Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чернишенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Чернишенко О. Є. 
Використання мультимедіа-технологій в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів внутрішніх військ МВС України [Електронний ресурс] / О. Є. Чернишенко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чернишенко О. І. 
Вибір оптимального метода розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / О. І. Чернишенко, М. І. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Чернишенко О. В. 
К вопросу о диагностике низкооборотных подшипников качения в буксах механизма передвижения мостового крана [Електронний ресурс] / О. В. Чернишенко // Машинобудування. - 2014. - № 13. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_13_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 796.24 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Медвідь М. М. 
Соціально-економічне підґрунтя вибору способу комплектування військових формувань в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Медвідь, О. Є. Чернишенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 2. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.788 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фідровська Н. М. 
Визначення напружень в циліндричній трьохшаровій конструкції [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слєпужніков, О. В. Чернишенко // Машинобудування. - 2014. - № 14. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_14_11
Розглянуто теоретичні дослідження, спрямовані на вивчення та визначення напружень в тришаровій циліндричній конструкції, з використанням заповнювального шару зі зменшеним модулем пружності по відношенню до зовнішнього та внутрішнього шарів. За проведення аналізу та теоретичного дослідження конструкції були взяті за основу патенти та технічна документація на вже існуючі конструкції ходових коліс з проміжним шаром, які використовуються в залізничному та міському транспорті (трамвай, метро), а також в останній час почали одержувати поширення у вантажопідйомних і транспортувальних машинах на промислових підприємствах. В результаті досліджень були встановлені залежності взаємних переміщень різних шарів трьохшарової циліндричної конструкції за прикладення до них радіального навантаження. Одержане рішення дозволяє визначити напружений стан циліндричної оболонки в залежності від геометричних і фізичних параметрів шарів, а також закону розподілення прикладеного навантаження.Рассмотрены теоретические исследования, которые направлены на изучение и определение напряжений в трехслойной цилиндрической конструкции с использованием заполняющего слоя с уменьшенным модулем упругости по отношению к наружному и внутреннему слоям. При проведении анализа и теоретического исследования конструкции были взяты за основу патенты и техническая документация на уже имеющиеся конструкции ходовых колес с промежуточным слоем, которые используются в железнодорожном и городском транспорте (трамвай, метро), а также в последнее время начали получать распространение в грузоподъемных и транспортирующих машинах на промышленных предприятиях. В результате исследований были установлены зависимости взаимных перемещений различных слоев трехслойной цилиндрической конструкции при приложении к ним радиальной нагрузки. Полученное решение позволяет определить напряженное состояние цилиндрической оболочки в зависимости от геометрических и физических параметров слоев, а также закона распределения прилагаемой нагрузки.The theoretical research that is aimed at studying and estimation of tensions in the cylindrical sandwich with using of the filling layer with reduced modulus of elasticity towards external and internal layers are studied. During analysis and theoretical research of construction the patents and technical documentation of already existing constructions of wheels with interlayer that in the rail and city transport (tram, subway) are using also at last time began become spreading in the hoisting machines and transport vehicles at the enterprises as base were took. In the research results the dependences of mutual movements of different layers of cylindrical sandwich during radial load application to them were established. Received solution allows to estimate the state of stress of the cylindrical shell depending on geometrical and physical parameters of layers and also of distribution law of applicable load.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.52 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Фідровська Н. М. 
Динамічні навантаження при пересуванні ходових коліс з гумовими вставками [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слєпужніков, О. В. Чернишенко // Машинобудування. - 2015. - № 15. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2015_15_14
Проведено експериментальне дослідження динамічних навантажень, які виникають під час пересування звичайних ходових коліс і коліс з еластичними вставками, які розташована в ободі. Вставка має ступінчасту форму, яка входить в пази, нарізані на внутрішній поверхні колеса. Експериментальні дослідження проводились на холостих і приводних ходових колесах механізму пересування вантажного візка мостового крана. Для реєстрації вібрації коліс, які встановлені на візку крана були вибрані два вібродатчики Д 14, які були встановлені в корпус букси кранового колеса. Як показали експерименти, застосування коліс з еластичними вставками значно зменшує динамічні навантаження, і, тим самим, покращує роботу механізму пересування.Рассмотрены экспериментальные исследования динамических загрузок, которые возникают при передвижении обычных ходовых колес и колес с эластичными вставками, которые расположены в ободе. Вставка имеет ступенчатую форму и входит в пазы, нарезанные на внутренней поверхности колеса. Экспериментальные исследования проводились на холостых и приводных колесах механизма передвижения грузовой тележки мостового крана. Для регистрации вибрации колес, которые установлены на тележке крана были выбраны два вибродатчика Д 14, установленные в корпусе буксы кранового колеса. Как показали эксперименты, применение колес с эластичными вставками значительно уменьшает динамические нагрузки и, тем самым, улучшает работу механизма передвижения.In the article it is considered experimental studies of dynamic loadings, which appears during the moving of usual motion wheels and wheels with elastic inputs, which are situated in the rim. The input has steps form and goes into the hollow, cut in the inner side of surface of the wheel. The experimental studies were taken on the idle and on driving wheels of mechanism of moving load cart of bridge tap. For registration of vibration of the wheels which are installed on the cart of a crane were chosen two vibro dating mechanism D 14, installed in the corpus of buks of crane’s wheel. As experiments showed, the use of the wheels with the elastic inputs are much lessen dynamic loading which makes better the work of mechanism of moving.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.914 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Фідровська Н. М. 
Новий підхід до конструювання шахтних барабанів [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, К. Ю. Лєсовицький, О. В. Чернишенко // Машинобудування. - 2016. - № 17. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2016_17_10
Розглянуто проблеми шахтних барабанів, а саме скоректований підхід до обгрунтування їх конструкції, запропоновано шляхи покращання їх експлуатаційних якостей. Практика конструювання шахтних барабанів базується на введенні додаткових елементів жорсткості, таких як ребра, кільця і косинки. Це значно збільшує вагу та складність виготовлення барабана, а також приводе до появлення місцевих напружень в місцях приварки. Це дуже ускладнює роботу конструкції. Проведені розрахунки міцності лобовини барабана за спрощеною і уточненою методиками показали, що міцність лобовини повністю забезпечена та необхідності встановлення додаткових конструкцій у вигляді косинок не має сенсу.Рассмотрена проблема шахтных барабанов, а именно скоректированный подход к обоснованию их конструкции, предложены пути улучшения их эксплуатационных свойств. Практика конструирования шахтных барабанов основывается на применении элементов жесткости, таких как ребра, кольца и косынки. Это значительно увеличивает вес и сложность изготовления барабана, а также приводит к появлению местных напряжений в местах приварки. Это значительно усложняет работу конструкции. Проведенные расчеты прочности лобовины по упрощенной и уточненной методике показали, что прочность лобовины полностью обеспечена и необходимости установки дополнительной конструкции в виде косынок не имеет смысла.In the article one considers the problems or else correct approach for basis their design, offer roads of improvement their exploitation properties. Practice of design mine drums foundation on application elements of hard, so as ribs, rings and scarf.This considerable enlarge weight and complication making of drum and also brings to appearance of authorities strains in place of welding. This considerable complicate of work design. There was the calculation of the frontal surface of a drum on simplification and performed methods show that durability of the frontal surface completely provided and isn’t necessity arrange the additional design in appearance scarf.
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.087 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Фідровська Н. М. 
Міцність трьохшарової циліндричної оболонки [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слєпужніков, О. В. Чернишенко // Науковий вiсник будівництва. - 2015. - № 1. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2015_1_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.012 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чернишенко О. Є. 
Використання мультимедіа-технологій в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів Внутрішніх військ МВС України [Електронний ресурс] / О. Є. Чернишенко // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 1. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.156 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Фідровська Н. М. 
Визначення коливань, які виникають в підкранових балках мостових кранів при пересуванні ходових коліс [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Т. Б. Краснокутська, О. В. Чернишенко // Машинобудування. - 2015. - № 16. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2015_16_9
Розглянуто питання визначення коливань в підкранових балках мостових кранів, які з’являються під час пересування мостових кранів з урахуванням діючого тиску, який виникає під підошвою рейки при опиранні рейки по всій довжині на масивний фундамент. Визначено формули частоти коливань, швидкості та прискорення, які виникають в підкранових балках з урахуванням ушкодження кранового шляху і ходової частини мостового крану, що базуються на експериментальних дослідженнях, виконаних на промислових зразках кранів. Оцінка цих величин та внесення необхідних корективів дозволить значно знизити навантаження в кінцевих балках під час проектування нових об'єктів та продовжити термін експлуатації діючих. Одержане рішення залежить від геометричних і пружних параметрів рейки і модуля основи, а також від бази крана і геометричних розмірів підкранової балки.Рассмотрены вопросы определения колебаний в подкрановых балках мостовых кранов, которые возникают при передвижении мостовых кранов с учетом действующего давления, возникающего под подошвой рельса при опирании рельса по всей длине на фундамент. Определены формулы частоты колебаний, скорости и ускорения, которые возникают в подкрановых балках с учетом повреждения кранового пути и ходовой части мостового крана, основанные на экспериментальных исследованиях, выполненных на промышленных образцах кранов. Оценка этих величин и внесение необходимых корректив позволит значительно снизить нагрузку в конечных балках при проектировании новых объектов и продлить срок эксплуатации действующих. Полученные решения зависят от геометрических и упругих параметров рельсы и модуля основания, а также от базы крана и геометрических размеров подкрановой балки.In article it is considered questions define of vibrations arise in up crane beam bridge crane at movement motion wheels with calculation acting pressure which appear under foot rail by based on foundation of all length. Define the formula often of vibration, speed and accelerations arise in up crane beam. Define the decision depend from geometrical and elastic parameters of rail and module of basis and also from base of crane and geometrical dimensions of up crane beam.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.759 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Андріїшин М. П. 
