Пошуковий запит: (<.>A=Щебликіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Щебликіна Т. А. Системний і синергетичний підходи як методологічна основа дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 189-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_24
|
2. |
Щебликіна Т. А. Компетентнісний підхід як методологічний принцип дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 420-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_60
|
3. |
Щебликіна Т. А. Особливості здійснення моніторингу навчальних досягнень студентів гуманітарних спеціальностей у педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 606-611. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_87
|
4. |
Щебликіна Т. А. Основні напрями проведення моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 2. - С. 100-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_2_36
|
5. |
Щебликіна Т. А. Дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів на засадах акмеологічного підходу [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 34. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_34_37
|
6. |
Щебликіна Т. А. Зміст, методи й форми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 358-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_51
|
7. |
Щебликіна Т. А. Тестування як метод вимірювання якості навчальних досягнень студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 246, Вип. 234. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_246_234_29
|
8. |
Щебликіна Т. А. Організація моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів у вищій школі на засадах кваліметричного підходу [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 50. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_50_16
|
9. |
Щебликіна Т. А. Організація моніторингу навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_11
|
10. |
Щебликіна Т. А. Апробація системи моніторингу навчальних досягнень студентів гуманітарних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2015. - Вип. 1. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2015_1_16
|
11. |
Щебликіна Т. А. Реалізація самомоніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 47. - С. 190-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_47_22
|
12. |
Щебликіна Т. А. Моніторинг професійних знань майбутніх учителів гуманітарних предметів [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 402-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_55
|
13. |
Щебликіна Т. А. Шляхи отримання інформації про навчальні досягнення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у процесі моніторингу [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2015. - Вип. 37. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2015_37_24
|
14. |
Щебликіна Т. Моніторинг емоційно-ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю [Електронний ресурс] / Т. Щебликіна // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 348-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_71
|
15. |
Щебликіна Т. А. Аналіз результатів апробації системи моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. А. Щебликіна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_26
|
16. |
Щебликіна Т. Формування професійної компетентності майбутніх учителів співу у вищій школі кнр: результати аналізу практичного досвіду [Електронний ресурс] / Т. Щебликіна, Ю. Джоу // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2019. - № 4. - С. 265-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2019_4_24
|
17. |
Ткачов А. С. Авторська модель організації самостійної навчальної діяльності здобувачів вищої педагогічної освіти на основі використання цифрових технологій [Електронний ресурс] / А. С. Ткачов, Н. О. Ткачова, Т. А. Щебликіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2020. - Вип. 49. - С. 113-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2020_49_12
|