Пошуковий запит: (<.>A=Чурікова-Кушнір О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Паньків Л. Музично-театральна діяльність як одна з форм позакласної виховної роботи [Електронний ресурс] / Л. Паньків, О. Чурікова-Кушнір // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(1). - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(1)__41
|
2. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Формування вокально-хорової культури майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір, Л. І. Паньків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(2). - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(2)__24
|
3. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_34
|
4. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Початковий етап становлення професії "Хормейстер" [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 11(1). - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_11(1)__45 Розглянуто початковий етап становлення професії хормейстер, про те, як формувався керівник хору, якими були його функції, як вони змінювалися у зв'язку з розвитком хорового мистецтва. Розглянуто феномен розвитку професії хормейстер, який набуває особливого значення в контексті сучасного розвитку національної музичної культури, та хорової зокрема. Відзначено особистісні властивості хормейстера та функції його діяльності. Визначено, що самому ранньому етапу розвитку професії хормейстер відповідає тип музиканта, умовно визначений як доместик, який поєднував у своїй діяльності кілька обов'язкових функцій і властивостей.
|
5. |
Чурікова-Кушнір О. "Хай пісня скликає друзів" [Електронний ресурс] / О. Чурікова-Кушнір // Мистецтво та освіта. - 2010. - № 3. - С. 57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2010_3_16
|
6. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Детерміінанти формування вольових якостей у майбутнього хорового диригента [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір, З. В. Софроній // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 1. - С. 265-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_1_26
|
7. |
Софроній З. В. Методичні засади хормейстерської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. В. Софроній, О. Д. Чурікова-Кушнір // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 4. - С. 245-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_4_24
|
8. |
Софроній З. В. Методика інтерактивного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорознавства [Електронний ресурс] / З. В. Софроній, О. Д. Чурікова-Кушнір // Молодий вчений. - 2021. - № 6(1). - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2021_6(1)__6
|
9. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Формування сценічної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір, З. В. Софроній // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 2(2). - С. 232-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_2(2)__24
|
10. |
Чурікова-Кушнір О. Д. Формування комунікативної компетентності майбутнього хорового диригента [Електронний ресурс] / О. Д. Чурікова-Кушнір, З. В. Софроній, Л. Г. Гаврілова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2024. - Вип. 1. - С. 278-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2024_1_27
|