Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Язвінська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Язвінська Н. В. 
Конкурентоспроможність підприємства як комплексний показник ефективності виробничо-ринкової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 2. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Язвінська Н. В. 
Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська, А. В. Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Язвінська Н. В. 
Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська, Я. О. Касперович // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Язвінська Н. 
Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н. Язвінська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 861.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Язвінська Н. 
Управління відносинами зі споживачами [Електронний ресурс] / Н. Язвінська, І. Єлісова // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 755.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Язвінська Н. В. 
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська, А. А. Барановська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 221-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Граділь А. А. 
Міжнародний та вітчизняний досвід розвитку формату "арт-кафе": особливості, тенденції, фактори успіху [Електронний ресурс] / А. А. Граділь, Н. В. Язвінська // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 342-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_52
Досліджено міжнародну практику діяльності закладів ресторанно-розважального бізнесу формату арт-кафе. Мета роботи - сформувати розуміння ідеї, філософії та особливостей даного формату закладів в різних країнах світу, та запропонувати рекомендації з адаптації даного формату закладів до сучасних умов на вітчизняному ринку. Активний розвиток ресторанного бізнесу в категорії арт-кафе в Україні та світі було започатковано ще в 20-х роках ХХ ст. Сьогодні цей формат закладів поновлює свою популярність на вітчизняному ринку. Проте, лише іноді такій модній нині назві "арт-кафе" відповідає ідея, концепція та облаштування самого закладу. Це призводить до знищення вигідної ринкової диференціації даного формату закладів та, відповідно, суттєво зменшує його споживчу цінність. Підприємці, які працюють у даній сфері не виділяють конкретних рамок та систем, за якими має працювати арт-кафе, але прослідковується наявність певних схожих рис та принципів роботи. В дослідженні робиться спроба дослідити цю специфіку, вітчизняний та світових досвід і запропонувати практичні рекомендації з проектування та реалізації закладів типу арт-кафе.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.819 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Язвінська Н. В. 
Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі "7Р" на підприємствах промислових пралень [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська, А. В. Тимченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 437-445. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_65
Досліджено еволюцію концепцій управління комплексом маркетингу. Доведено доцільність використання комплексу маркетингу "7Р" для ринку послуг. Через швидкі зміни ринкового середовища та споживчих цінностей покупців, а також відповідно до специфіки ринку послуг, розширений комплекс маркетингу "7P" поступово витісняє комплекс "4P", так як краще відповідає особливостям сфери послуг. Запропоновано авторський підхід до аналізу ефективності комплексу маркетингу підприємства за допомогою поетапного розгляду взаємозв'язку елементів комплексу маркетингу та взаємодії зі споживачем у процесі прийняття ним рішення про покупку. Розкрито особливості роботи із трьома внутрішніми елементами комплексу маркетингу - процес, фізичний атрибут, персонал. Запропоновано ряд заходів з удосконалення процесу надання послуги та методичне забезпечення для аналізу роботи персоналу підприємства відповідно до розробленого комплексу маркетингу. З метою удосконалення процесу управління споживчою цінністю запропоновано структурно-логічну схему, яка наводить послідовність дій, яких потребує процес удосконалення комплексу маркетингу підприємства на ринку послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Голидьбіна А. В.  
Особливості сучасного ринку іт-послуг та специфіка просування на ньому [Електронний ресурс] / А. В. Голидьбіна, Н. В. Язвінська // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_47
Сьогодні ми не уявляємо свого життя без інформаційних технологій, майже кожна компанія у своїй діяльності застосовує продукти ІТ-компаній чи користується їх послугами. Досліджено особливості сучасного ринку ІТ-послуг та визначенню відповідної умовам ринку специфіки просування ІТ-послуг. Враховуючи неймовірний розвиток ринку, його фрагментацію та технологічну динамічність важливо визначити особливості які впливають на ефективність маркетингy ІТ-послуг в цілому і маркетингових комунікацій зокрема. Розглянуто специфіку виробництва та реалізації ІТ-послуги, а також досліджено маркетинговий інструментарій комунікацій для успішного просування ІТ-послуги на ринку та зростання ІТ-компанії в подальших періодах. Оскільки ІТ-компанії не завжди застосовують потенціал сучасних засобів просування на ринку, тому в показано як використання відповідних комунікативних заходів та інструментів дозволяє вести покупця воронкою продажів та забезпечувати його лояльність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ніколайчук Ю. Ю. 
Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Ніколайчук, Н. В. Язвінська // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 1. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Язвінська Н. В. 
Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2021. - № 19. - С. 136-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2021_19_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 594.448 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Язвінська Н. В. 
Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства – маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / Н. В. Язвінська, С. В. Вишницька // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 22. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_22_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського