Пошуковий запит: (<.>A=ШПАК$<.>+<.>A=АНАТОЛ$<.>+<.>A=ПЕТРОВИЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1244
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології : зб. наук. пр. / Нац. акад. наук України, Ін-т металофізики ім. Г. В. Курдюмова. – Київ: РВВ ІМФ, 2003. - Виходить щоквартально. - ISSN 1816-5230 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Шпак А. Ім'я, яке назавжди залишиться в історії науки [Електронний ресурс] / А. Шпак // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 12. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_12_5
|
3. |
Шпак А. Перший Національний атлас України [Електронний ресурс] / А. Шпак, Л. Руденко, А. Бочковська // Вісник Національної академії наук України. - 2008. - № 3. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2008_3_1 Вийшов друком (5 тис. примірників) перший в історії нашої держави Національний атлас України, що є найвагомішим досягненням української географічної науки та академічної картографічної школи. Це однотомна фунтаментальна праця, яка складається з шести тематичних блоків: Загальна характеристика. Історія. Природні умови та природні ресурси. Населення та людський розвиток. Економіка. Екологічний стан природного середовища. Усього представлено 875 карт. Атлас має паперовий (із додатковим томом, що вміщує тексти російською і англійською мовами) та електронний формати. Концепцію Атласу, основні теоретичні положення його створення, методологічні та методичні основи розроблено в Інституті географії НАН України. Високий рівень узагальнення знань про природу та суспільство робить Національний атлас України важливим джерелом інформації про природний потенціал, соціум та економіку нашої держави.
|
4. |
Шпак А. Гармонізуючи відносини соціуму з довкіллям : до 40-річчя програми ЮНЕСКО "Людина і біосфера" [Електронний ресурс] / А. Шпак, П. Черінько, Т. Полторацька // Вісник Національної академії наук України. - 2011. - № 2. - С. 23-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2011_2_10 Подано огляд майже 40-річного періоду діяльності Національного комітету України, який координує дослідження у межах програми ЮНЕСКО "Людина і біосфера". Наголошено на важливості міждисциплінарного підходу до вивчення природних ресурсів, який суттєво допомагає вченим у підготовці рекомендацій щодо раціонального природокористування, розв'язання проблем сталого розвитку, гармонізації взаємодії суспільства і природного середовища, захисту наземних, прісноводних і морських екосистем. Висвітлено всі аспекти організаційної та науково-дослідної діяльності Національного комітету України з програми ЮНЕСКО "Людина і біосфера", детально розглянуто створення в нашій країні національної мережі біосферних резерватів ЮНЕСКО. Визначено першочергові завдання реалізації програми "Людина і біосфера" в контексті досягнення глобальних цілей сталого розвитку.
|
5. |
Кіндрацький Б. Конструкція та розрахунок кулькової запобіжної муфти з блокувальним пристроєм силового типу [Електронний ресурс] / Б. Кіндрацький, О. Шпак // Машинознавство. - 2008. - № 3. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_3_7
|
6. |
Спиваков В. И. Исследование влияния скоростей охлаждения на механические свойства листов из SI-MN сталей Переменного химического состава [Електронний ресурс] / В. И. Спиваков, Э. А. Орлов, Е. А. Шпак // Металознавство та термічна обробка металів. - 2008. - № 1. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2008_1_8
|
7. |
Шпаківська І. М. Постагрогенна трансформація фізичних властивостей ґрунтів сильватизаційної серії на території Верхньодністровських Бескидів [Електронний ресурс] / І. М. Шпаківська, І. М. Сторожук // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.10. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23
|
8. |
Шпак О. Якісний освітній простір учителя економіки [Електронний ресурс] / О. Шпак, В. Вишківська, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_2 Зазначено, що незалежно від різних поглядів поняття сучасної якості освіти визначаються не тільки якістю знань і навичок випускників, але й їхньою активною громадською позицією, рівнем культури й моральності. Продемонстровано якість шкільної освіти – сукупність властивостей, що зумовлюють її здатність виконувати висунуті суспільством завдання з формування та розвитку особистості в аспектах її навченості, вихованості, вираження соціальних, психічних і фізичних властивостей.Отмечено, что независимо от различных взглядов понятия современного качества образования определяются не только качеством знаний и навыков выпускников, но и их активной гражданской позицией, уровнем культуры и нравственности. Продемонстрировано качество школьного образования - совокупность свойств, обусловливающих ее способность выполнять выдвинутые обществом задачи по формированию и развитию личности в аспектах ее обученности, воспитанности, выражении социальных, психических и физических свойств.Lit, that regardless of the different views the concepts of modern quality education, the content of which is to ensure that they are determined not only by the quality of knowledge and skills of graduates , but also their active citizenship , level of culture and morality. Demonstrated the quality of school education - a set of properties that leads her ability to perform advanced tasks on society formation and personality development in aspects of its training, the expression of social, mental and physical properties.
|
9. |
Шпак Л. І. Формування системи оцінки персоналу на прикладі туристичних організацій [Електронний ресурс] / Л. І. Шпак // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2012. - № 1. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2012_1_16
|
10. |
Шпак К. В. Тюркські елементи румейської мови [Електронний ресурс] / К. В. Шпак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 9(2). - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_9(2)__25
|
11. |
Шпак Ю. В. Інноваційні методи у регулюванні розвитку аграрного сектору національної економіки в умовах глобалізації ринків [Електронний ресурс] / Ю. В. Шпак // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2012. - № 2. - С. 101-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2012_2_13
|
12. |
Шпаков А. И. Распространенность бронхиальной астмы у младших школьников гродненского региона. Стандартизированное эпидемиологическое исследование [Електронний ресурс] / А. И. Шпаков // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2013. - № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appatg_2013_1_17
|
13. |
Шпак Ю. О. Типи та функції інтертексем у літописі самовидця [Електронний ресурс] / Ю. О. Шпак // Лінгвістичні дослідження. - 2013. - Вип. 35. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2013_35_47
|
14. |
Шидловський М. С. Застосування уніфікованих характеристик деформування систем остеосинтезу в біомеханічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. С. Шидловський, А. М. Лакша, Д. Ю. Шпак // Вісник СевНТУ. Механіка, енергетика, екологія. - 2013. - Вип. 137. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntume_2013_137_28
|
15. |
Шпаковськи Л. Становлення і розвиток православних конфесій в Україні в 90–ті роки ХХ ст. Історіографія проблеми [Електронний ресурс] / Л. Шпаковськи // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_51
|
16. |
Шпак В. Українські газети: вчора, сьогодні, завтра [Електронний ресурс] / В. Шпак // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 269-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_122
|
17. |
Шпак О. А. Державне управління в умовах модернізації: аналіз сучасних дослідницьких підходів [Електронний ресурс] / О. А. Шпак // Ефективність державного управління. - 2013. - Вип. 35. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2013_35_13
|
18. |
Карпенко О. О. Особливості формування кластерів в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Карпенко, О. С. Шпак // Водний транспорт. - 2012. - Вип. 2. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_2_18
|
19. |
Шпак О. Проектна ідеологія формування економічних суб’єктів [Електронний ресурс] / О. Шпак, В. Вишківська, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_3 Висвітлено засади сучасного проектного навчання яке знайшло широке застосування в освітніх системах навчання багатьох країн світу. Відзначено, як метод проектів надає змогу активно розвивати в учнів основні види мислення, творчі здібності, прагнення самому створити, усвідомити себе творцем у процесі роботи з “неслухняними інструментами”, “розумними конструкціями”, “технологічними системами” .Рассмотрены основы современного проектного обучения, которое нашло широкое применение в образовательных системах обучения многих стран мира. Отмечено, как метод проектов позволяет активно развивать у учащихся основные виды мышления, творческие способности, стремление самому создать, осознать себя творцом при работе с "непослушными инструментами", "умными конструкциями", "технологическими системами".Lit modern project learning is widely used in educational training systems of many countries. Noted how the project method allows students to actively develop the basic kinds of thinking, creativity, desire to create the most, to realize himself as a creator at work with "unruly tools," "smart structures", "technological systems".
|
20. |
Шпак О. Д. Особливості іконографії народних ікон на склі другої половини ХХ століття: убрази Христа і Богородиці [Електронний ресурс] / О. Д. Шпак // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 6. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_6_23
|
| |