Пошуковий запит: (<.>A=Черничко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черничко Т. В. Структура державного боргу України [Електронний ресурс] / Т. В. Черничко, С. Ф. Черничко // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.2. - С. 310-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
|
2. |
Черничко Т. В. Фінансові результати діяльності підприємств Закарпатської області: оцінка та прогнозування [Електронний ресурс] / Т. В. Черничко, С. Ф. Черничко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2014_2_30
|
3. |
Черничко С. Девальвація чи ревальвація гривні: перспективи для України [Електронний ресурс] / С. Черничко // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(4). - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(4)__40
|
4. |
Берегсасі А. Викладати як іноземну? Проблеми викладання української мови в школах з угорською мовою навчання [Електронний ресурс] / А. Берегсасі, С. Черничко // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2012. - Вип. 7. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2012_7_4
|
5. |
Черничко С. Вивчення української мови у школах з угорською мовою навчання [Електронний ресурс] / С. Черничко, Є. Барань // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2013. - Вип. 8. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2013_8_11
|
6. |
Черничко С. Вивчення української мови як іноземної в Угорщині (на Закарпатті) у першій половині ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Черничко, Е. Товт // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 9. - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_34
|
7. |
Черничко С. Ф. Наукові підходи щодо трактування змісту поняття "регіон" [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_2_5
|
8. |
Черничко С. Ф. Визначення депресивності регіону та форми державного регулювання його інвестиційної привабливості [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_1_18
|
9. |
Черничко С. Ф. Сутність, складові та особливості формування державного боргу України [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко, С. Б. Кабаці // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.7. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
|
10. |
Черничко С. Ф. Характерні риси фінансової кризи як соціально-економічної категорії [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко, Д. С. Реблян // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2015. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2015_1_48
|
11. |
Черничко Т. В. Ефективність антиінфляційної політики в Україні та колишніх республіках Радянського Союзу [Електронний ресурс] / Т. В. Черничко, С. Ф. Черничко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2017_2_12
|
12. |
Черничко С. Ф. Банківський сектор економіки України: огляд основних тенденцій і перспектив розвитку [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко, С. С. Черничко, І. І. Пелехач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2017_2_30
|
13. |
Черничко С. Ф. Тенденції та перспективи розвитку ринку товарів побутової хімії в Україні та Закарпатській області [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко, К. В. Борисенко, М. М. Гришан // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 442-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_10_68 Існування значного внутрішнього незадоволеного попиту та щорічне зростання потреби спонукає до вивчення та розгляду в динаміці показників розвитку ринку товарів побутової хімії з метою виявлення тенденцій розвитку та окреслення перспектив. Мета роботи - проведення економіко-статистичного аналізу динаміки розвитку ринку товарів побутової хімії в Україні та Закарпатській області, а також обгрунтування практичних рекомендацій його стимулювання. Визначено, що найбільш швидкими темпами в Україні розвивається ринок освіжувачів та аерозолів і засобів для прання білизни. Обгрунтовано, що однією із основних тенденцій міжнародного та українського ринків побутової хімії є перехід на більш безпечні для екології засоби. За результатами аналізу тенденцій ринку товарів побутової хімії в Закарпатській області можна зробити висновок щодо високого ступеня локальності розподілу підприємств галузі та наближення їх до основних елементів транспортної інфраструктури регіону.
|
14. |
Черничко Т. В. Аналіз територіально-регіонального розвитку роздрібної торговельної мережі України [Електронний ресурс] / Т. В. Черничко, С. Ф. Черничко, О. С. Рибчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2018_2_20
|
15. |
Черничко С. С. Державна мова для угорців Закарпаття: чинник інтеграції, сегрегації або асиміляції? [Електронний ресурс] / С. С. Черничко // Стратегічні пріоритети. - 2018. - № 1. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2018_1_16 Розглянуто проблемні питання викладання української мови як державної у загальноосвітніх навчальних закладах з угорською мовою навчання Закарпатської області. До проголошення незалежності України в школах Закарпаття з угорською мовою навчання в обов'язковому порядку викладали російську мову, однак зовсім не вчили української. Після 1991 р. у всіх загальноосвітніх навчальних закладах обов'язковим стало викладання української як державної мови. За роки незалежності України держава не створила необхідних умов для вивчення державної мови в школах національних меншин. Відсутні на належному рівні підготовлені вчителі, відповідні навчальні програми, підручники, словники, навчальні посібники. Тому значна частина учнів, які навчаються у школах з мовами навчання національних меншин належним чином не опановують державної мови в школі. Право вивчення державної мови є важливим правом людини. Тисячі угорських дітей у Закарпатській області протягом навчання в 1 - 11 класах вивчають дисципліну "Українська мова", але так і не демонструють під час зовнішнього незалежного оцінювання високих результатів. Щоб змінити цю ситуацію на краще, необхідні стратегічні реформи. Потрібно вирішити, чого Міністерство освіти і науки України очікує від учнів шкіл з угорською мовою навчання: досконалого знання граматичної системи української мови чи вміння успішно комунікувати по-українськи. Успішній суспільній інтеграції представників нацменшин допомагає не хороше знання правил відмінювання дієслів та іменників, а те, що вони розуміють, коли до них звертаються чи пишуть українською, а також якщо вони усно й письмово здатні висловити свою думку державною мовою. Вони повинні вміти розуміти, говорити, читати і писати українською відповідно до своїх щоденних потреб; їм потрібні не абстрактні теоретичні, а корисні функціональні знання. Важливо також, щоб вони зберегли свою мову та культуру, а по можливості - засвоїли принаймні одну іноземну мову. Одним зі шляхів поліпшення вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин пропонується внесення коректив у систему мовної освіти, відповідно до яких мовою навчання є рідна мова учнів, а державну мову на високому рівні викладають як предмет спеціально підготовлені для такої роботи фахівці.
|
16. |
Черничко С. Ф. Державний борг України: тенденції та ризики [Електронний ресурс] / С. Ф. Черничко // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 1. - С. 355-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14(1)__47
|
17. |
Черничко Т. В. Оцінка стабільності фінансових відносин в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Черничко, С. Ф. Черничко // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 15, № 2. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_15(2)__16
|
18. |
Берегсасі А. Методика досліджень у сфері мовної політики [Електронний ресурс] / А. Берегсасі, в. Газдаг, С. Черничко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство). - 2020. - Вип. 30. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2020_30_4
|
19. |
Фединець Ч. Регіональні особливості користування часовими поясами в полікультурному середовищі Закарпаття [Електронний ресурс] / Ч. Фединець, С. Черничко // Народна творчість та етнологія. - 2020. - № 5-6. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTE_2020_5-6_4
|
20. |
Фединець Ч. Історично-структурні чинники мовного розвитку Закарпаття в період Австро-Угорської монархії (1867 – 1918) [Електронний ресурс] / Ч. Фединець, С. С. Черничко // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2022. - Вип. 35. - С. 63-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2022_35_7
|
| |