Пошуковий запит: (<.>A=Шапран Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Зозуля Н. В. Розробка системи оптимізації управління витратами підприємства при реконструкції житлової забудови [Електронний ресурс] / Н. В. Зозуля, Ю. В. Лисенко, Д. О. Шапран // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_2_17
|
2. |
Шапран Д. О. Вплив складності робіт з реконструкції на ефективність виробничо-господарської діяльності будівельних організацій [Електронний ресурс] / Д. О. Шапран // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2010. - Вип. 17. - С. 374-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2010_17_58
|
3. |
Шапран Д. П. Когнітивна структура маркетингового терміна як відображення динаміки наукового знання [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Молодий вчений. - 2016. - № 6. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_6_99
|
4. |
Шапран Д. П. Мілітарна метафора в українській маркетинговій термінології [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Молодий вчений. - 2016. - № 5. - С. 526-530. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_133
|
5. |
Шапран Д. Двокомпонентні терміносполучення в сучасній українській маркетинговій терміносистемі [Електронний ресурс] / Д. Шапран // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(3). - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(3)__44
|
6. |
Лисенко Ю. В. Умови та стратегічні напрями реконструкції житлового фонду в Україні [Електронний ресурс] / Ю. В. Лисенко, Д. О. Шапран, Н. А. Болсунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 424-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_69
|
7. |
Шапран Д. П. Метафора в міждисциплінарній парадигмі: методологічний аспект [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_44
|
8. |
Кобзар І. М. Реалізація ціннісного потенціалу метафори в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / І. М. Кобзар, Д. П. Шапран // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__31
|
9. |
Шапран Д. П. Лінгвістична репрезентація ціннісних пріоритетів у рекламних слоганах [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 14. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_14_9
|
10. |
Шапран Д. П. Університет як інституціональне середовище розвитку білінгвізму [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран, Є. А. Мацнєва // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 15. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_15_6
|
11. |
Шапран Д. П. Аксіологічна метафора в контексті російсько-української інформаційної війни [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2016. - Вип. 13. - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2016_13_9
|
12. |
Шапран Д. П. Функціонально-когнітивні аспекти метафори в термінології маркетингу [Електронний ресурс] / Д. П. Шапран // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2016. - Вип. 12. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2016_12_10
|