Пошуковий запит: (<.>A=Яренко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Яренко А. В. Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_33
|
2. |
Яренко А. В. Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн "четвертого" світу в умовах сучасної світової економіки [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_25
|
3. |
Яренко А. В. Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_1_25
|
4. |
Яренко А. В. Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринку [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, І. К. Гриппа. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_13
|
5. |
Яренко А. В. Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, М. К.-П. Рамола. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14
|
6. |
Яренко А. В. Специфіка розвитку бренду в Україні [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20
|
7. |
Яренко А. В. Обґрунтування шляхів подолання системної кризи соціально-економічної сфери України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_1_11
|
8. |
Яренко А. В. Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, Г. І. Коломієць // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_6_9
|
9. |
Яренко А. В. Обґрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_2_17
|
10. |
Яренко А. В. Систематизація кількісних методів прогнозування кон’юнктури ринку в маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_3_3
|
11. |
Яренко А. В. Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 4. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_4_15
|
12. |
Чубукова О. Ю. Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 2. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_2_15
|
13. |
Чубукова О. Ю. Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_3_14
|
14. |
Чубукова О. Ю. Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 6. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_6_13
|
15. |
Яренко А. В. Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 449-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_49
|
16. |
Чубукова О. Ю. Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_25 Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На підставі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства залежно від рівня задоволеності споживачів.
|
17. |
Чубукова О. Ю. Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_1_14
|
18. |
Яренко А. В. Обґрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_23
|