Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шутєєв В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сутула В. О. 
Особливості формування особистісної фізичної культури студентів [Електронний ресурс] / В. О. Сутула, В. В. Шутєєв, В. Г. Ковальов, Т. С. Бондар // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 8. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2013_8_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шутєєв В. В. 
Використання інформаційних технологій в управлінні технічною підготовкою стрибунів з жердиною [Електронний ресурс] / В. В. Шутєєв, Т. М. Шутєєва, О. Б. Подоляка // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_35
Теоретично обгрунтовано та запропоновано практичні варіанти застосування сучасних інструментальних комплексів у стрибках з жердиною. Проаналізовано та порівняно переваги та недоліки наявного інструментарію. Подано підходи до проведення біомеханічного моделювання технічної підготовки стрибунів з жердиною високої кваліфікації. Розроблено структурну схему для аналізу стрибка з жердиною. Встановлено, що система на основі нейро-нечіткої мережі має більш прийнятну структуру для прогнозування у стрибках з жердиною. За допомогою даного інструменту, що враховує індивідуальні біомеханічні особливості стрибкового стилю спортсмена, можна детально аналізувати всі фази стрибка, в модельному аналізі знайти раціональний варіант техніки для конкретного спортсмена, виходячи з запланованого для нього спортивного результату. Тренер і спортсмен фактично одержують модель "ідеального" стрибка на заданій висоті з конкретними значеннями кінематичних характеристик.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.917 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сутула В. О. 
Проблеми та перспективи гуманізації вищої освіти [Електронний ресурс] / В. О. Сутула, В. В. Шутєєв, В. Г. Ковальов // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 3. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_3_57
Проаналізовано особливості гуманізації та гуманітаризації вищої освіти (ВО). Виділено роль фізичної культури в цьому процесі. Підтверджено, що гуманізація ВО має передбачати гармонізацію в розвитку особистості студентів. Показано, що гуманітаризацію ВО підтримують лише 19,7 % студентів. Доведено, що у переважній більшості студенти усвідомлюють, що фізична культура особистості є необхідним елементом загальної культури людини. Показано, що за час навчання у виші лише у 25,0 % студентів підвищується інтерес до фізичної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.752 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шутєєв В. В. 
Особливості формування здорового способу життя в середовищі студентської молоді [Електронний ресурс] / В. В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 4. - С. 121–124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_4_25
Проаналізовано проблему формування в сучасному суспільстві здорового способу життя. Виділено основні ознаки, які, на думку студентів, найбільш повно характеризують здоровий спосіб життя, а саме, "відсутність шкідливих звичок" та "систематичні заняття фізичними вправами". Доведено, що більша частина студентської молоді (85,1 %) відповідність власного стилю життя здоровому способу життя оцінюють у 3 - 4 бали. Підтверджено, що засоби масової інформації найбільшою мірою впливають на формування здорового способу життя в середовищі студентської молоді. Показано, що за навчальний рік близько 80 % студентів пропускають заняття у вищому навчальному закладі через хворобу від 3-х до 10-ти днів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сутула В.О. 
Перспективи спортизації системи фізичного виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / В.О. Сутула, В.В. Шутєєв, О.І. Булгаков, Л.С. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 4. - С. 65–68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_4_12
Мета роботи - оцінити стан і перспективи розвитку спортивно орієнтованого напряму у системі фізичного виховання студентської молоді. Проаналізовано спеціальну літературу, в якій розробляються теоретичні та практичні аспекти розбудови системи фізичного виховання студентів. Констатовано, що в системі фізичного виховання студентської молоді в групах фізичного та спортивного виховання найбільш поширеною є спортивно орієнтована форма організації занять. Відмічено, що традиційна система фізичного виховання, є недостатньо ефективною щодо підвищення рівня фізичного здоров'я студентів. Зроблено висновки, що вирішення проблеми забезпечення необхідного рівня фізичного здоров'я студентської молоді лежить у площині формування у них певного рівня особистісної фізичної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сутула В. О. 
Шляхи оптимізації фізичної активності студентської молоді [Електронний ресурс] / В. О. Сутула, П. М. Кизім, В. В. Шутєєв, Ю. О. Фішев, Л. С. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 6. - С. 106–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_6_22
Мета роботи - на підставі аналізу результатів опитування студентів, по-перше, визначити структуру та значимість факторів, які впливають на формування в них мотивації до фізкультурно-спортивної діяльності, по-друге, виділити можливі теми для розширення змісту теоретичного та методико-практичного компонентів фізкультурної освіти студентської молоді. У дослідженні приймали участь студенти першого та другого курсів Інституту підготовки кадрів для органів прокуратури та факультету N 9 Національного юридичного університету (НЮУ) імені Ярослава Мудрого та студенти Київського національного університету культури і мистецтв (КНУКМ) та Житомирського державного університету (ЖДУ) імені Івана Франка. Встановлено, що за період навчання у національному юридичному університеті суттєво змінюються інтереси студентів щодо факторів, які мотивують їх до фізкультурно-спортивної діяльності. Проаналізовані дані свідчать про те, що ключовим чинником, який заважає студентам займатися фізкультурно-спортивною діяльністю, є відсутність вільного часу. Доведено, що студенти вважають за необхідне одержувати інформацію про свій фізичний стан. Результати дослідження надали можливість виділити найбільш значущі фактори, які мотивують студентів займатися фізкультурно-спортивною діяльністю. Встановлено теми теоретичного та методико-практичного компонентів фізкультурної освіти, які цікавлять студентів НЮУ та КНУКМ і ЖДУ. Показано, що для студентів юридичного університету значення тем теоретичного та методико-практичного компонентів фізкультурної освіти суттєво залежить від року їх навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 908.543 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Шутєєв В. В. 
Шляхи оптимізації процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. В. Шутєєв // Теорія та методика фізичного виховання. - 2012. - № 11. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2012_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.466 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шутєєв В. 
Рівень знань та умінь, набутих студентами вузів різного профілю в процесі фізкультурної освіти [Електронний ресурс] / В. Шутєєв // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Луценко Л. С. 
Зміни ставлення студентів до фізкультурно-спортивної діяльності та до оцінки власного здоров’я за період їх навчання у вузі [Електронний ресурс] / Л. С. Луценко, А. В. Сутула, В. В. Шутєєв, Н. П. Батєєва, Д. Р. Мельничук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 5. - С. 35–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_5_9
Мета роботи - на основі аналізу результатів соціологічного дослідження виділити зміни ставлення до фізкультурно-спортивної діяльності та до власного здоров'я у студентів юридичного університету за період їх навчання у вузі. У дослідженні приймали участь студенти першого та другого курсів ІПКОП та факультету № 9 Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого та студенти Київського національного університету культури і мистецтв та Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Встановлено, що загальний рівень здоров'я у студентів юридичного університету, вищий порівнянно зі студентами, які навчаються в ряді вузів нефізкультурного профілю. Підтверджено, що за період навчання у студентів юридичного університету підвищується інтерес до фізичної культури у порівнянні зі студентами які навчаються в інших непрофільних ВНЗ. Висновки: результати дослідження свідчать про те, що за період навчання в юридичному університеті на другому курсі у порівняні з першим зменшується кількість студентів, у яких інтерес до фізичної культури зростає та студентів, які оцінюють стан свого здоров'я як добрий. Проаналізовані дані свідчать про те, що період навчання в університеті кількість студентів які займаються фізичними вправами у позанавчальний час збільшується на 12,5 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 930.573 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Сутула В. О. 
Щодо сучасних організаційних інновацій у системі фізичного виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / В. О. Сутула, Л. С. Луценко, О. І. Булгаков, А. Х. Дейнеко, А. В. Сутула, В. В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 1. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_1_19
Мета роботи - вивчення ставлення студентів до існуючої у вишах України системи фізичного виховання та оцінка можливих наслідків реалізації наказу Міністерства освіти і науки України від 26 січня 2015 р. N 47 і відповідних роз'яснень і рекомендацій щодо нього, викладених у листі Міністерства освіти і науки України N 1/9-1126 від 13.03.15 р. Для досягнення поставленої мети проведено опитування студентів 1 - 4 курсів (n = 757) одного з факультетів Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого. Проаналізовано медичні картки студентів, журнали обліку навчальної роботи з фізичного виховання студентів, журнали обліку роботи спортивних і оздоровчих секцій. За час навчання у вишах у переважної більшості студентів інтерес до занять фізичними вправами не знижується. 88,6 % студентів відмічають необхідність проведення у вишах занять з дисципліни "Фізичне виховання". Більшість із них (80,2 %) оберуть дисципліну "Фізичне виховання", якщо вона буде за вибором, а 71,9 % свідомі того, що для підтримки належного рівня їх фізичного здоров'я їм необхідно займатися фізичними вправами 4 - 6 год на тиждень. Зроблено висновки, що позитивний результат функціонування існуючої системи фізичного виховання студентської молоді проявляється в тому, що у переважної більшості студентів за час навчання інтерес до занять фізичними вправами не знижується. Ефективна модернізація системи фізичного виховання студентської молоді є можливою, по-перше, за рахунок використання існуючих гендерних відмінностей в інтересах до занять фізичними вправами у студентів. По-друге, за рахунок належним чином організованих занять зі студентами, віднесеними за станом здоров'я до підготовчої (10,9 %), спеціальної (19,1 %) медичної груп і груп лікувальної фізичної культури (3,4 %). У разі винесення занять із фізичного виховання студентів у розділ факультативних, виникнуть суттєві проблеми з відвідуванням студентами таких занять.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.619 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Шутєєв В. 
Належні норми фізичного розвитку студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 5. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_5_21
Мета роботи - визначення належних норм фізичного розвитку студентської молоді. Для оцінки фізичного розвитку студентів використано наступні показники: маса тіла, довжина тіла стоячи, життєва ємкість легень. На їх основі визначено індекс маси тіла та життєвий індекс. Для встановлення меж довірчого інтервалу використано вибірковий метод. Оцінка співвідношення маси тіла і довжини тіла у студентів і студенток, які приймали участь в дослідженні, показала що він знаходиться в межах норми, а величина життєвого індексу у них є нижчою за норму. Результати проведеного аналізу показали, що рівень фізичного розвитку студентів НЮА та ХГПА відповідає установленим нормам і відповідним даним, які представлені в спеціальній літературі. На основі одержаних даних встановлено межі довірчого інтервалу для показників фізичного розвитку студентів, які характеризують генеральну сукупність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.293 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Луценко Л. 
Належні норми фізичної підготовленості студентів [Електронний ресурс] / Л. Луценко, В. Шутєєв, А. Сутула, О. Сутула, А. Дейнеко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 6. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_6_10
Мета роботи - встановити належні норми та оцінки рівня розвитку фізичної підготовленості (ФП) студентів. Оцінку ФП студентів (юнаки) проведено на підставі результатів, показаних ними в тестах: стрибок у довжину з місця, біг 60 і 1000 метрів, підтягування на перекладині, нахил тулуба вперед з положення сидячи, човниковий біг 4х9 м. Для встановлення меж довірчого інтервалу використано вибірковий метод. Результати проведеного аналізу показали, що рівень ФП студентів Харківського національного університету імені Ярослава Мудрого відповідає даним, які представлені в спеціальній літературі. На підставі одержаних результатів встановлено межі довірчого інтервалу для показників ФП студентів генеральної сукупності, а також належні норми та оцінки рівня розвитку їх ФП.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Сутула В. 
Особливості впливу занять спортом на особистість студентів [Електронний ресурс] / В. Сутула, В. шутєєв, Л. Луценко, А. Колісниченко, В. Ісправнікова, А. Дейнеко, І. Бодренкова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_1_19
Мета роботи - визначення особливостей впливу занять спортом на особистість спортсменів. Для вирішення поставлених завдань проведено спеціальні опитування студентів і викладачів ХДАФК, а також студентів, які тренуються в спортивному клубі "Політехнік", і студентів, що займаються в спортивних секціях НЮУ. Результати вивчення впливу занять спортом на особистість студентів свідчать про те, що найбільш важливими якостями особистості, на які впливають заняття спортом, є формування у спортсменів "впевненості", "емоційної стабільності" "орієнтації на досягнення". На думку більшості опитаних спортсменів і фахівців, авторитет тренера не являється значущим чинником, який впливає на особистість спортсменів. У результаті проведених досліджень встановлено, що заняття спортом найбільшою мірою впливають на формування у спортсменів впевненості, емоційної стабільності та орієнтації на досягнення; на особистість спортсмена впливають конкурентні заємовідносини, які складаються у процесі змагальної діяльності. Вказано на тривожну тенденцію, яка проявляється у тому, що більшість спортсменів завершення своєї спортивної кар'єри пов'язують з травмами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Шутєєв В. 
Масовий студентський спорт у вітчизняній та зарубіжній практиці [Електронний ресурс] / В. Шутєєв, Т. Шутєєва, А. Єфременко, О. Насонкіна, М. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_4_23
Мета роботи - проведення порівняльного аналізу особливостей організації на особистість студентів. Проаналізовано спеціальну літературу, в якій розкриваються особливості організації вітчизняного та зарубіжного масового Союзу і який реалізується в сучасній Україні, передбачає для студентів обов'язкові заняття фізичними вправами в межах навчальної дисципліни "Фізичне виховання", а також заняття спортом за власним вибором на дозвіллі. Другий напрям, який є наслідком еволюції євро-американської цивілізації, передбачає створення для студентів умов і можливостей для вільного вибору ними видів рухової активності, як одної з форм їх дозвіллєвої діяльності. Проведений аналіз свідчить про те, що в Україні в студентському середовищі існує 4 можливих напрями впливу спорту на формування особистості студентів: спортизовані заняття з фізичного виховання в межах навчального процесу; спортивні секції; бюджетні спортивні клуби; спортивні клуби, які функціонують на комерційній основі. У закордонній практиці вплив спорту на формування особистості студентів реалізується через різноманітні форми клубної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.694 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Шутєєв В. 
Зміни у підготовленості спортсменів, які займаються легкоатлетичним спринтом в умовах спеціалізованого спортивного клубу [Електронний ресурс] / В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 5. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_5_22
Мета роботи - з'ясувати вплив на підготовленість легкоатлетів-спринтерів умов організації тренувальних занять у спеціалізованих спортивних клубах. У дослідженні приймали участь студенти (юнаки) першого курсу (вік 17 років), які виявили бажання займатися легкоатлетичним спринтом у спеціалізованому спортивному клубі, загалом 18 чоловік, із яких сформовано дві групи (контрольну і дослідну). Для оцінки рівня підготовленості спортсменів використовувались загальноприйняті види тестувань. Проведені дослідження показали, що за період експерименту покращання результатів у дослідній групі у порівнянні з контрольною у середньому по всіх видах тестувань складає 4,3 %. Результати проведеного експерименту свідчать про те, що у спортсменів дослідної у порівнянні з контрольною групою підвищився рівень загальної фізичної підготовленості (покращання складає 2,4 %), спеціальної силової підготовленості (покращання складає 6,3 %) і спеціальної бігової підготовленості (покращання складає 4,2 %).
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.359 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Єфременко А. М. 
Огляд особливостей планування бігових навантажень помірної інтенсивності [Електронний ресурс] / А. М. Єфременко, Я. Б. Крайник, О. Ю. Насонкіна, В. В. Шутєєв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сутула В. О. 
Взаємовідносини тренера і спортсмена як фактор підвищення ефективності тренувального процесу [Електронний ресурс] / В. О. Сутула, В. В. Шутєєв // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 10. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_10_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Політько О. 
Визначення найбільш вагомих показників підготовленості юнаків, представників різних способів плавання, що лімітують їх спортивні досягнення [Електронний ресурс] / О. Політько, В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 3. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_3_7
Мета роботи - встановлення найбільш значущих критеріїв відбору плавців 14 - 16 років, які спеціалізуються в різних способах плавання, що лімітують їх спортивні досягнення. Аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування, антропометричні вимірювання, методи математичної статистики. езультати: доповнено наукові знання про сучасні модельні характеристики статури та фізичної підготовленості юних плавців, які спеціалізуються в різних способах плавання. Встановлено значущі критерії відбору, що дозволяють виявити найбільш обдарованих спортсменів, зорієнтувати їх підготовку до конкретної змагальної дистанції. Висновки: одержані результати можуть бути рекомендовані для застосування в роботі тренерів з плавання для поліпшення якості відбору та спортивної орієнтації юних спортсменів щодо вибору способу плавання та оцінки їх перспективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 766.165 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Єфременко А. М. 
Графічна характеристика основних тренувальних навантажень бігунів-спринтерів [Електронний ресурс] / А. М. Єфременко, О. Ю. Насонкіна, В. В. Шутєєв // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Рожков В. О. 
Взаємозв’язок попередніх обертань молоту у кваліфікованих метальниць молоту [Електронний ресурс] / В. О. Рожков, В. О. Павленко, Є. Є. Павленко, Т. В. Павленко, Т. М. Шутєєва, В. В. Шутєєв // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського