Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Реферативна база даних (17)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яковлєва В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Яковлєва В. В. 
Музей коштовного і декоративного каміння Міністерства фінансів України [Електронний ресурс] / В. В. Яковлєва, Л. Л. Власюк // Записки Українського мінералогічного товариства. - 2011. - Т. 8. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zumt_2011_8_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Панченко В. 
Біблійне каміння України Мінерально-сировинна база гемологічних матеріалів України [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 3. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.922 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Панченко В. 
Топаз [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 3. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Панченко В. 
Берил [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Панченко В. 
Біблійне каміння України. Кварц. Група гірського кришталю [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 4. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Панченко В. 
Біблійне каміння України. Кварц. Група халцедону [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 4. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Панченко В. 
Біблійне каміння України. Карбункул [Електронний ресурс] / В. Панченко, В. Яковлєва // Геолог України. - 2012. - № 4. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoukr_2012_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Яковлєва В. А. 
Духовні основи формування життєвої компетентності випускників інтернатних закладів [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 3. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_3_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.825 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Яковлєва В. А. 
Теорія особистості як методологічна основа процесу формування життєвих компетентностей у випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 3. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.825 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Яковлєва В. А. 
Подолання наслідків соціального сирітства як показник безпеки життєдіяльності суспільства [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 6. - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_6_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Яковлєва В. Б. 
До питання про ідіостиль Олександра Ільченка (на матеріалі фітоназв роману "Козацькому роду нема переводу" [Електронний ресурс] / В. Б. Яковлєва // Лінгвістичні дослідження. - 2011. - Вип. 31. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2011_31_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Яковлєва В. Б. 
Текстово-образна універсалія як інструмент дослідження формульності думового епосу [Електронний ресурс] / В. Б. Яковлєва // Лінгвістичні дослідження. - 2011. - Вип. 32. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2011_32_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.894 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Яковлєва В. 
Соціально-практична діяльність як засіб формування життєвої компетентності випускників інтернатних закладів [Електронний ресурс] / В. Яковлєва // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_10
Доведено, що немає достатньої якості у визначенні мети-ідеалу концепції виховання підростаючого покоління в обгрунтуванні механізмів становлення життєво компетентної сучасної особистості. Зазначено, що організація життєдіяльності, навчання і виховання в загальноосвітніх школах-інтернатах не дозволяє сформувати відчуття соціальної зрілості, пристосованості їх вихованців до реального життя в суспільстві, що посилює наявні проблеми цієї категорії дітей. Розглянуто нові напрямки та принципи соціально-практичної діяльності щодо формування життєвої компетентності випускників інтернатних закладів. Запропоновано нові форми підготовки вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя, пошуку ефективних механізмів їх адаптації у відкритому соціальному просторі.Доказано, что нет достаточного качества в определении цели-идеала концепции воспитания подрастающего поколения в обосновании механизмов становления жизненно компетентной современной личности. Указано, что организация жизнедеятельности, обучения и воспитания в общеобразовательных школах-интернатах не позволяет сформировать чувство социальной зрелости, приспособленности их воспитанников к реальной жизни в обществе, усиливает имеющиеся проблемы этой категории детей. Рассмотрены новые направления и принципы социально-практической деятельности по формированию жизненной компетентности выпускников интернатных учреждений. Предложены новые формы подготовки воспитанников общеобразовательных школ-интернатов к самостоятельной жизни, поиска эффективных механизмов их адаптации в открытом социальном пространстве.In this article the сonsider new directions and principles of social and practical activities for the formation of life competence of graduates boarding schools. Рropozed new forms of training pupils boarding schools for independent living, finding effective mechanisms for their adaptation in an open social space.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Панченко В. I. 
Мінерально-сировинна база гемологічних матеріалів України [Електронний ресурс] / В. I. Панченко, В. В. Яковлєва // Коштовне та декоративне каміння. - 2015. - № 2. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktdk_2015_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.161 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Яковлєва В. Г. 
Особливості порушень коагуляційної ланки гемостазу у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень [Електронний ресурс] / В. Г. Яковлєва // Медичні перспективи. - 2015. - Т. 20, № 3. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2015_20_3_12
Нарушение коагуляционных свойств крови наблюдается при многих заболеваниях дыхательной системы, в том числе и при хроническом обструктивном заболевании легких (ХОЗЛ). Известно, что в стабильную фазу ХОЗЛ наблюдается выброс провоспалительных цитокинов, что в свою очередь приводит к нарушениям уровней показателей гемостаза в сторону гиперкоагуляции. Цель исследования - определить возможность формирования коагуляционных нарушений у больных ХОБЛ в стабильную фазу патологического процесса на разных этапах течения заболевания и выявить зависимость уровней коагуляционных показателей от степени нарушения вентиляционной функции легких. Обследовано 30 больных ХОЗЛ в стабильную фазу заболевания, которые составили основную группу наблюдения (<$E roman ОФВ sub 1~=~49,5~symbol С~15,5> % должного, мужчин было 27 (90,0 %), женщин - 3 (30,0 %), средний возраст составил 62 года, уровень индекса пачка/лет - <$E34,2~symbol С~15,3>). Контрольную группу составили 10 практически здоровых лиц, сопоставимых по возрасту и полу с больными основной группы. Больные основной группы были разделены на 2 подгруппы. В подгруппу 1 вошло 16 больных ХОЗЛ с нетяжелым течением, то есть с уровнем <$E roman ОФВ sub 1~>>~50> % должной величины (<$E61,8~symbol С~7,4> % должного), а в подгруппу 2 - 14 больных ХОЗЛ с тяжелым течением заболевания, то есть с уровнем <$E roman ОФВ sub 1~<<~50> % должной величины (<$E35,3~symbol С~8,2> % должного). Больные получали базисную терапию согласно стадии заболевания. Всем больным были определены основные показатели коагуляции: уровни протромбинового индекса (ПИ), протромбинового отношения (ПВ), показателя международного нормализованного отношения (МНО), активированного частичного тромбопластинового времени (АЧТВ), тромбинового времени (ТВ) и антитромбина III (АТ III). Уровни ПИ, ПО и МНО в подгруппе 1 достоверно отличались от уровней показателей и в подгруппе 2, и в контрольной группе (<$Ep~<<~0,05>) и указывали на гиперкоагуляцию, тогда как в подгруппе 2 все показатели были абсолютно идентичными показателям контрольной группы. Определена корреляционная связь между уровнем МНО и уровнем показателя ОФВ1 (r = -0,73; <$Ep~<<~0,01>) в основной группе больных. Уровни АЧТВ, ТВ и АТ III как в основной группе, так и в подгруппах 1 и 2, были идентичными показателям контрольной группы. Достоверной разницы этих параметров между подгруппами также не было обнаружено. У больных ХОЗЛ уже на раннем этапе формирования заболевания возникают нарушения коагуляционного звена гемостаза преимущественно по внешнему пути свертывания крови в сторону гиперкоагуляции.
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.678 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Яковлєва В. А. 
Особистісно-орієнтована освіта випускників інтернатних закладів як основа формування їх життєвої компетентності [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 260-271 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Перцева Т. О. 
Стан коагуляційної ланки гемостазу у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень з тяжким перебігом захворювання [Електронний ресурс] / Т. О. Перцева, Л. І. Конопкіна, В. Г. Яковлєва // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, число 2. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2015_22_2_25
Мета дослідження - вивчення стану коагуляційного гемостазу у хворих з тяжким перебігом хронічного обструктивного захворювання легень (ХОЗЛ) у стабільну фазу захворювання шляхом комплексної оцінки параметрів коагулограми, а також визначення характеру порушень коагуляції та залежності цих змін від виразності системного запалення та одержуваної терапії. У дослідження було включено 25 хворих на ХОЗЛ з тяжким перебігом захворювання, тобто з рівнем <$Eroman ОФВ sub 1 ~<<~50~%> належної величини, з яких 14 (56,0 %) пацієнтів одержували планову базисну терапію відповідно до стадії захворювання, згідно з якою включається інгаляційний глюкокортикостероїд (ІГКС), а 11 (44,0 %) - не приймали ІГКС або приймали ліки нерегулярно або приймали ІГКС в неадекватній дозі. Всім хворим було визначено показники коагуляції зовнішнього (протромбіновий індекс (ПІ), протромбінове відношення (ПВ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ)), внутрішнього (активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ)) шляхів згортання крові, а також параметри прокоагуляційної ланки гемостазу (тромбіновий час (ТЧ), рівень фібриногену (ФГ)) і антикоагулянтної системи кроз (рівень антитромбіну III (АТ III)). Рівень C-реактивного протеїну (СРП) плазми крові був визначений як маркер системного запалення у всіх обстежених. Хворі ХОЗЛ з тяжким перебігом захворювання які не одержували відповідну стадії захворювання терапію, мали більш виражені зміни ПІ, ПВ і МНВ (<$E109,4~symbol С~2,6~%>, <$E0,91~symbol С~0,02> і <$E0,89~symbol С~0,02> відповідно) у бік гіперкоагуляції у порівнянні як з показниками хворих, терапія яких відповідала тяжкості захворюванні (<$E96,2~symbol С~6,4~%>, <$E1,04~symbol С~0,07> і <$E1,05~symbol С~0,06> відповідно), так і з показниками практично здорових обстежених (<$E96,8~symbol С~2,4~%>, <$E1,03~symbol С~0,02> і <$E1,04~symbol С~0,03> відповідно). Рівні АЧТЧ, ТЧ, ФГ та АТ III в підгрупах були ідентичними показникам контрольної групи (<$Eroman p~>>~0,05>). Рівень СРП сироватки крові хворих, які не одержували адекватну дозу ІГКС за критерієм Манна - Уїтні був достовірно вищим за показник як практично здорових обстежених (<$Eroman p~<<~0,01>), так і хворих, терапії яких включала ІГКС (<$Eroman p~<<~0,05>). Висновки: хворі на ХОЗЛ з тяжким перебігом захворювання, які не одержували достатню терапію ІГКС, мають більш виразні прояви порушення коагуляційної ланки гемостазу по зовнішньому шляху згортання крові в бік гіперкоагуляції, які, ймовірно, пов'язані з проявами більш виразної системної запальної реакції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.349 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Яковлєва В. А. 
Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Яковлєва В. А. 
Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Яковлєва В. А. 
Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 429-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_73
Розкрито можливості формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів за допомогою профільного навчання. Розглянуто профільне навчання з позиції інтерактивної технології. З’ясовано сутність інтерактивного навчання. Визначено умови інтеракції учнів у процесі профільного навчання. Наголошено, що однією з перспективних можливостей профільного навчання учнів випускних класів є розвиток творчої особистості в системі методів проектних технологій. Підкреслено, що найбільш ефективним активним методом профільного навчання є метод розробки творчих проектів, заснований на конструюванні мультимедійних ресурсів самими учнями. Раскрыты возможности формирования жизненной компетентности выпускников общеобразовательных школ-интернатов с помощью профильного обучения. Рассмотрено профильное обучение с позиции интерактивной технологии. Выяснена сущность интерактивного обучения. Определены условия интеракции учащихся в процессе профильного обучения. Отмечено, что одним из перспективных возможностей профильного обучения учащихся выпускных классов является развитие творческой личности в системе методов проектных технологий. Подчеркнуто, что наиболее эффективным активным методом профильного обучения является метод разработки творческих проектов, основанный на конструировании мультимедийных ресурсов самими учащимися. Предложена методика использования мультимедийных технологий обучения.Options of forming life competence of the secondary boarding school graduates via profile-based learning are revealed. Profile-based education is discussed from the viewpoint of interactive technology. The essence of interactive learning is clarified. Conditions for pupils’ interaction in the course of profile-based learning are specified. It is stressed, that one of the perspective options of high school seniors’ profile-based learning is the development of creative personality in the system of project-based technology methods.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.59 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського