Пошуковий запит: (<.>A=Шелехань Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Шелехань Г.І. Застосування принципів системного аналізу для раціоналізації функціонування припортових вантажних станцій з обслуговуванням контейнерних вантажопотоків [Електронний ресурс] / Г.І. Шелехань // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 137. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_137_23
|
2. |
Шелехань Г. І. Удосконалення технології обробки міжнародних контейнерних вагонопотоків [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 6(6). - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_6-6_5
|
3. |
Шелехань Г. І. Удосконалення підходу до розрахунку раціональних параметрів процесу обробки вагонопотоків у системі "сортувальна станція – вантажна станція – районні парки порту" [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 9. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_9_13 Мета роботи - підвищення ефективності процесу обробки вагонопотоків у системі "Сортувальна станція - вантажна станція - районні парки порту" шляхом удосконалення наукового підходу до розрахунку його раціональних параметрів. Для визначення раціональних параметрів процесу обробки вагонопотоків у системі визначено заходи з підвищення ефективності технології обробки вагонопотоків, що будуть застосовані у системі. Для одержання результатів їх впровадження створено математичну модель, яка відображає величину ефективності цих заходів. За критерій оптимальності прийнято мінімум долі експлуатаційних витрат на обробку вагонопотоків у системі. Керуючими параметрами є обсяги вагонопотоків з пріоритетною і звичайною обробкою, кількість груп вагонів, що подаються у районні парки порту, та кількість вагонів у кожній такій подачі. Обмеження на керуючі параметри визначили область допустимих рішень у вигляді системи лінійних нерівностей. Запропоновано технологію перерозподілу вагонопотоку між сортувальною та припортовою вантажною станцією на основі пріоритетності обслуговування вагонів призначенням у морські порти. Сформовано математичну модель щодо визначення її раціональних параметрів. Вперше запропоновано науковий підхід до розрахунку раціональних параметрів процесу обробки вагонопотоків у системі "Сортувальна станція - вантажна станція - районні парки порту", що базується на мінімізації долі експлуатаційних витрат на обробку вказаних потоків за рахунок застосування пріоритетності їх обслуговування з моменту закінчення розпуску поїздів на сортувальній станції до моменту подачі груп вагонів у районні парки портів. Перерозподіл роботи з обробки вагонопотоків призначенням у морські порти дозволяє скоротити тривалість знаходження вагонів на припортовій вантажній станції за рахунок виключення необхідності повторної їх переробки, скоротити непродуктивний час в очікуванні виконання технологічних операцій, зменшити тривалість виконання тих технологічних операцій на вантажній станції, які залежать від числа та порядку постановки вагонів у составі.
|
4. |
Шелехань Г. І. Удосконалення процесу взаємодії сортувальної та припортової станцій при обслуговуванні експортних вагонопотоків [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань, М. В. Продащук // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 168. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_168_4
|
5. |
Шелехань Г. І. Перспективи розвитку міжнародних контейнерних перевезень територією України [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 30. - С. 204-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2010_30_83
|
6. |
Шаповал Г. В. Дослідження впливу поїздоутворення на ефективність сортувального процесу [Електронний ресурс] / Г. В. Шаповал, Г. І. Шелехань, І. В. Занік // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 166. - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_166_11
|
7. |
Шелехань Г. І. Сучасний стан та перспективні напрямки розвитку припортових залізничних станцій [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань, А. О. Дашевський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2021. - № 3(дод.). - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2021_3(dod
|
8. |
Шаповал Г. В. Удосконалення технології просування вагонопотоків у припортовому вузлі [Електронний ресурс] / Г. В. Шаповал, Г. І. Шелехань, А. В. Собина // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 4(дод.). - С. 38-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_4(dod
|
9. |
Берестов І. В. Цифровізація процесів митного контролю та митного оформлення вантажів на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / І. В. Берестов, О. С. Пестременко-Скрипка, Г. І. Шелехань, Т. Т. Берестова // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. - 2022. - Вип. 5(2). - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2022_5(2)__38
|
10. |
Шелехань Г. І. Удосконалення технології роботи системи "Сортувальна станція–припортова станція–районні парки порту" при обслуговуванні експортних вагонопотоків [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169(дод.). - С. 223-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169(dod
|
11. |
Шелехань Г. І. Дослідження ефективності застосування удосконаленої технології обробки вагонопотоків у системі "сортувальна станція-вантажна станція-районні парки порту" [Електронний ресурс] / Г. І. Шелехань // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 119-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__151
|