Пошуковий запит: (<.>A=Чернікова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Гончарук Т. Досвід роботи Сімферопольської районної ЦБС [Електронний ресурс] / Т. Гончарук, Л. Чернікова // Бібліотечна планета. - 2006. - № 4. - С. 30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bp_2006_4_12
|
2. |
Чернікова Л. Науково-методичний супровід розвитку ІТ-компетентності вчителів [Електронний ресурс] / Л. Чернікова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_44
|
3. |
Чернікова Л. А. Організаційно-педагогічні умови розвитку ІТ-компетентності учителів у післядипломній освіті на прикладі моделі навчання вчителів Запорізької області [Електронний ресурс] / Л. А. Чернікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 432-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_60
|
4. |
Чернікова Л. А. Шкільна інформатика як феномен сучасної системи освіти [Електронний ресурс] / Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_8
|
5. |
Чернікова Л. А. Регіональна модель формування ІКТ компетентності педагогів у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 6. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_6_7
|
6. |
Чернікова Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Електронний ресурс] / Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_8
|
7. |
Хіврич В. В. Інформатизація освіти Запорізької області як фактор розвитку інформаційного суспільства регіону [Електронний ресурс] / В. В. Хіврич, Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_3_2
|
8. |
Чернікова Л. А. Формальна логіка в школі? — Ми За! [Електронний ресурс] / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_4_3
|
9. |
Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Чернікова // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_10 Визначено основну ціль неперервної освіти педагогів - розширення диверсифікації освітніх послуг на всіх етапах навчання. Висвітлено досвід Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ДОІППО) введення новацій до традиційної системи підвищення кваліфікації педагогів: вивчення, формування соціального замовлення на підвищення кваліфікації, моніторинг задоволення якості освітніх послуг, оновлення змісту додаткових професійних освітніх програм, використання ефективних сучасних освітніх технологій (інформаційно-комунікативних, дистанційних), поширення й перевірку новацій шляхом організації діяльності регіональних експериментальних майданчиків, базових шкіл тощо. Зауважено, що робота із соціальними замовленнями як напрям інноваційної діяльності потребує організаційних і змістових інновацій: розроблення нових стратегічних напрямів розвитку методичних служб районів, створення ефективного науково-методичного ресурсу, ведення маркетингових досліджень, підвищення рівня рекламної діяльності. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання.Определена основная цель непрерывного образования педагогов - расширение диверсификации образовательных услуг на всех этапах обучения. Освещен опыт Донецкого областного института последипломного педагогического образования по введению новаций в традиционную систему повышения квалификации педагогов: изучение, формирование социального заказа на повышение квалификации, мониторинг удовлетворения качества образовательных услуг, обновление содержания дополнительных профессиональных образовательных программ, использование эффективных современных образовательных технологий (информационно-коммуникативных, дистанционных), распространение и проверку новаций путем организации деятельности региональных экспериментальных площадок, базовых школ и т.п. Отмечено, что работа с социальными заказами как направление инновационной деятельности требует организационных и содержательных инноваций: разработки новых стратегических направлений развития методических служб районов, создания эффективного научно-методического ресурса, ведения маркетинговых исследований, повышения уровня рекламной деятельности. Рассмотрено накопительную, кредитно-модульную и другие инновационные модели обучения.Іdentified the main purpose of continuing education of teachers - the expansion of the diversification of educational services at all stages of education. Highlighted the experience of the Donetsk Regional Teacher Training Institute (DOIPPO) introduction of innovations in the traditional system of training of teachers: the study of the formation of social order for training and monitoring to meet the quality of educational services, update content more professional education programs, effective use of modern educational technologies (information communication, remote sensing) and check the spread of innovations through the regional pilot sites, basic schools and the like. It is noticed that the work of the social order as the direction of innovationrequires organizational and substantive innovation, development of new strategic directions for the teaching service areas, creating an effective scientific methods of the resource, conducting market research, raising the level of advertising. Consideredfunded, credit-modular, and other innovative training models.
|
10. |
Чернишов О. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів [Електронний ресурс] / О. Чернишов, Л. Чернікова // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_4 Розглянуто інноваційний напрямок в діяльності Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ДОІППО) в контексті становлення освітніх округів. Визначено спільні напрями діяльності ОІППО та методичних служб з формування системи науково-методичного супроводу. Обґрунтовано дієвість таких проектних моделей: окружної моделі допрофільної підготовки та профільного навчання, моделі діяльності освітніх округів на принципах мережевої організації, інтегрованої моделі територіальної освітньої системи. Визначено основні напрями координаційного супроводу та роботи з педагогічними кадрами. Підсумовано актуальність створення організаційно-функціональної мережі, орієнтованої на багаторівневу взаємодію освітніх округів, експериментальних майданчиків, обласних базових шкіл та мережевих шкіл.Рассмотрено инновационное направление в деятельности Донецкого областного института последипломного педагогического образования (ДОИППО) как единого координационного центра региональной системы последипломного педагогического образования в контексте становления образовательных округов. Определены общие направления деятельности по формированию системы научно-методического сопровождения ОИППО и методических служб региона. Обоснована действенность следующих проектных моделей: окружной модели с профильной подготовкой и профильным обучением, модели деятельности образовательных округов на принципах сетевой организации, интегрированной модели территориальной образовательной системы. Определены основные направления координационного сопровождения, работы с педагогическими кадрами. Подытожена актуальность создания организационно-функциональной сети, ориентированной на многоуровневое взаимодействие образовательных округов, экспериментальных площадок, областных базовых школ и областных сетевых школ.The article deals with the analysis of the system of scientific and methodological maintenance of the educational districts’ activities in Donetsk region. The organizational and functional model of the regional educational network that is oriented on the networking of its subjects: experimental areas, school-laboratories, regional basic schools, etc. is described. The experience of the work with the teaching staff in the system of the postgraduate education on the basis of the modular principle of creation of educational programs is described.
|
11. |
Перцова Н. І. Розбудова хмаро орієнтованого освітнього середовища сучасної школи. Управлінський аспект [Електронний ресурс] / Н. І. Перцова, Л. А. Чернікова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_4_13
|
12. |
Коваленко Н. І. Сучасний стан розробки вакцин проти ВІЛ-інфекції [Електронний ресурс] / Н. І. Коваленко, Л. І. Чернікова // Експериментальна і клінічна медицина. - 2016. - № 1. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eikm_2016_1_20
|
13. |
Хіврич В. В. Стратегія регіонального освітнього проекту "Розробка та впровадження системи дистанційного (електронного) навчання в закладах освіти Запорізької області" [Електронний ресурс] / В. В. Хіврич, Л. А. Чернікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 264-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_22
|
14. |
Самойленко Є. Г. Енергія річки Рось [Електронний ресурс] / Є. Г. Самойленко, Л. Є. Чернікова // Гідроенергетика України. - 2018. - № 3-4. - С. 74-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gidenu_2018_3-4_23
|
15. |
Морзе Н. Опис цифрової компетентності педагогічного працівника (проект) [Електронний ресурс] / Н. Морзе, О. Базелюк, І. Воротникова, Н. Дементієвська, О. Захар, Т. Нанаєва, О. Пасічник, Л. Чернікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 1-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
16. |
Квак П. А. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі [Електронний ресурс] / П. А. Квак, Л. А. Чернікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2024. - Вип. 16. - С. 35-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2024_16_5
|