Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шаюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Шаюк О. Я. 
Особливості формування мотиваційно-ціннісного компонента толерантності у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. Я. Шаюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_3_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.46 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шаюк О. 
Особливості формування емоційно-вольового компонента толерантності у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2013. - № 3. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шаюк О. 
Особливості формування поведінкового компонента толерантності у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шаюк О. Я. 
Особливості формування когнітивного компонента толерантності у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. Я. Шаюк // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 287-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_66
Обгрунтовано необхідність з’ясування психологічних особливостей покомпонентного формування професійної толерантності у студентів економічного ВНЗ як інтегральної риси їх особистості. В процесі емпіричного дослідження висвітлено психологічні особливості та розвивальну ефективність формувального впливу системи експериментальних умов (комплексні психодіагностичні зрізи, тренінг розвитку толерантності, навчально-рольові ігри, кредитно-модульна система) на становлення когнітивного компонента професійної толерантності майбутніх економістів. Виокремлено змістово-структурні ознаки толерантності як психокультурного явища. За результатами аналізу одержаних експериментальних даних деталізовано специфіку становлення когнітивного складника толерантності студентства як окремої вікової категорії. Доведено, що зазначені формувально-психологічні впливи сприяють позитивній зміні та якісному збагаченню змістового розуміння толерантності студентами-економістами, а відтак оптимізують формування її когнітивного компонента.Обоснована необходимость выяснения психологических особенностей покомпонентного формирования профессиональной толерантности у студентов экономического ВУЗ как интегральной черты их личности. В процессе проведения эмпирического исследования отражены психологические особенности и развивающая эффективность формирующего влияния системы экспериментальных условий (комплексные психодиагностические срезы, тренинг развития толерантности, учебно-ролевые игры, кредитно-модульная система) на становление когнитивного компонента профессиональной толерантности будущих экономистов. Выделены содержательно-структурные признаки толерантности как психокультурного явления. По результатам анализа полученных экспериментальных данных детализирована специфика становления когнитивного компонента толерантности студенчества как отдельной возрастной категории. Доказано, что указанные формирующие психологические воздействия способствуют положительному изменению и качественному обогащению смыслового понимания толерантности студентами-экономистами, и это оптимизирует формирование ее когнитивного компонента.The article reveals efficiency of the formation influence of experimental conditions on component development of professional tolerance as an integral part of future economists' personality trait. It is proved that the suggested system is efficient in the educational surrounding. It is also shown that these forming psychological effects contribute to positive changes and enrich understanding essence of tolerance by economist's students and thus optimize the formation of their cognitive tolerance component. It is also determined that there is certain sensitivity in mastering reference tolerance features at youth age and at the early stages of youth maturing. Such kind of inner sensitivity to tolerant and forming influences if associated with achieving integrity of personal space of the mentioned personalities. It means that tolerance as an integral personal trait correlates with self-tolerance, self-faithfulness, sense of closeness and unity with relatives and friends.
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.295 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Фурман А. В. 
Толерантність як предмет онтофеноменологічного дискурсу [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 31-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 779.652 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фурман А. В. 
Методологічні підходи до сутнісного пізнання толерантності у рамках психосоціального теоретизування [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2019. - № 2. - С. 5-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2019_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шаюк О. 
Професійна толерантність студентів-гуманітаріїв: сутність, структура, особливості формування [Електронний ресурс] / О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2020. - № 1. - С. 78-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2020_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 836.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шаюк О. Я. 
Конативний компонент толерантності [Електронний ресурс] / О. Я. Шаюк // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 6. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_6_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Фурман А. В. 
Постання психософійного дискурсу толерантності [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, О. Я. Шаюк // Психологічні перспективи. - 2021. - Вип. 38. - С. 230-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2021_38_19
У дослідженні вперше окреслено проблемне поле започаткування психософійного дискурсу толерантності, який науково проєктується розгорнути за вчинковим принципом В. А. Роменця, а також за методологічними підходами, нормативами і засобами вітакультурної методології наукової школи А. В. Фурмана. Методи. Для реалізації мети наукового пошуку були використані методи: психологічного аналізу, проблемно-комунікативного синтезу, індуктивного переходу від конкретного до загального, логіко-змістової дедукції як сходження від загального до одиничного і конкретного, канонічного вчинення у його психософійному витлумаченні. Результати. В контексті актуальності створення новітньої моделі/концепції толерантності системно розглянуто найбільш значущі точки її генези в найважливіших вимірах філософського та наукового осмислення, тенденції розуміння та інтерпретації цього ковітального феномену людського повсякдення, його формовияви суспільного уреальнення і суб'єктного життєзреалізування. Воднораз толерантність розкрито і як важливий концепт сучасного теоретичного мислення і професійного методологування, а також як інтегральну особистісну рису-якість. Однак найважливіша авторська ідея, що сформульована як надзавдання дослідження, полягає в тому, щоб обгрунтувати вчинок толерантності як вузловий осередок життєдіяльності і в першому предметному наближенні визначити його психософійні контури за допомогою системного набору методів: критичного аналізу, рефлексивного синтезу, логічної та емпіричної індукції, смислової дедукції з використанням інтелектуальних засобів миследіяльності і професійного методологічного моделювання. Внаслідок отримано теоретичне обгрунтування моделі вчинку толерантності як взаємодоповнення чотирьох компонентів - ситуаційного, мотиваційного, діяльного і післядіяльного. Таке структурне узмістовлення канонічно організованого вчинення уможливило висвітлення векторів психософії толерантності, аргументування продуктивності розробки психософійного напрямку вивчення толерантності як світоглядної універсалії, котра співвідносить ментальні і мовленнєві, емоційні та інтелектуальні, раціональні та ірраціональні, екзистенційні та моральні складові історичного досвіду людства, збагачує масову свідомість уявленнями про прийнятні форми, методи і засоби соціальних учинків, ситуаційної взаємодії та порозуміння, а відтак програмує життя всіх і кожного згідно із законами гуманності, солідарності, співдружності. Висновки: проведене дослідження доводить, що евристичний напрям конструктивної розробки розлогої проблематики людської толерантності є не так її детальним психологічним вивченням, як психософійним осмисленням, ціннісним наповненням і вчинково-канонічним зреалізуванням великих спільнот, малих груп і кожної особистості зокрема. Саме це дає змогу світоглядно програмувати життєвий шлях зрілої особи, яка стала на шлях розсудливого вчинення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.66 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Надвинична Т. Л. 
Специфіка розвитку творчого потенціалу в системі професійної компетентності викладача ЗВО [Електронний ресурс] / Т. Л. Надвинична, О. Я. Шаюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.742 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Надвинична Т. Л. 
Особливості розвитку професійно-особистісного потенціалу студентів-психологів під час навчання у ЗВО [Електронний ресурс] / Т. Л. Надвинична, О. Я. Шаюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 6. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.288 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шаюк О. Я. 
Безумовне особистісне самоприйняття як гуманістична риса психолога [Електронний ресурс] / О. Я. Шаюк, М. В. Підгурська, Я. О. Шаюк // Психологія і суспільство. Психологічні науки. - 2023. - № 2. - С. 221-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2023_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.453 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського