Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Miedviedieva N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Miedviedieva N. Management and control of quality parameters of wear-resistant coatings [Електронний ресурс] / N. Miedviedieva, О. Radko // Проблеми тертя та зношування. - 2014. - № 1. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2014_1_15 Розглянуто критерії якості зносостійких покриттів. Запропоновано алгоритм послідовних дій для одержання якісних покриттів, які одержано комбінованою технологією ЕКЗНП. Розроблено діаграму Ісікави, яка дозволяє виявити причини, що призводять до погіршення значень критеріїв якості зносостійкого покриття одержаного комбінованою технологією.
| 2. |
Miedviedieva N. O. Segmentation in interrogative utterances (on the material of contemporary French fiction) [Електронний ресурс] / N. O. Miedviedieva // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2016. - Вип. 14. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2016_14_29
| 3. |
Sukhenko Yu. Analysis and choice of coatings for increasing the durability of parts of diffusion units of sugar plants [Електронний ресурс] / Yu. Sukhenko, N. Miedviedieva, V. Sukhenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 6(12). - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_6(12)__5 Досліджено електрохімічні властивості зносо- та корозійностійких покриттів та їх вплив на процеси тертя та зношування деталей дифузійних апаратів цукрових заводів. Встановлено вплив температури і складу технологічного середовища, електрохімічних характеристик захисних покриттів на опір деталей спрацюванню за умов корозійно-механічного зношування. Визначено основні закономірності зношування та корозії деталей у технологічних середовищах.
| 4. |
Miedviedieva N. Studying the effect of the combined technology on durability of the shaft-type parts [Електронний ресурс] / N. Miedviedieva, M. Levytsky, V. Sukhenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(12). - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3(12)__3 Відновлення деталей типу "вал" за одночасного підвищення їх ресурсу - важливий резерв розвитку та підвищення ефективності ремонтного виробництва. Підвищення зносостійкості та довговічності деталей сільськогосподарської техніки і машин є пріоритетним напрямком сучасного машинобудування. З цією метою виконано аналіз і розглянуто процес електроконтактного зміцнення напилених зносостійких покриттів (ЗСП) деталей типу "вал". Проведено експериментальні дослідження фізико-механічних властивостей (ФМВ) ЗСП, одержаних комбінованою технологією. Встановлено залежності міцності зчеплення, пористості напилених ЗСП від струму та тиску процесу електроконтактного зміцнення. Зі збільшенням тиску зміцнення до 30 - 40 МПа і сили струму до 14 - 16 кА спостерігається зростання міцності зчеплення напиленого покриття до 180 - 220 МПа та зниження пористості до 2 - 5 %. Зносостійкість покриттів, одержаних за комбінованою технологією, у всьому діапазоні досліджених навантажень і швидкостей виявилася вищою, ніж у покриттів, одержаних окремо за класичними технологіями газополуменевого та електродугового напилення. Найвищі показники зносостійкості виявлено у покриття з матеріалу ФМІ-2, одержаного комбінованою технологією. Дослідження втомної міцності зміцнених деталей показали, що покриття, отримані комбінованою технологією, підвищили межу витривалості деталей, відновлених напиленням, на 20 %, а деталей без покриттів - на 50 %. Проведено порівняльну оцінку ФМВ і експлуатаційних властивостей покриттів, одержаних електродуговим, газополуменевим напиленням і комбінованою технологією. Встановлено, що застосування електроконтактного зміцнення напилених ЗСП за тиску 20 - 40 МПа, сили струму 11 - 16 кА, тривалості імпульсів струму і пауз 0,02 - 0,04 с, значно підвищилися їх ФМВ та експлуатаційні характеристики.
| 5. |
Miedviedieva N. O. Research of energy resources in Ukraine [Електронний ресурс] / N. O. Miedviedieva, M. O. Levytsky, V. Yu. Sukhenko // Новітні технології. - 2018. - Вип. 1. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2018_1_12
| 6. |
Miedviedieva N. Mayonnaise quality expertise [Електронний ресурс] / N. Miedviedieva // Ukrainian journal of food science. - 2016. - Vol. 4, Iss. 2. - С. 299-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujfs_2016_4_2_11
| 7. |
Rozbytska T. The effective wastewater treatment food processing and agribusiness [Електронний ресурс] / T. Rozbytska, V. Sukhenko, N. Miedviedieva // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2019. - № 4. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2019_4_5
| 8. |
Miedviedieva N. A. Problems and ways of increasing the energy efficiency of the sugar factory [Електронний ресурс] / N. A. Miedviedieva, V. Yu. Sukhenko, N. M. Slobodyanyuk // Animal science and food technology. - 2019. - Т. 10, № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anscft_2019_10_1_4
| 9. |
Miedviedieva N. Optimization of the Simulation Process of Product Supply from the Manufacturer [Електронний ресурс] / N. Miedviedieva, M. Bahrii // Наукоємні технології. - 2023. - № 1. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2023_1_12 Розроблено імітаційну модель процесу перевезень запчастин від виробника до аеропортів методом агентного моделювання в середовище AnyLogic. При побудові моделі використано ГІС-карту ресурсу OpenStreetMap, яка дозволяє додавати координати об'єктів та будувати маршрути транспортування, максимально наближені до реальних. Імітаційна модель побудована для серійного заводу "Антонов" та семи аеропортів України, яким двічі на тиждень потрібні запасні частини для технічного обслуговування та ремонту літаків. Замовлення приходить від аеропорту до заводу через повідомлення. Після чого відбувається завантаження фури, максимальна кількість машин складає сім одиниць. Оптимальний час для завантаження та розвантаження вантажних фур складає від двох до трьох годин. Після отримання запчастин аеропорт оповіщає про це завод через повідомлення "Доставлено!". Далі фура відправляється назад на підприємство-замовник запчастин. При розробленні імітаційної моделі створено одиничний агент для заводу (Manufacturing), популяцію агентів (Airport), яка містить колекцію аеропортів з їх координатами, популяцію агентів (Truck) та тип агенту (Order). Описано процес оформлення замовлення нових запчастин, враховуючи, що кожен аеропорт надсилає запит однакової форми. Описано логіку обробки замовлення підприємством, де враховані: отримання заявки, час на завантаження фури, відправлення до клієнта, розвантаження фури, оповіщення про доставку и повернення фури на підприємство. Створено та проведено оптимізаційний експеримент для мінімізації кількості вантажних транспортних засобів для постачання запчастин до аеропортів України від виробника чи постачальника, завантаження яких складає не більше 85 %. Результати експерименту показали що оптимальне допустиме значення для використання ресурсів становить близько 64 % при використанні 2 вантажівок. За результатами проведеного дослідження середнє значення коефіцієнта використання ресурсів на підприємстві коливатиметься в межах 60 - 85 %.
| 10. |
Miedviedieva N. A. Consequences of COVID‑19 and wars in Ukraine on changes in the activities of air carriers [Електронний ресурс] / N. A. Miedviedieva // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2022. - Т. 33(72), № 4. - С. 266-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2022_33(72)_4_42
|
|
|