Пошуковий запит: (<.>A=Чорна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 85
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: [б. в.], 2005. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2312-394. - ISSN 2519-2914 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Чорна М. В. Обґрунтування понятійного апарату теорії конкурентостійкості [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2010. - № 2. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2010_2_20
|
3. |
Власова Н. О. Чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, М. В. Чорна, О. В. Михайлова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_8_21 Досліджено зовнішні та внутрішні чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. Надано авторське бачення концептуальної схеми впливу чинників на формування оборотних активів таких підприємств.
|
4. |
Чорна М. М. Психологічні засади формування іншомовної компетенції майбутніх менеджерів туризму [Електронний ресурс] / М. М. Чорна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 37. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_37_97
|
5. |
Криницька І. Я. Вплив комбінації карнітину хлориду та ентеросорбенту "альгігель" на показники вільнорадикального окиснення білків та ліпідів у щурів за умови гострого алкогольного отруєння на тлі інтоксикації солями кадмію та свинцю [Електронний ресурс] / І. Я. Криницька, М. В. Чорна // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2010. - Вип. 39. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2010_39_6
|
6. |
Чорна М. М. Культурологічний підхід до підготовки фахівців у вищій школі [Електронний ресурс] / М. М. Чорна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_75
|
7. |
Чорна М. В. Система управління конкурентостійкістю підприємства: характерні ознаки та особливості [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 464-472. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__67
|
8. |
Чорна М. М. Понятійний апарат професійної іншомовної підготовки майбутніх менеджерів туризму [Електронний ресурс] / М. М. Чорна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 23. - С. 297-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_23_99
|
9. |
Чорна М. В. Трансформація підходів до управління підприємствами торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 308-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_46
|
10. |
Чорна М. В. Конкуренція в роздрібній торгівлі: специфіка та особливості прояву [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_38
|
11. |
Чорна М. В. Сучасні особливості розвитку світової роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 358-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_53
|
12. |
Забродська Л. Д. Проблеми національної економіки з формування людського фактора в Україні [Електронний ресурс] / Л. Д. Забродська, М. В. Чорна, Г. І. Забродська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 207-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_33
|
13. |
Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_35
|
14. |
Чорна М. В. Методичний інструментарій оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, С. В. Глухова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_36
|
15. |
Чорна М. В. Систематизація підходів до визначення поняття конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, А. М. Анікеєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__31
|
16. |
Чорна М. В. Стратегічні напрями інноваційної діяльності підприємств будівельної галузі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, С. В. Глухова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__32
|
17. |
Чорна М. В. П'ять сил конкуренції: особливості прояву в сучасній роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_3_19
|
18. |
Чорна М. В. Принципи оцінки інвестиційного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна, Д. О. Горіцин // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_10
|
19. |
Чорна М. В. Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_11
|
20. |
Чорна М. В. Методичний підхід до оцінки інвестиційного розвитку підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__16 Наведено методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та результати його апробації. Характерною особливістю даного підходу є чітко визначені етапи та їх логічна послідовність у процесі оцінки (визначення періоду оцінки - доба, тиждень, свята/канікули, сезони; формування та систематизація інформаційної бази за вартісними, кількісними, якісними показниками; розрахунок відносних показників попиту та доходу; побудова матриці; інтерпретування результатів) і застосування матриці "Рівень попиту/Рівень доходу". Використання запропонованого підходу дозволяє визначити асортименту структуру підприємства ресторанного господарства за співвідношенням реалізованого попиту та одержаного доходу, що надає можливість формувати управлінські рішення щодо її вдосконалення, а також оцінити ефективність цих заходів.
|
| |