Пошуковий запит: (<.>A=Юдіна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Юдіна Н. В. Управління рекламною діяльністю суб’єктів ЗЕД в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2012. - № 2. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2012_2_19
|
2. |
Юдіна Н. В. Маркетингові аспекти футурологічних наслідків технологізації [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_71
|
3. |
Юдіна Н. О. Дослідження особливостей полімотивації студентів [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_30 Екcпериментально досліджено (150 студентів Полтавського педагогічного університету ім. В. Г. Короленка) особливості навчальної мотивації як складової полімотивації студентів. Детально описано складові діагностичної методики (опитувальника). Узагальнено статистичні показники за такими змістовими блоками: навчання, хобі, спорт, господарська праця, читання, професійна діяльність. Зроблено порівняльний аналіз показників мотивації навчання у студентів стаціонарного та заочного відділень у різних за змістом видах діяльності: трудовій, функціональній, спілкуванні, саморозвитку, рівень мотивації до діяльності різних рівнів, наявність різних соціальних мотивів, переважання навчальної мотивації в перцептивній та мовленнєво-розумовій формах, пріоритет професійних мотивів у студентів-заочників. Зазначено детермінантний характер зв’язку модальності настрою студентів та начальних компонентів.Экспериментально исследованы (150 студентов Полтавского педагогического университета им. В .Г. Короленко) особенности учебной мотивации как составляющей полимотивации студентов. Подробно описаны составляющие диагностической методики (опросника). Обобщены статистические показатели по таким содержательным блокам: обучение, хобби, спорт, хозяйственная работа, чтение, профессиональная деятельность. Сделан сравнительный анализ показателей мотивации обучения студентов стационарного и заочного отделений в различных по содержанию видам деятельности: трудовой, функциональной, общении, саморазвития, уровень мотивации к деятельности различных уровней, наличие различных социальных мотивов, преобладание учебной мотивации в перцептивной и вербально-умственной формах, приоритет профессиональных мотивов у студентов-заочников. Обоснован детерминантный характер связи модальности настроения студентов и учебных компонентов.Experimentally the features of learning motivation as part polimotyvatsiyi students. Described in detail the components of diagnostic methods (questionnaire). Overview statistics for such semantic blocks: education, hobbies, sports, household work, reading, professional work. The comparative analysis of indicators of students' learning motivation stationary and corresponding departments in different content activities: labor, functional, communication, self-development, motivation to different levels of activity, the presence of various social reasons, the prevalence of learning motivation in speech perceptual and mental-forms; priority for professional reasons in part-time students.
|
4. |
Юдіна Н. В. Технологізація управління маркетинговою діяльністю [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 318-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_47 Обгрунтовано, що тенденція стрімкого скорочення тривалості маркетингових планів в умовах економічної кризи повіязана з тенденцією морального старіння традиційного підходу до управління маркетинговою діяльністю. Одним з можливих інструментів подолання цієї проблеми є технологізація управління маркетинговою діяльністю, що потребувало виокремлення актуальних її напрямів. Як альтернативу традиційному підходу до управління маркетинговою діяльністю запропоновано футурологічний підхід. Він передбачатиме у процесі технологізації необхідність переходу маркетологів з рівня споживання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на рівень управління ними. Обгрунтовано важливість розширення меж маркетингових досліджень, які мають передувати впровадженню ІКТ в процес управління маркетинговою діяльністю; налагодження дистанційного формату управління маркетинговою діяльністю на базі хмарних і грід-технологій; важливість самовдосконалення маркетологів за напрямом міждисциплінарних зв'язків, зокрема сингулярних і суперкомп'ютерних технологій.
|
5. |
Перетятько Л. Г. Білінгвізм та розвиток особистості в молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(1). - С. 249-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2(1)__48
|
6. |
Юдіна Н. О. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко // Психологія і особистість. - 2016. - № 2(1). - С. 234-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2016_2(1)__24
|
7. |
Юдіна Н. В. Визначення циклічних залежностей в економіці України на основі аналізу окремих макроекономічних показників [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_12 Проаналізовано основні причини невміння керівників підприємств передбачати економічні кризи, а також причини скорочення численності підприємств під час економічної кризи. Підкреслена актуальність виокремлення спрощених показників маркетингового середовища, легких і доступних для керівників підприємств, що надавало б керівникам можливість ідентифікувати початок і закінчення кризових явищ в економіці країни. Проаналізований поточний стан економіки України та висунута гіпотеза про передумови початку нового етапу економіки в Україні. Проаналізовано доцільність для цих умов використання деяких макроекономічних показників. Проведено порівняльний аналіз динаміки різних макроекономічних показників під час економічних криз в Україні, зокрема динаміки темпу зміни ВВП та динаміки темпу зміни обсягу роздрібного товарообігу. Розглянуто способи виокремлення для української економіки періодів економічних криз. Розроблено практичні рекомендації для керівників підприємств із використання макроекономічних показників для передбачення моменту настання і закінчення чергових економічних криз в Україні.
|
8. |
Юдіна Н. І. Эволюция внешней политики Российской Федерации в 90-е годы [Електронний ресурс] / Н. І. Юдіна // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 2000. - Вип. 3. - С. 129-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_2000_3_23
|
9. |
Перетятько Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна // Психологія і особистість. - 2017. - № 1. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2017_1_14
|
10. |
Юдіна Н. В. Футурологія глобалізації дистанційних курсів [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1473-1476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__367
|
11. |
Юдіна Н. В. Дослідження споживчих мотивацій на інноваційну технологію очищення води [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 381-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_60 Наведено результати маркетингового дослідження споживчих мотивацій на інноваційну технологію очищення води, що була покладена в основу українського стартапа фільтрувального обладнання. Підкреслено актуальність подібних досліджень інноваційних ринків для масштабування їх результатів на інші схожі і аналогічні ринки з метою виведення на них стартапів особливо в умовах економічних криз. Докладно розглянуто проблеми і можливості ринку фільтрувального обладнання на прикладі результатів опитування київських домогосподарств. Показано зсув стереотипів у сприйнятті якості вітчизняних товарів порівняно із імпортованими у бік суттєвого покращення, за що споживачі готові платити більше. Продемонстрована різниця у споживчих мотиваціях київських домогосподарств на фільтрувальне обладнання. Результати дослідження, що наведені в статі можуть бути використані при написанні наукових праць, статей на тематику інноваційного маркетингу, маркетингу стартап-проектів, просування інноваційних технологій очищення води на ринку фільтрувального обладнання України, а також при розробці стартапів, що виводяться на аналогічні і схожі ринки України.
|
12. |
Тесленко М. М. Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна // Психологія і особистість. - 2018. - № 1. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_12
|
13. |
Юдіна Н. О. Усвідомлена саморегуляція навчальної діяльності студентів як проблема сучасної психології [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна, М. М. Тесленко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_3(2)__17
|
14. |
Юдіна Н. В. Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 301-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_33 Виокремлена проблематика відсутності чітких прогнозів, наскільки ринкові стосунки зберігатимуться у майбутньому. При цьому маркетинг, як інструмент і концепція управління підприємством, був розроблений саме для умов ринкової економіки. Це актуалізує питання доцільності визначення місця маркетингу у системі економічних стосунків у суспільстві майбутнього. Також є актуальним питання проблематики періодизації історії людства, що визначатиме особливості постінформаційного суспільства. У якості об'єкту дослідження і критерію історичної періодизації було запропоновано економічні стосунки, еволюція у структурі яких характеризує кожний тип суспільств. А в якості меж періодів періодизації у статті запропоновано використовувати певну революційну технологію, яка спроможна змінити сутність економічних стосунків у суспільстві. На основі циклічного підходу до періодизації, грунтуючись на аналогії з тим, що для попередніх крайніх двох типів суспільств, а саме ери індустріального суспільства та ери інформаційного суспільства, вже були розроблені дві моделі, висунуто гіпотезу про існування певної сценарної закономірності у еволюції економічних стосунків також і у межах інших історичних періодів. Зокрема для цього для моделі еволюції та революції ринка Д. Шульца та футурологічної моделі Інтернет-ринка було запропоновано використовувати замість терміну "ринок" термін "економічні стосунки" для умов індустріального суспільства та інформаційного суспільства відповідно. На основі головних положень висунутої гіпотези наведено докладну розробку моделей для кожного типу суспільств минулого, а також для кожного історичного періоду виокремлюється революційна технологія, що послугувала причиною руйнації попередніх економічних стосунків і виникнення нових їх форм на кожному з історичних етапів. Розроблений комплекс циклічних моделей еволюції та революції економічних стосунків в умовах певної історичної ери відкриває можливість екстраполяції їх принципу у майбутнє для передбачення економічних стосунків в умовах постінформаційного суспільства, а також ролі маркетингу в ньому.
|
15. |
Юдіна Н. О. Психологічні особливості комунікативного контролю підлітків різної статі [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна // Молодий вчений. - 2020. - № 6(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_6(1)__12
|
16. |
Юдіна Н. А. Вплив пористості ґрунту на величину модуля деформації [Електронний ресурс] / Н. А. Юдіна // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Серія : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2008. - Вип. 22. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2008_22_29
|
17. |
Трайніна М. С. Маркетинг як ринково-орієнтована концепція управління виробничим підприємством [Електронний ресурс] / М. С. Трайніна, Н. В. Юдіна. // Ефективна економіка. - 2012. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_5_45
|
18. |
Юдіна Н. О. Особливості соціалізованості дошкільників з різним рівнем схильності до комп’ютерної та ігрової залежності [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна, А. С. Харченко // Молодий вчений. - 2022. - № 5. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_5_17
|
19. |
Юдіна Н. О. Класифікація та структура мотивів працівників органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна, А. С. Харченко // Молодий вчений. - 2023. - № 4. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2023_4_15
|
20. |
Юдіна Н. О. Особливості мотивації спілкування у молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Н. О. Юдіна, А. С. Харченко // Молодий вчений. - 2023. - № 8. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2023_8_13
|
| |