Вплив фізичних параметрів природного газу на динаміку процесів в кільцевій решітці турбінного лічильника [Електронний ресурс] / М. П. Андріїшин, К. І. Капітанчук, О. М. Чернишенко, О. В. Афанасьєв // Наукоємні технології. - 2017. - № 3. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2017_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 603.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Андріїшин M. П. 
Основні чинники, що впливають на енергетичну ефективність використання природного газу [Електронний ресурс] / M. П. Андріїшин, К. І. Капітанчук, О. М. Чернишенко // Наукоємні технології. - 2019. - № 1. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2019_1_9
Вперше визначено, що одним із основних критеріїв, що визначає якість природного газу при індексному оцінюванні взаємозаміни газів ДСТУ ISO:13686:2016, є число Воббе. Для ефективного згоряння природного газу значення числа Воббе не повинно відрізнятися від газу G20 у межах двох відсотків. Це особливо стосується імпортного газового обладнання, яке розраховано на газ G20. В противному випадку необхідно змінювати величину тиску подачі газу, або налаштовувати пальники даного обладнання на інший газ. Додатковим критерієм оцінки якості природного газу може бути метанове число, яка корелюється із значенням числа Воббе. Однак, на погляд авторів, мінімальне значення метанового числа MN = 65 відповідно EN 16726:2015 є заниженим, про що викладено в додатках D, F,G даного стандарту. Доведено, що при перевищенні теплоти згоряння природного газу відносно основного тестового газу G20, значення числа Воббе є значно меншим тестового і наближаються до показника числа Воббе газу G222. Процес горіння при цьому наближається до межі проскакування полум'я (маршрут М166, М208), а на маршруті М1204 проходить процес неповного згоряння з жовтим ореолом полум'я та сажоутворенням, як при тестовому газі G21. Тобто, при цілком задовільних показниках теплоти згоряння, робота газоспалювального обладнання приводить до перевитрати природного газу. Природний газ по маршруту М404 практично ідеально підібраний по компонентному складу. Число Воббе рівне 50,41 МДж/м<^>3, але точка роси за вологою становить 15,3 <$E symbol Р>С при величині тиску Р = 3,92 МПа. Це свідчить про те, що відносна вологість природного газу становить 100 %. Абсолютна вологість при температурі 15 <$E symbol Р>С дорівнює 0,44 г/м<^>3, що не стільки приводить до погіршення ефективності його горіння, як до створення умов корозії металу розподільних трубопроводів та можливості утворення гідратів. Пропонується, перед тим як подати природний газ в газорозподільчу систему, проводити комплексні заходи з його підготовки та переробки в місцях видобування, на газопереробних заводах або на станціях змішування, як це відбувається в країнах Європейського Союзу для максимального приведення його якісних показників до основного тестового газу. У державній політиці необхідно переходити від поняття "енергозбереження" до дещо іншого і більш комплексного виміру - "енергоефективність" та вирішувати проблему підвищення ефективного використання природного газу шляхом запровадження новітніх енергоефективних технологій та обладнання, які відповідали б потребам та вимогам сьогодення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.102 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Большаков В. Б. 
Гносеологічні аспекти технічного регулювання забезпечення якості продукції [Електронний ресурс] / В. Б. Большаков, Н. І. Косач, Г. О. Павлова, О. В. Чернишенко // Вимірювальна техніка та метрологія . - 2019. - Т. 80, Вип. 1. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/metrolog_2019_80_1_10
Останнім часом у світі все більше уваги приділяється одній із основних складових конкурентоспроможності продукції - її якості. Це зумовлено тим, що, враховуючи глобалізацію та відкритість ринків, на світовий ринок потрапляє все більша кількість різноманітної продукції і її якість виходить на перший план. До цього також спонукає доступність її вибору і вимогливість споживачів. Якість продукції можна охарактеризувати як сукупність нормованих властивостей продукції, які задовольняють певні потреби споживачів щодо її цільового призначення й умов використання. Тому є всі підстави констатувати, що якість продукції визначається мірою співвідношення фактично досягнутого показника якості до його нормованого значення, яке сформовано запитами споживачів, вимогами стандартів, договорів, контрактів, і якщо вона є мірою, то її необхідно виміряти, визначити ступінь її відповідності. В Україні одним із основних дієвих інструментів забезпечення якості будь-якої продукції визнана гармонізована з європейською Система технічного регулювання. Для забезпечення її функціонування прийнято низку національних нормативних актів і гармонізованих міжнародних стандартів, мета яких - впровадження у систему технічного регулювання прозорої конструктивної методології підтвердження якості продукції за допомогою оцінювання її відповідності встановленим вимогам.Останнім часом у світі все більше уваги приділяється одній із основних складових конкурентоспроможності продукції - її якості. Це зумовлено тим, що, враховуючи глобалізацію та відкритість ринків, на світовий ринок потрапляє все більша кількість різноманітної продукції і її якість виходить на перший план. До цього також спонукає доступність її вибору і вимогливість споживачів. Якість продукції можна охарактеризувати як сукупність нормованих властивостей продукції, які задовольняють певні потреби споживачів щодо її цільового призначення й умов використання. Тому є всі підстави констатувати, що якість продукції визначається мірою співвідношення фактично досягнутого показника якості до його нормованого значення, яке сформовано запитами споживачів, вимогами стандартів, договорів, контрактів, і якщо вона є мірою, то її необхідно виміряти, визначити ступінь її відповідності. В Україні одним із основних дієвих інструментів забезпечення якості будь-якої продукції визнана гармонізована з європейською Система технічного регулювання. Для забезпечення її функціонування прийнято низку національних нормативних актів і гармонізованих міжнародних стандартів, мета яких - впровадження у систему технічного регулювання прозорої конструктивної методології підтвердження якості продукції за допомогою оцінювання її відповідності встановленим вимогам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.936 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Чернишенко О. І. 
Соціально-культурна реабілітація молодих інвалідів, зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. І. Чернишенко // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 171-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Щупак І. В. 
Сучасні підходи до вимірювання об’єму та об’ємної витрати природного газу [Електронний ресурс] / І. В. Щупак, О. М. Чернишенко, Н. М. Андріїшин, Р. З. Негреба // Нафтогазова галузь України. - 2014. - № 5. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ngu_2014_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Андріїшин М. П. 
Особливості застосування газодинамічної теорії подібності в процесі калібрування та повірки лічильників природного газу [Електронний ресурс] / М. П. Андріїшин, О. М. Чернишенко, А. В. Едель // Нафтогазова галузь України. - 2015. - № 6. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ngu_2015_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Фідровська Н. М. 
Динамічні навантаження, які виникають у головній балці мостового крана [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, О. В. Чернишенко, І. А. Превозник, В. В. Нестеренко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 92(1). - С. 188-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_92(1)__30
Досліджено коливальні процеси, які виникають в головній балці мостового крана під час пересування вздовж мосту вантажного візка. Здійснено розрахунки, враховуючи жорсткість перерізу та інтенсивність розподілення маси головної балки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.225 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Фідровська Н. М. 
Модернізація конструкції кранового ходового колеса [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, О. В. Чернишенко, І. А. Перевозник // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_17
Розглянуто модернізацію конструкції ходового колеса за рахунок введення пружного елемента. Зменшення силових і пружних факторів у модернізованому ходовому колесі пояснюється тим, що застосування пружного кільця приводить до зростання жорсткості згину зовнішнього кільця оболонки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.072 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Чернишенко О. 
Формування культури ділового спілкування майбутніх фармакологів у процесі вивчення дисципліни "Англійська мова” [Електронний ресурс] / О. Чернишенко, С. Журкіна, І. Коляда // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 42(2). - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_42(2)__44
Визначено зміст поняття "культура ділового спілкування майбутніх фахівців". Розкрито зміст та особливості культури ділового спілкування майбутніх фахівців фармакологічних спеціальностей. Теоретично обгрунтовано модель формування культури ділового спілкування цих фахівців. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості їх культури ділового спілкування. Експериментально перевірено ефективність моделі формування культури ділового спілкування майбутніх фахівців фармакологічних спеціальностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.087 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Ярема О. М. 
Судинні рослини Тернопільської області, включені до "Червоної книги України", та їх збереження в умовах антропогенного середовища [Електронний ресурс] / О. М. Ярема, В. М. Черняк, О. Б. Бондар, Л. О. Бицюра, О. Я. Чернишенко, Н. Б. Гливка // Український журнал природничих наук. - 2024. - Вип. 7. - С. 261-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujns_2024_7_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського