Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (19)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Щека В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Щека В. М. 
Виявлення асинхронного режиму в системах електропостачання [Електронний ресурс] / В. М. Щека, І. О. Ніколайчук // Системи озброєння і військова техніка. - 2012. - № 3. - С. 243-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2012_3_61
Розглянуто кутовий спосіб виявлення асинхронного режиму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.925 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Безнарытний А. М. 
Исследование электромагнитной совместимости обратной тяговой сети с устройствами сигнализации, централизации и блокировки [Електронний ресурс] / А. М. Безнарытний, В. И. Гаврилюк, И. О. Романцев, В. И. Щека // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кононов Б. Т. 
Управління якістю електричної енергії [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, Н. М. Рябуха, В. М. Щека // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 3. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_3_37
Обгрунтовано шляхи покращання якості електричної енергії в системах електропостачання військових об'єктів. Наведено співвідношення для визначення управляючих впливів, спрямованих на зміну значень фазних і лінійних опорів реактивних урівноважуючих й компенсуючих пристроїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.276 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Щека В. М. 
Розрахунок параметрів обмоток силових трансформаторів, регулюємих під навантаженням [Електронний ресурс] / В. М. Щека, А. В. Антонов // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 4. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_4_37
Розглянуто схеми заміщення регулюємих силових трансформаторів, наведено розрахункові співвідношення для визначення реактивних опорів і провідностей обмоток трансформаторів, рекомендовано методику визначення значень напруг у разі зміни характеру навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.902 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гурін А. Г. 
Вибір параметрів двошарових випромінюючих елементів індукційно-динамічних електророзрядних систем [Електронний ресурс] / А. Г. Гурін, Б. Т. Кононов, В. М. Щека // Системи озброєння і військова техніка. - 2010. - № 4. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2010_4_25
Викладено методику вибору параметрів двошарових випромінювальних елементів індукційно-динамічних електророзрядних систем, яка базується на визначенні векторного потенціалу електричного поля та встановленні закономірностей проникнення плоского електромагнітного поля в провідне середовище.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.092 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Щека В. М. 
Снижение потерь при работе частотно-управляемого электропривода [Електронний ресурс] / В. М. Щека // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2007. - Вип. 3. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2007_3_40
Проанализированы причины возникновения потерь в частотно-управляемом электроприводе. Изложены рекомендации по выбору параметров электродвигателя с целью снижения потерь.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.926 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кононов Б. Т. 
Зонні синхронізатори [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, А. Н. Малыш, В. Н. Щека // Системи озброєння і військова техніка. - 2008. - № 1. - С. 108-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2008_1_26
Викладено нові технічні рішення, реалізація яких забезпечує підвищення точності відробітку команди на включення вимикача генератора за синхронізації і зменшення часу, що витрачається на виконання цієї операції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.26 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кононов Б. Т. 
Трансформаторы с соединением регулируемой обмотки по схеме "скользящий треугольник” [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, Л. Ю. Журба, В. Н. Щека // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2009. - Вип. 1. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2009_1_33
Рассмотрено оригинальное техническое решение устройства регулирования напряжения силового трансформатора, позволяющее осуществить переключение без применения токоограничивающих сопротивлений. Приведены соотношения для определения восстанавливающихся напряжений и контурных токов на различных этапах работы переключающего устройства. Определена отключающая мощность и найден диапазон регулирования напряжения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.567 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Щека В. Н. 
Анализ существующих приводов вращения антенн радиолокационных станций [Електронний ресурс] / В. Н. Щека // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2009. - Вип. 4. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2009_4_32
Проанализированы особенности режимов роботы частотно-управляемых электроприводов антенн радиолокационных станций. Создание надежного и экономичного привода для антенн РЛС коротко-замкнутого асинхронного двигателя требует решения ряда научно-технических задач, связанных с обеспечением возможности регулирования частоты вращения в достаточно широком диапазоне.
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кононов Б. Т. 
Метод синтеза системы управления электроприводом радиолокатора [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, В. Н. Щека // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 8. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_8_13
Изложен метод синтеза системы управления электроприводом радиолокатора, позволяющий учесть влияние аэродинамических моментов, вызванных изменением скорости и направления ветра.
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.349 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Кононов Б. Т. 
Управление процессом распределения активных нагрузок при параллельной работе генераторов в энергосистеме [Електронний ресурс] / Б. Т. Кононов, В. Н. Щека, Ю. М. Поздов // Системи обробки інформації. - 2008. - Вип. 6. - С. 62-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2008_6_16
Обоснована возможность распределения активных нагрузок при параллельной работе генераторов в энергосистеме без использования каналов связи между удаленными агрегатами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Щека В. І. 
Дослідження механізмів впливу контактної мережі на рейкові кола [Електронний ресурс] / В. І. Щека // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_3_4
Досліджено електромагнітні процеси в системі "контактна мережа - рейки - земля" з метою забезпечення електромагнітної сумісності рейкових кіл із системою тягового електропостачання та, як наслідок, підвищення безпеки руху на залізниці. Застосовано методи наукового аналізу, математичного моделювання, експериментального дослідження, масштабного моделювання. Проведені теоретичні та експериментальні дослідження свідчать про те, що при вивченні електромагнітних процесів у системі "контактна мережа - рейки - земля" в діапазоні частот до 1 МГц можна вважати, що рейкове коло (РК) як приймач завад розташоване у ближній зоні. Одержано теоретичну та експериментальну залежність наведеної у проводі-приймачі електрорушійної сили (ЕРС) від частоти струму завади. Доведено адекватність застосованої математичної моделі експериментальним даним за критерієм Вілкоксона. Результати проведених експериментального та теоретичного дослідження магнітного впливу одного контуру на інший дають збіг у частотному діапазоні до 1 000 Гц із середньою відносною похибкою 2,33 %. Зі збільшенням частоти струму завади спостерігається впевнене зростання середньої відносної похибки між розрахованими та виміряними значеннями наведеної у проводі-приймачі ЕРС. Підтверджено адекватність математичного апарату отриманим експериментальним даним за критерієм Вілкоксона на рівні значності 5 %, що дозволяє в діапазоні до 1000 Гц використовувати застосований математичний апарат для дослідження електромагнітних процесів у багатопровідних лініях та системі "контактна мережа - рейки - земля" зокрема. Одержані результати можуть бути корисними при проектуванні, дослідженні та забезпеченні електромагнітної сумісності рейкових кіл із системою тягового електропостачання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.359 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Щека В. І. 
Дослідження магнітного впливу контактної мережі на рейкові кола [Електронний ресурс] / В. І. Щека, В. І. Гаврилюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2011. - № 2. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2011_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.659 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гаврилюк В. И. 
Испытания новых типов подвижного состава на электромагнитную совместимость с устройствами сигнализации и связи [Електронний ресурс] / В. И. Гаврилюк, В. И. Щека, В. В. Мелешко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_5_3
Предусмотрено проведение сравнительного анализа норм и методов измерений электромагнитных помех, создаваемых электрооборудованием новых типов подвижного состава при электротяге переменного и постоянного тока в соответствии с нормативными документами, принятыми в Украине и Евросоюзе. Необходимой также является разработка на этой основе метода измерений тока помех в тяговой сети, генерируемых электрооборудованием электроподвижного состава (ЭПС), применимого для испытаний новых типов подвижного состава на электромагнитную совместимость (ЭМС) с различными системами железнодорожной сигнализации. Предложена методика испытаний, включающая измерения как в силовых цепях ЭПС, так и в путевых устройствах систем сигнализации. Проведен анализ норм и методов испытаний подвижного состава на электромагнитную совместимость с рельсовыми цепями (РЦ). Установлено, что большое разнообразие систем электроснабжения, сигнализации и связи в европейских странах вызывает необходимость проведения испытаний новых типов электроподвижного состава на электромагнитную совместимость с рельсовыми датчиками в каждой стране отдельно, с учетом особенностей используемых в ней систем. Предложен метод измерения тока помех в тяговой сети, генерируемых электрооборудованием ЭПС. Метод предполагает одновременную регистрацию сетевого тока электропоезда, сигнала автоматической локомотивной сигнализации, скорости поезда, положения рукоятки контроллера машиниста. А также обратного тягового тока в рельсовой линии при проезде поезда по измерительному участку с последующей компьютерной обработкой результатов и применением компьютерного и физического моделирования. Использование разработанной методики повышает достоверность испытаний и снижает расходы на их проведение.
Попередній перегляд:   Завантажити - 6.677 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Щека В. І. 
Математичне моделювання системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад [Електронний ресурс] / В. І. Щека // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 12. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.069 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ящук К. І. 
Параметричний генератор частоти на неколінеарних магнітних полях [Електронний ресурс] / К. І. Ящук, А. Ю. Журавльов, В. І. Щека // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 2. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.295 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Щека В. І. 
Організація захисту рейкових кіл від електромагнітних завад з боку контактної мережі [Електронний ресурс] / В. І. Щека // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2011. - № 1. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2011_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.221 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського