Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шквиря Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Шквиря Н. О. 
Інформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 2(5). - С. 288-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_2(5)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шквиря Н. О. 
Особливості ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 1. - С. 272-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_1_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шквиря Н. О. 
Формування маркетингової стратегії туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 4. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шквиря Н. О. 
Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_25
Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Обгрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефективні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 72.4 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шквиря Н. О. 
Перспективи розвитку виробництва біопалива з відходів продукції рослинництва [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря. // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.097 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шквиря Н. О. 
Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 62–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_15
Розглянуто суть банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стратегій та інструменти їх реалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Шквиря Н. О. 
Сутність та особливості маркетинового планування конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2016. - № 3. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2016_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 814.023 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шквиря Н. О. 
Створення системи інформаційно-методичного забезпечення стратегічного планування [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2017. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2017_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шквиря Н. О. 
Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 328-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.662 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шквиря Н. О. 
Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Шквиря // Галицький економічний вісник. - 2022. - № 1. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2022_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.74 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського