Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Штучний В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Штучний В. В. Вищі навчальні заклади в системі підготовки кадрів управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2015. - Вип. 13(1). - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2015_13(1)__20
| 2. |
Штучний В. В. Правові основи безпеки дипломатичних представництв як орієнтира зовнішньополітичної діяльності держави [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Юридична наука. - 2015. - № 8. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2015_8_9
| 3. |
Штучний В. Г. Удосконалення формальних прийомів і методів аналізу середовища організації за рахунок підвищення їх інформативності шляхом деталізації чинників [Електронний ресурс] / В. Г. Штучний, Я. Є. Нечипоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2017. - Вип. 93. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2017_93_18
| 4. |
Штучний В. Г. Вибір та порядок використання інструментів при стратегічному аналізі підприємств сільськогосподарського комплексу [Електронний ресурс] / В. Г. Штучний, А. С. Хлібосолов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_35 За більш ніж півстоліття існування теорії стратегічного управління було створено декілька десятків інструментів стратегічного аналізу організацій, які включають в себе інструменти визначення цілей, оцінки конкурентного потенціалу підприємства, оцінки стратегічного клімату, визначення конкурентних переваг та обрання стратегії. До цих пір актуальність інструментарію майже не ставилася під сумнів, а також не підіймалися питання оптимального порядку застосування інструментів, що використовуються в межах одного етапу чи процесу, що є частиною стратегічного управління. У той же час на практиці видно, що частина з інструментів залежно від галузі, якості інформаційної бази та інших факторів, виявляється непридатною до використання, або приносить сумнівну користь. Крім того хаотичне та безсистемне застосування інструментів призводить до втрат часу та цінних причинно-наслідкових зв'язків. На прикладі типового підприємства сільськогосподарського комплексу України запропоновано оптимальний набір інструментів та порядок реалізації стратегічного аналізу, який відповідає критеріям доцільності й ефективності.
| 5. |
Коломієць Г. М. Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди [Електронний ресурс] / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, В. Г. Штучний, Н. Б. Сущенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_53 Цифровій економіці властиве докорінне вдосконалення бізнес-процесів, поява нових бізнес-моделей, обумовлена суттєвою зміною поведінки господарюючих суб'єктів. Ефективна трансформація маркетингу як діяльності з управління попитом потребує не тільки усвідомлення нових тенденцій ринкових змін, а й урахування швидкості перетворень у різних цільових сегментах. Ключовим у перетвореннях маркетингу є принцип похідних змін, втілення новітніх технологій залежно від освоєння та застосування інновацій клієнтами, усвідомлення поступовості в розширенні трансформаційних рамок. Швидкість технологічних змін задає темпи аналізу впливу цифрових технологій на господарські процеси. Світові тенденції розвитку цифрової економіки проявляються і в Україні, але темпи перетворень відрізняються. Попри розповсюджені погляди, активне використання Інтернету, соціальних мереж, мобільних пристроїв охоплює не тільки молодіжну аудиторію, а й споживачів старшого віку. Інтернет усе більше стає головним каналом бізнес-комунікацій. Правильно побудована комунікація та можливості постійного зв'язку зі споживачем приверне до бізнесу очікувану увагу свого споживача. В умовах динамічних змін технологічного устрою виникають обмеження суб'єктивного порядку в перетворенні цифрових технологій в ефективний засіб маркетингу. Інформаційна база споживчого вибору, яка включає не тільки інформацію про товар чи послугу, а вже існуючий споживчий досвід, значно збільшується, збільшуються й витрати споживача на прийняття рішення. З'явилася та набуває обертів індустрія ІТ-послуг для маркетингу, для оптимізації витрат компаній і клієнтів, але сприйняття пріоритетів її вдосконалення різниться у маркетологів та ІТ-фахівців. Ці тенденції визначають імперативи та перешкоди трансформації маркетингу в цифровій економіці.
| 6. |
Штучний В. В. Організаційна структура канцелярії палати депутатів парламенту Чеської Республіки [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2021. - Вип. 65. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2021_65_17
| 7. |
Штучний В. В. Кваліфікаційні вимоги до військовослужбовців Управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Митна справа. - 2014. - № Спец. вип.. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_Spets
| 8. |
Штучний В. В. Принципи підготовки кадрів Управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Митна справа. - 2015. - № 1. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2015_1_12
|
|
|