Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Gnedkova О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Gnedkova О. Blended learning as tool of intensification of educational process in teaching discipline "Methods and technologies of distance learning" [Електронний ресурс] / О. Gnedkova // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 19. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_19_9 У зв'язку із глобальним процесом інформатизації суспільства та залученням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в усі сфери діяльності людини, в тому числі у навчальний процес вищої школи постає задача побудови нової моделі процесу підготовки майбутніх висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців. За умов інтеграції України в європейський освітній простір відбуваються значні зміни у навчальній програмі підготовки фахівця, тобто зменшується кількість аудиторних навчальних годин та збільшується кількість годин для самостійного опрацювання навчального матеріалу студентами. Але, самостійна робота викликає багато труднощів як у студентів, так і у викладачів, наприклад, відсутність методичних вказівок щодо виконання завдань для самостійної роботи, недостатня кількість консультацій викладачів, недостатньо сформовані у студентів навички навчатися самостійно тощо. Дані проблеми негативно впливають на якість підготовки майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Отже, виникає необхідність впровадження комбінованого навчання у навчальний процес для вирішення ряду проблемних питань. На основі аналізу наукової літератури з питань професійної підготовки майбутніх фахівців, результатів міжнародних досліджень та статей методистів запропоновано модель навчального процесу з використанням комбінованого навчання. Встановлено та розглянуто взаємозв'язки між елементами моделі та підкреслено їх значущість у навчальному процесі в цілому. Запропоновану модель було апробовано під час процесу навчання курсу "Методика і технології дистанційного навчання" для студентів-магістрантів спеціальності "Інформатика" факультету фізики, математики та інформатики Херсонського державного університету.
|
|
|