Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kudryavtsev V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Kudryavtsev V. 
Selecting the mutual arrangement of the engine and wing in a transport aircraft for short take-off and landing [Електронний ресурс] / V. Kudryavtsev, B. Strigun, V. Shmyrov, V. Loginov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(1). - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(1)__2
Для збереження конкурентоспроможних переваг середнього транспортного літака короткого злету та посадки необхідно вирішити задачу забезпечення злету та посадки на грунтові злітно-посадкові смуги довжиною 600 - 800 м при установленні турбореактивних двигунів. У разі розташування двигунів на пілонах під крилом це досягається за рахунок застосування "силового" повороту реактивного струменя (РС) (двигунів при випускання закрилків на кут 60<^>o. Виконано пошук взаємного розташування крила та двигуна по його висоті, по положенню відносно будівельної площини крила та кута встановлення. Визначено взаємне розташування, яке надає можливість максимально збільшити підйомну силу завдяки повороту РС. Показано, що при цьому досягається безвідривне обтікання секції закрилку у разі його відхилення на кут 60<^>o. Виконано аналіз температурного впливу РС на механізацію та крило літака на етапах злету та посадки за різного положення двигунів під крилом, різних швидкостей польоту та кутів атаки. Проаналізовано вплив механізації на розподіл швидкостей і температур РС. Показано, що зменшення відстані між соплом двигуна та нижньою поверхнею крила призведе до збільшення кута відхилення РС. Визначено зони хвостової ланки закрилка, які потребують спеціального виконання для роботи за температур понад 400 <^>oC. Проведено аналіз впливу РС на лобовий опір літака у крейсерській конфігурації, а також схеми розміщення двигуна на електрозалежні системи літака. Показано відсутність впливу РС на лобовий опір літака в крейсерській конфігурації, зниженню витрат палива на крейсерських режимах, а також благоприємний сприятливий вплив на електрозалежні системи завдяки значному зниженню газодинамічних втрат по тракту силової установки. Запропоновано способи реалізації модернізації транспортного літака типу Ан-70 із метою забезпечення його переваг у своєму класі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.994 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського