Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (17)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ящук І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ящук І. П. 
Педагогічна культура викладача у контексті поліпшення якості підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 490-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_104
Розглянуто складові розвитку педагогічної культури, що є частиною загальнолюдської культури сучасного викладача в контексті розвитку гуманної педагогіки, в якій з найбільшою повнотою відображені духовні, матеріальні цінності освіти та виховання, а також способи творчої педагогічної діяльності. Зосереджено увагу на практичному досвіді активного розвитку педагогічної культури як у викладачів, так і студентів ректора Хмельницького гуманітарно-педагогічного інституту М. М. Дарманського (2000 - 2005 рр.), на розумінні сутності педагогічної культури Ш. О. Амонашвілі. Проаналізовано особливості, підходи щодо формування педагогічної культури у сучасному педагогічному ВНЗ.Рассмотрены особенности развития педагогической культуры, которая выступает составляющей общей культуры современного преподавателя в контексте развития гуманной педагогики, в которой более полно отображены духовные, материальные ценности образования и воспитания, а также способы творческой педагогической деятельности. Сосредоточено внимание на практическом опыте активного развития педагогической культуры, как у преподавателей, так и студентов, ректора Хмельницкого гуманитарно-педагогического института Н. Н. Дарманского (2000 - 2005 гг.), на понимании сути педагогической культуры Ш. А. Амонашвили. Проанализированы особенности, подходы к формированию педагогической культуры в современном педагогическом ВУЗ.The constituents of development of pedagogical culture, which is part of common mankind culture of modern teacher in the context of development of humane pedagogics, in which are represented with the most plenitude the spiritual, financial values of education, and also methods of creative pedagogical activity, are considered in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.178 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ящук І. П. 
Запровадження загального початкового навчання на Поділлі у другій половині ХІХ століття: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 29. - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_29_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ящук І. 
Основні вимоги до вчителя 20-х років українського суспільства [Електронний ресурс] / І. Ящук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 356-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__54
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зібцева О. В. 
Результати дослідження впливу стимулятора росту "Івін" на показники якості сіянців сосни звичайної [Електронний ресурс] / О. В. Зібцева, І. В. Ящук, Н. В. Савич // Біоресурси і природокористування. - 2013. - Т. 5, № 3-4. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bpc_2013_5_3-4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ящук І. П. 
Недиспаратність змісту освіти як ключова особливість інноваційних змін навчально-виховного процесу ВНЗ України [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 310-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__45
Акцентовано увагу на гуманізації освіти, розглянуто проблему недиспаратності змісту освіти. Такий підхід до навчально-виховного процесу сприятиме активному розвитку інтелектуальних, особистісних якостей, характеристик молоді, формування культурних цінностей і надбань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.469 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ящук І. П. 
Особливості педагогічної взаємодії в умовах гуманізації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ящук І. П. 
Виховання майбутніх педагогів у вищому педагогічному навчальному закладі (1920-1991 рр.) як предмет історико-педагогічного дослідження [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 792-799. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_162
Проведено історіографічний огляд наукової літератури з проблеми виховання особистості студента у вищих педагогічних закладах України ХХ ст. Проаналізовано період 1920 – 1990-ті рр. в історії вітчизняної вищої педагогічної школи в контексті з розвитком системи освіти, формуванням радянської системи виховної роботи як цілісного педагогічного явища. Акцентовано увагу на тому, що виховний процес у ВНЗ є складовою розвитку вищої освіти, а виховання особистості майбутнього педагога у педагогічних ВНЗ України в означений період може бути конкретним предметом історико-педагогічного дослідження зі своєю специфікою: особливостями, власними аспектами та етапами розвитку. Висвітлено погляди авторів, які торкалися окремих аспектів означеної проблеми. Проведен историографический обзор научной литературы о проблемах воспитания личности студента в высших педагогических заведениях Украины ХХ в. Проанализирован период 1920 - 1990-е гг. в истории отечественной высшей педагогической школы в контексте с развитием системы образования, формированием советской системы воспитательной работы как целостного педагогического явления. Акцентировано внимание на том, что воспитательный процесс в ВУЗ является составляющей развития высшего образования, а воспитание личности будущего педагога в педагогических ВУЗ Украины в указанный период может быть конкретным предметом историко-педагогического исследования, со своей спецификой: особенностями, собственными аспектами и этапами развития. Освещены взгляды авторов, которые касались отдельных аспектов этой проблемы.In the presented material, historiographical review of the scientific literature on the problems of student education in higher educational institutions of Ukraine of the twentieth century has been done. The article analyzes periods of 1920-s – 1990-s in the history of domestic higher pedagogical school in the context with the development of the educational system, formation of the Soviet system of educational work as a holistic pedagogical phenomenon. Attention is paid to the fact that the educational process in higher education establishment is a component of the higher educational development, and the education of future teachers in higher educational institutions of Ukraine in the 1920-s –1990-s can be the specific subject of historical and pedagogical research, with its own characteristics: features, aspects and stages of their development. The views of the authors who dealt with certain aspects of the above mentioned problem have been cleared out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ящук І. П. 
Навчально-виховний колектив як форма функціонування цілісного педагогічного процесу у вищій школі [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 192-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ящук І. П. 
Напрями підготовки та вимоги до вчителя у 20-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ящук І. П. 
Особливості формування системи вищої педагогічної освіти в Україні (20-30-ті рр. ХХ століття) [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Зібцева О. В. 
Створення культур на згарищах сіянцями із закритою кореневою системою [Електронний ресурс] / О. В. Зібцева, І. В. Ящук. // Лісове і садово-паркове господарство. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/licgoc_2014_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Зібцева О. В. 
Випробування ЕМ-технології під час вирощування сіянців сосни звичайної [Електронний ресурс] / О. В. Зібцева, І. В. Ящук, Н. В. Савич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2012. - Вип. 171(2). - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2012_171(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.464 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Зібцева О. В. 
Субстрати для вирощування сіянців сосни звичайної із закритою кореневою системою [Електронний ресурс] / О. В. Зібцева, І. В. Ящук, Н. В. Савич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2012. - Вип. 171(2). - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2012_171(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.331 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ящук І. 
Діяльність студентських творчих колективів у розвитку патріотизму сучасної молоді [Електронний ресурс] / І. Ящук // Вісник Львівського університету. Серія : Мистецтвознавство. - 2014. - Вип. 14. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mistec_2014_14_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ящук І. П. 
Особливості виховання вчительських кадрів у 1960 – 80-х роках [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_59
Проаналізовано теорію і практику виховання студентів у ВНЗ у 1960 - 80-х роках. Розглянуто встановлення нової системи шкільної освіти та поєднання навчання з продуктивною працею. Зазначено, що в цей період поряд з традиційними виникали й нові напрями та форми виховної роботи з молоддю: шкільні музеї, наукові гуртки, олімпіади з усіх навчальних предметів. Відзначено, що важливою рисою розвитку загальноосвітньої школи постає широка участь громадськості в організації навчально-виховного процесу, позакласної та позашкільної роботи з учнями. Звернено увагу як на значні кількісні зрушення, так і на негативні тенденції у вищій педагогічній освіті, які були зумовлені командно-адміністративними методами управління державою. Проанализированы теория и практика воспитания студентов в ВУЗ в 1960 - 1980-х гг. Рассмотрены установки новой системы школьного образования и комбинирование обучения с производительным трудом. Отмечено, что в данный период наряду с традиционными возникали и новые направления и формы воспитательной работы с молодежью: школьные музеи, научные кружки, олимпиады по всем учебным предметам. Обозначено, что важной чертой развития общеобразовательной школы было широкое участие общественности в организации учебно-воспитательного процесса, внеклассной и внешкольной работы с учащимися. Обращено внимание как на значительные количественные сдвиги, так и негативные тенденции в высшем педагогическом образовании, которые были обусловлены командно-административными методами управления государством.Analyzed the theory and practice of educating students in higher education in 1960-80s. Consider installing a new system of school education and training combined with productive labor. Noted that during this period, along with traditional and new trends emerged and forms of educational work with young people: school museums, science clubs and competitions for all academic subjects. Indicated that an important feature of the development of a comprehensive school worth broad public participation in the organization of the educational process, extracurricular work with students. Drawn attention as significant quantitative changes, and negative trends in higher pedagogical education, which were caused by the command-administrative methods of governance.
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.399 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Ящук І. 
Реалізація ідей трудознавства учнів шкіл України на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Ящук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 240-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_48
Розглянуто завдання освітньої політики в Україні на початку ХХ століття, принципи системи народної освіти, ідеї розвитку «нової школи». Зауважено, що структура навчання була зосереджена на працю, трудову діяльність школярів та вчителів. Для цього створювались шкільні кооперативи, які організовувались з метою кооперативного виховання через організацію різних форм трудової діяльності на основі самоуправління та самодіяльності. В статті на прикладі шкільного кооперативу Проскурівщини детально розкрито характеристику та особливості його діяльності, описані найбільш поширені види діяльності педагогічних працівників та школярів. Структура навчання була зосереджена на працю, трудову діяльність. В представленому матеріалі схарактеризовано «Кодекс законів про народну освіту в УРСР», в якому великого значення надавалось трудознавству.Рассмотрено задания образовательной политики в Украине в начале ХХ века, принципы системы народного образования, идеи развития «новой школы». Замечено, что структура образования была сосредоточена на труд, трудовую деятельность школьников и учителей. Для этого создавались школьные кооперативы, которые организовывались с целью кооперативного воспитания посредством организации различных форм трудовой деятельности на основе самоуправления и самодеятельности.В статье на примере школьного кооператива Проскуровщины подробно раскрыто характеристику и особенности его деятельности, описаны наиболее распространенные виды деятельности педагогов и школьников. Структура обучения была сосредоточена на труд, трудовую деятельность. В представленном материале охарактеризован «Кодекс законов о народном образовании в СССР», в котором большое значение надавалось трудознавству. Трудоведение определялось как воспитание в учащихся сознательного отношения ко всем трудовым процессам, уважения к производительному труду, развитие волевой деятельности, способностей и индивидуальных особенностей учащихся, сознательного отношения их к рационализации труда, правильное физическое воспитание.The tasks of educational policy in Ukraine at the beginning of the XXth century, the principles of the system of people’s education, the ideas of development of «new school» have been marked in the article. It is mentioned that the structure of education was directed to labor, labor activity of schoolchildren and their teachers. That is why school cooperative societies were formed. Their aim was cooperative education through organization of different forms of labor activity on the basis of self-government and amateurishness.In the article, by the example of school cooperative of Proskuriv region, the characteristic and peculiarities of its activity have been revealed in details, the most widespread kinds of activity of pedagogues and schoolchildren have been described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.328 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Ящук І. 
Моральні засади організації педагогічного спілкування у спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / І. Ящук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ящук І. 
Етична аксіологія як основа виховання сучасної студентської молоді [Електронний ресурс] / І. Ящук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 340-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ящук І. П. 
Формування системи вищої педагогічної освіти в Україні в 20-х — на початку 30-х років хх століття [Електронний ресурс] / І. П. Ящук // Наукові праці МАУП. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 44. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmapn_2015_44_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Литвин О. 
Взаємозв’язок морфології затискного патрона з особливостями конструктивно-функціонального синтезу структур [Електронний ресурс] / О. Литвин, О. Кравець, І. Ящук // Технічні науки та технології. - 2016. - № 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 655.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського