Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штучний В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Штучний В. В. 
Вищі навчальні заклади в системі підготовки кадрів управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2015. - Вип. 13(1). - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2015_13(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штучний В. В. 
Правові основи безпеки дипломатичних представництв як орієнтира зовнішньополітичної діяльності держави [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Юридична наука. - 2015. - № 8. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2015_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.657 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Штучний В. Г. 
Удосконалення формальних прийомів і методів аналізу середовища організації за рахунок підвищення їх інформативності шляхом деталізації чинників [Електронний ресурс] / В. Г. Штучний, Я. Є. Нечипоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2017. - Вип. 93. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2017_93_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 826.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Штучний В. Г. 
Вибір та порядок використання інструментів при стратегічному аналізі підприємств сільськогосподарського комплексу [Електронний ресурс] / В. Г. Штучний, А. С. Хлібосолов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_35
За більш ніж півстоліття існування теорії стратегічного управління було створено декілька десятків інструментів стратегічного аналізу організацій, які включають в себе інструменти визначення цілей, оцінки конкурентного потенціалу підприємства, оцінки стратегічного клімату, визначення конкурентних переваг та обрання стратегії. До цих пір актуальність інструментарію майже не ставилася під сумнів, а також не підіймалися питання оптимального порядку застосування інструментів, що використовуються в межах одного етапу чи процесу, що є частиною стратегічного управління. У той же час на практиці видно, що частина з інструментів залежно від галузі, якості інформаційної бази та інших факторів, виявляється непридатною до використання, або приносить сумнівну користь. Крім того хаотичне та безсистемне застосування інструментів призводить до втрат часу та цінних причинно-наслідкових зв'язків. На прикладі типового підприємства сільськогосподарського комплексу України запропоновано оптимальний набір інструментів та порядок реалізації стратегічного аналізу, який відповідає критеріям доцільності й ефективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.025 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Коломієць Г. М. 
Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди [Електронний ресурс] / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, В. Г. Штучний, Н. Б. Сущенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_53
Цифровій економіці властиве докорінне вдосконалення бізнес-процесів, поява нових бізнес-моделей, обумовлена суттєвою зміною поведінки господарюючих суб'єктів. Ефективна трансформація маркетингу як діяльності з управління попитом потребує не тільки усвідомлення нових тенденцій ринкових змін, а й урахування швидкості перетворень у різних цільових сегментах. Ключовим у перетвореннях маркетингу є принцип похідних змін, втілення новітніх технологій залежно від освоєння та застосування інновацій клієнтами, усвідомлення поступовості в розширенні трансформаційних рамок. Швидкість технологічних змін задає темпи аналізу впливу цифрових технологій на господарські процеси. Світові тенденції розвитку цифрової економіки проявляються і в Україні, але темпи перетворень відрізняються. Попри розповсюджені погляди, активне використання Інтернету, соціальних мереж, мобільних пристроїв охоплює не тільки молодіжну аудиторію, а й споживачів старшого віку. Інтернет усе більше стає головним каналом бізнес-комунікацій. Правильно побудована комунікація та можливості постійного зв'язку зі споживачем приверне до бізнесу очікувану увагу свого споживача. В умовах динамічних змін технологічного устрою виникають обмеження суб'єктивного порядку в перетворенні цифрових технологій в ефективний засіб маркетингу. Інформаційна база споживчого вибору, яка включає не тільки інформацію про товар чи послугу, а вже існуючий споживчий досвід, значно збільшується, збільшуються й витрати споживача на прийняття рішення. З'явилася та набуває обертів індустрія ІТ-послуг для маркетингу, для оптимізації витрат компаній і клієнтів, але сприйняття пріоритетів її вдосконалення різниться у маркетологів та ІТ-фахівців. Ці тенденції визначають імперативи та перешкоди трансформації маркетингу в цифровій економіці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 891.747 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Штучний В. В. 
Організаційна структура канцелярії палати депутатів парламенту Чеської Республіки [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2021. - Вип. 65. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2021_65_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.083 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Штучний В. В. 
Кваліфікаційні вимоги до військовослужбовців Управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Митна справа. - 2014. - № Спец. вип.. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 80.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Штучний В. В. 
Принципи підготовки кадрів Управління державної охорони України [Електронний ресурс] / В. В. Штучний // Митна справа. - 2015. - № 1. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2015_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського