Пошуковий запит: (<.>A=Шихненко К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Шихненко К. Теорії ефективної школи та удосконалення школи: аналіз концептуальних засад освітніх змін у розвинених англомовних країнах [Електронний ресурс] / К. Шихненко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_24 Розглянуто особливості розвитку теорій ефективної школи та удосконалення школи як складових теорії освітніх змін у розвинених англомовних країнах. Проаналізовано погляди науковців стосовно досліджень школи та формування поняття шкільної ефективності, зокрема теорію удосконалення школи. Зазначено, що досвід реформування школи у розвинених англомовних країнах надає можливість застосовувати його у практиці модернізації вітчизняної системи середньої освіти та підвищення її якості. Визначено етапи еволюції теорії удосконалення школи у напрямі "індивідуальний" - "місцевий" - "системний": на першому етапі досягнуто розуміння важливості основних чинників розвитку організації, на другому етапі - розвиток знання, що характеризується дослідниками як "орієнтований на роботу вчителя-практика", а характерною рисою третього етапу стало зростання комплексних моделей реформування шкіл. Констатовано, що теорія освітніх змін є результатом співпраці широкого кола науковців різних країн; найкращими здобутками її складових, теорії ефективної школи та удосконалення школи є можливість учених застосовувати послідовні дії та надавати оцінку сучасним реформаційним перетворенням у середній освіті, а також прогнозувати майбутні перспективи розвитку школи.Рассмотрены особенности развития теорий эффективной школы и совершенствования школы как составляющих теории образовательных изменений в развитых англоязычных странах. Проанализированы взгляды ученых на исследования школы и формирование понятия школьной эффективности, в частности теорию совершенствования школы. Отмечено, что опыт реформирования школы в развитых англоязычных странах позволяет применять его в практике модернизации отечественной системы среднего образования и повышения ее качества. Изложены этапы эволюции теории совершенствования школы в направлении "индивидуальный" – "местный" – "системный": на первом этапе достигнуто понимание важности основных факторов развития организации, на втором этапе – развитие знания, характеризующееся исследователями как "ориентированное на работу учителя-практика", а характерной чертой третьего этапа стал рост комплексных моделей реформирования школ. Констатировано, что теория образовательных изменений является результатом сотрудничества широкого круга ученых разных стран; лучшими достижениями ее составляющих, теории эффективной школы и совершенствования школы признана возможность ученых применять последовательные действия и давать оценку современным реформационным преобразованиям в среднем образовании, а также прогнозировать будущие перспективы развития школы.The article analyzes the peculiarities of the formation and development of the school effectiveness theory and school improvement theory as components of the educational change theory which occurred in the modern pedagogy of the USA, Canada and Great Britain. The existence of the school effectiveness theory and school improvement theory as independent scientific areas at the initial stage and lack of synergy between them are emphasized. 80–90 years of the twentieth century as key ones that intensified the problem of effective school as an organization, as well as its ability to update and improve own efficiency are determined.
|
2. |
Шихненко К. І. Наукові засади формування теорії освітніх змін у педагогічній думці розвинених англомовних країн (кінець XX ст. – початок XXI ст.) [Електронний ресурс] / К. І. Шихненко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 2. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_2_5
|
3. |
Шихненко К. І. Класифікації освітніх змін у педагогічних дослідженнях США [Електронний ресурс] / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 10. - С. 223-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_10_30
|
4. |
Шихненко К. І. Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ [Електронний ресурс] / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_8
|
5. |
Шихненко К. І. Використання інноваційних технологій у навчанні іноземної мови державних службовців ДСНС України [Електронний ресурс] / К. І. Шихненко // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. - 2017. - Вип. 1. - С. 260-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNUCZUDU_2017_1_39
|
6. |
Шихненко К. І. Шляхи удосконалення іншомовної підготовки державних службовців у сфері цивільного захисту [Електронний ресурс] / К. І. Шихненко, Н. І. Жебровська, Л. Ф. Віннікова // Науковий збірник Інституту державного управління у сфері цивільного захисту. - 2016. - № 4. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzidu_2016_4_21
|
7. |
Шихненко К. Розвиток лідерського потенціалу вчителів в умовах змін: досвід реформування шкільної освіти в США [Електронний ресурс] / К. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_9
|
8. |
Гайович Г. Шляхи поліпшення навичок комунікації державною мовою фахівців сфери цивільного захисту [Електронний ресурс] / Г. Гайович, К. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 7. - С. 185-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_7_19
|
9. |
Шихненко К. Формування навичок участі у дебатах як підхід до викладання англійської мови за професійним спрямуванням для магістрів з публічного управління та адміністрування (в сфері цивільного захисту) [Електронний ресурс] / К. Шихненко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2020. - Вип. 1. - С. 238-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2020_1_31
|
10. |
Прокопчук М. М. Сучасні тенденції у вивченні англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / М. М. Прокопчук, К. І. Шихненко, Г. В. Гайович, Л. Ф. Віннікова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(2). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(2)__24
|
11. |
Гайович Г. В. Кризова комунікація: зарубіжний досвід і реалії України [Електронний ресурс] / Г. В. Гайович, К. І. Шихненко, О. О. Арехтейчук // Науковий вісник: державне управління. - 2023. - № 2. - С. 134-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nauvisdu_2023_2_10
|