Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шальман Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Шальман Т. М. 
Теоретично-практичні засади реклами на телебаченні [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 98.755 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шальман Т. М. 
Формування інформаційного простору Великої Британії кінця 80-х - початку 90-х років ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 74.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шальман Т. М. 
Критерії і принципи соціальної відповідальності сучасного комерційного телебачення [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.667 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мачульський О. 
Виробники кращих товарів України потребують не лише визнання експертів, споживачів, а й належної уваги з боку держави [Електронний ресурс] / О. Мачульський, Т. Шальман // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 4. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 876.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мачульський О. 
"100 кращих товарів" — визнання держави і споживачів України [Електронний ресурс] / О. Мачульський, Т. Шальман // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 5. - С. 35-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 726.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мачульський О. 
Переможці всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнка "Я хочу жити в якісному світі" [Електронний ресурс] / О. Мачульський, Т. Шальман // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 5. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_5_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.099 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шальман Т. М. 
Поточні дебати в соціології журналістики за книгою Брайана МакНейра "Новини і журналістика Об’єднаного Королівства" [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кохан С. 
Необхідність дотримання вимог Технічного регламенту щодо правил маркування харчових продуктів [Електронний ресурс] / С. Кохан, Т. Шальман // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 6. - С. 30-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2013_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шальман Т. 
Метрологічна система України: розвиток і перспективи [Електронний ресурс] / Т. Шальман // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 6. - С. 66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2013_6_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шальман Т. М. 
Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шальман Т. М. 
Исторический аспект общей системы организации телевизионного рекламного пространства на примере телевидения США [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // International scientific journal. - 2015. - № 2. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 627.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шальман Т. М. 
Тенденции развития рекламной деятельности в Украине [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // International scientific journal. - 2015. - № 3. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шальман Т. М. 
Інформаційний простір: сутність і місія комерційного телебачення в ньому [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бельська К. М. 
Роль керівника у формуванні корпоративної культури PR-агентства [Електронний ресурс] / К. М. Бельська, Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кладова Д. В. 
Особливості інструментарію і каналів комунікації WOM-технологій [Електронний ресурс] / Д. В. Кладова, Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Шальман Т. М. 
Іміджологічні інструменти формування позитивного іміджу влади у системі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс] / Т. М. Шальман // Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. - 2021. - № 1. - С. 214-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2021_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.781 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського