В. Черненко // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 6. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2011_6_3
|
11. |
Черненко Н. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації фахівців морської галузі [Електронний ресурс] / Н. І. Черненко // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 19. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_39
|
12. |
Черненко Н. М. Професійна підготовка менеджерів освіти в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Наука і освіта. - 2015. - № 2. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_2_25
|
13. |
Черненко Н. М. Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_51
|
14. |
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 3. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_3_29
|
15. |
Черненко Н. І. Використання тренінгових технологій у процесі підвищення кваліфікації фахівців [Електронний ресурс] / Н. І. Черненко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_37
|
16. |
Черненко Н. M. Концептуальна модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками у навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. M. Черненко // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 229-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_27
|
17. |
Черненко Н. Структурно-компонентний аналіз готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками в навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Черненко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_4_8
|
18. |
Солодовник Л. М. Визначення беззбиткового обсягу виробництва при попроцесному методі калькуляції [Електронний ресурс] / Л. М. Солодовник, Н. О. Черненко, В. В. Цихмистро // Економіка та держава. - 2011. - № 6. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_6_13
|
19. |
Черненко Н. М. Управління вищим навчальним закладом у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко, О. В. Вороненко // Наука і освіта. - 2016. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_4_7
|
20. |
Черненко Н. М. Сучасні підходи до визначення феномена "ризик" [Електронний ресурс] / Н. М. Черненко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(1). - С. 328-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(1)__80
|
| |