Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яловега І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Яловега І. Г. 
Методологічні основи дослідження еластичності попиту та пропозиції [Електронний ресурс] / І. Г. Яловега, М. В. Сидоров, Д. О. Гончаров // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2015. - Вип. 15. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2015_15_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Яловега І. Г. 
Складні проценти та число Є - методологія міждисциплінарного звя’зку математики та економіки [Електронний ресурс] / І. Г. Яловега, М. В. Сидоров, Д. О. Гончаров // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2016. - Вип. 16. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2016_16_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Моторіна В. Г. 
Проблема гуманітаризації математичної освіти [Електронний ресурс] / В. Г. Моторіна, І. Г. Яловега // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_20
В нових освітніх стандартах загальнокультурний і пізнавальний розвиток учнів проголошено як одну з основних цілей освіти. Гуманістична орієнтація сучасної освіти вимагає відповідної перебудови навчального процесу. Концепція гуманізації освіти нерозривно пов'язана з її гуманітаризацією - якщо гуманізація передбачає визнання цінності людини як особистості, то гуманітаризація забезпечує формування гуманної системи освіти. Мета роботи - висвітлення проблеми гуманітаризації математичної освіти та можливих підходів до вирішення цієї проблеми в сучасному освітньому просторі. Гуманітаризація змісту освіти може бути досягнута в межах викладання традиційних предметів за рахунок виявлення їх гуманітарного потенціалу. Шляхи реалізації проблеми гуманітаризації математичної освіти передбачають великий пласт роботи в першу чергу викладачів математичних дисциплін. Гуманітаризація математичної освіти має за мету спонукання учнів до навчання, роз'яснення застосувань математичних знань в житті, знайомство з вкладом математики у розвиток цивілізації. Гуманітаризація передбачає посилення взаємозв'язку математичної освіти з гуманітарною, посилення гуманітарних аспектів у викладанні математичних дисциплін, але у цьому випадку її зовсім не варто розуміти як розширення кількості та змісту гуманітарних наук, особливо за рахунок скорочення годин математичних дисциплін. Процес гуманітаризації змісту освіти передбачає суттєвий перегляд змістового наповнення навчальних предметів. Серед основних складових гуманітарного потенціалу математики можна виділити наукову, інформаційну, прикладну, історичну та культурну складові. Зроблено висновок, що проблема перегляду змістового наповнення навчальних предметів з метою реалізації гуманітарного потенціалу повинна вирішуватися на методичних семінарах. Кожна дисципліна потребує окремого кропіткого обговорення серед вчителів і викладачів, які, бажано, багато років викладають цей предмет. Залежно від теми, що вивчається, необхідно визначити, яка складова гуманітарного потенціалу або їх сполука найкраще реалізує ідею гуманітаризації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 903.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Яловега І. Г. 
Витоки дизайн-мислення: евристика в перший та другий етапи розвитку філософії та науки [Електронний ресурс] / І. Г. Яловега // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зуб С. 
Розвиток е-інфраструктури в системі освіти і науки України [Електронний ресурс] / С. Зуб, А. Прокопенко, І. Яловега // Новий Колегiум. - 2020. - № 1. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2020_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Зуб С. С. 
Розвиток евристичних методів на початку третього етапу розвитку філософії та науки [Електронний ресурс] / С. С. Зуб, І. Г. Яловега // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_2_10
Підвищення інноваційної культури громадян неможливе без модернізації освіти, яка на сьогодні повинна включати обов'язкову підготовку майбутніх фахівців до власної інноваційної діяльності, основою якої є евристичні методи. Обізнаність в підходах, закономірностях, методиках, інструментах творчої роботи є необхідною умовою продуктивної інноваційної діяльності. Період кінця XIX - початку XX ст. став найбільш насиченим новими підходами щодо розширення методів винахідницької діяльності через стрімкий розвиток інженерних і психологічних наук. Мета роботи - дослідження розвитку евристичних методів на початку третього етапу розвитку філософії та науки, визначення основних досягнень і напрямів наступних досліджень. У дослідженні використано такі методи: аналіз і синтез змісту технічних, математичних, фізичних, філософських, психолого-педагогічних, історичних наукових і методичних досліджень щодо проблеми формування та розвитку евристики на початку третього етапу розвитку філософії та науки; порівняльно-історичний, ретроспективний методи; структурно-логічний аналіз. Серед найважливіших досліджень із питань евристики на початок третього етапу розвитку філософії та науки слід виділити праці Енгельмейєра, Маха, Рібо та Пуанкаре, які намагались систематизувати послідовність етапів, методи та підходи у винахідницькій діяльності. Послідовності етапів винахідницької діяльності, запропоновані Енгельмейєром та Пуанкаре; систематизування Махом і Пуанкаре основних інструментів пізнання; твердження про обов'язкові взаємний обмін результатів досліджень науковцями, сприяння та соціальне об'єднання дослідників; проголошення головної ролі несвідомого Рібо, Махом, Енгельмейєром і Пуанкаре - все це визначило подальші дослідження психологічних, філософських, педагогічних, технічних наук щодо розвитку евристичних методів. Зролено висновки, що зроблений аналіз розвитку евристики в період кінця XIX - початку XX ст. надав можливості оцінити ті значні досягнення у визначенні природи творчості та закономірностей винахідницької діяльності, які надали потужний поштовх для наступних напрямів досліджень. Саме в цей період, завдяки активній співпраці науковців із різних галузей і різних країн, вдалося систематизувати евристичні методи, визначити послідовність етапів у винахідницькій діяльності. Визнання вченими провідної ролі несвідомої психічної діяльності в процесі винахідництва вказало на важливий напрям досліджень для психологічних наук. Продуктивна інноваційна діяльність неможлива без глибокого розуміння евристичних методів, їх сутності та історії розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 881.528 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Яловега І. Г. 
Новація, нововведення, інновація – семантика базових понять інноватики [Електронний ресурс] / І. Г. Яловега, С. С. Зуб // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.193 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ляшко C. І. 
Математична модель взаємодії постійних магнітів та надпровідних котушок [Електронний ресурс] / C. І. Ляшко, С. С. Зуб, І. Г. Яловега, В. С. Ляшко // Кібернетика та системний аналіз. - 2022. - Т. 58, № 1. - С. 90–97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2022_58_1_12
Розроблено формалізм Лагранжа, що надає змогу знаходити магнітну потенціальну енергію взаємодії в системі, яка складається з котушок індуктивності з постійним магнітним потоком (надпровідні котушки) та постійним струмом (постійні магніти). В явному вигляді отримано потенціальну енергію магнітної системи, яка складається з надпровідних котушок і постійних магнітів, що надає змогу провести повне дослідження стійкості рівноваги та руху в таких магнітних системах. Вказано роботи, в яких запропонований підхід може бути корисним для моделювання кіберфізичних або технічних систем магнітної левітації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 88.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Зуб С. С. 
Математична модель магнітного надпровідного підвісу [Електронний ресурс] / С. С. Зуб, І. Г. Яловега, С. І. Ляшко, В. C. Ляшко // Кібернетика та системний аналіз. - 2024. - Т. 60, № 3. - С. 54–63.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2025 р., через 337 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського