Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Parkhomenko L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Panchenko S. V. 
Formation of an automated traffic capacity calculation system of rail networks for freight flows of mining and smelting enterprises [Електронний ресурс] / S. V. Panchenko, Т. V. Butko, А. V. Prokhorchenko, L. O. Parkhomenko // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 93–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2016_2_17
Purpose. The article deals with a higher accuracy estimation of traffic capacity of rail networks intended for transportation of raw materials and finished products of mining and smelting industries, which is based on the automated analysis. Methodology. The methods of comparative analysis, mathematic modelling and forecasting have been employed. Findings. The article deals with the development of the method that allows taking into consideration the operating reliability of a transportation system while forming an automated traffic capacity calculation system for rail networks. The authors have proposed statistical evaluation of operating reliability of a section using simulation modelling of primary and secondary train delays in the section timetable. The instantaneous availability of the system has been proposed as an evaluation ratio of operating reliability of the section. The method established the foundation for consecutive automated traffic capacity calculation of a rail network for freight transportation of mining and smelting industries. The results of failure modelling on a rail section testify considerable influence of secondary delays on operating reliability of the scheduling technology. The research substantiates the importance of taking into account organizational and technological failures in a timetable while formalizing the traffic capacity calculation of rail networks. The dependencies of instantaneous availability on the number of trains and an accepted reliability level on the test rail section have been defined. Originality. An automated traffic capacity calculation method for more accurate evaluation of rational workload limits of a rail network has been designed. This automated method, unlike existing ones, takes into consideration the operating reliability of the rail transportation system of mining and smelting industries. Practical value. The proposed automated traffic capacity calculation system for rail networks makes it possible to increase accuracy of determining the maximum amount of trains on the section and avoid its overloading which will increase the speed of freight flows and influence the efficiency of transport logistics for raw materials and finished products of mining and smelting industries.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.71 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Nalyvayko L. I. 
Poultry reovirus infection and development of its specific prevention in hens [Електронний ресурс] / L. I. Nalyvayko, L. I. Parkhomenko, Yu. Yu. Nikolaienko, O. Pankova // Journal for veterinary medicine, biotechnology and biosafety. - 2017. - Vol. 3, Iss. 2. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jvmbb_2017_3_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Parkhomenko L. K. 
Therapeutic correction of liver and biliary tract pathology among adolescents with obesity [Електронний ресурс] / L. K. Parkhomenko, L. A. Strashok, A. V. Yeshchenko, E. M. Zavelya, M. Yu. Isakova, M. A. Khomenko // Здоров'я дитини. - 2017. - Т. 12, № 3. - С. 319-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2017_12_3_4
Мета роботи - оцінити ефективність застосування гепатопротекторів у комплексному лікуванні підлітків з неалкогольною жировою хворобою печінки та дисфункціональними біліарними розладами на тлі ожиріння. Обстежено 80 підлітків 10 - 18 років з ожирінням та наявністю інсулінорезистентності. Усім проведено ультразвукове дослідження гепатобіліарної системи та біохімічне дослідження. У терапії ожиріння було застосовано метформін. За результатами обстеження хворих поділено на дві групи: 1-ша група - хворі з клінічними та ультразвуковими ознаками дисфункціональних розладів біліарного тракту (ДРБТ), яким призначались препарати екстракту артишоку; 2-га група - хворі з клінічними та ультразвуковими ознаками ДРБТ і біліарного сладжу, яким призначались препарати урсодеоксихолевої кислоти (УДХК). Контрольне обстеження проводилось після лікування та через 6 місяців. Підлітки з ожирінням скаржилися на підвищення апетиту, біль у животі та диспептичні розлади; у них визначалась болючість у правому підребер'ї, виявлено ознаки атерогенної дисліпідемії, а в третини хворих мали місце ознаки стеатогепатозу за даними ультразвукового дослідження. Призначення препаратів екстракту артишоку сприяло більш вираженому покращанню скорочувальної функції жовчного міхура та зменшенню ознак стеатогепатозу, ніж у групі порівняння. Лікування із застосуванням УДХК призвело до більш вираженого зменшення гіпотонії жовчного міхура та проявів стеатозу, гомогенізації жовчі, ніж у групі порівняння. Висновки: у підлітків з ожирінням та гіпотонією жовчного міхура обгрунтованим є призначення екстракту артишоку протягом 1,5 - 2 місяців. За ознак ДРБТ та біліарного сладжу доцільним є призначення препаратів УДХК протягом 2 - 3 місяців. Позитивний ефект від терапії через 6 місяців спостерігається лише у хворих, які були мотивовані щодо зміни способу життя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.917 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Parkhomenko L. K. 
Clinical and endoscopic features of the upper digestive tract pathology in children and adolescents depending on age [Електронний ресурс] / L. K. Parkhomenko, L. A. Strashok, E. M. Zavelya, M. Yu. Isakova, A. V. Yeshchenko, Zh. V. Polishchuk // Здоров'я дитини. - 2017. - Т. 12, № 8. - С. 895-899. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2017_12_8_7
Мета роботи - визначити структуру та вікові особіливості клініко-ендоскопічних проявів гастродуоденальної патології у підлітковому віці. Під спостереженням перебували 493 підлітки віком 10 - 14 років і 444 підлітки віком 15 - 18 років. Здійснювали клінічні та лабораторно-інструментальні дослідження (езофагофіброгастродуоденоскопія, внутрішньошлункова pH-метрія, ДНК Helicobacter pylori). Проведені дослідження показали, що у підлітковому віці переважають запальні ураження верхніх відділів травного тракту в обох вікових групах. Частота деструктивних уражень у віці 10 - 14 років становить усього 8 - 10 %, але до 15 - 18 років зростає удвічі в хлопців і в 1,5 разу в дівчат. Незалежно від віку в 30 % пацієнтів установлено рухові порушення верхніх відділів травного тракту, що дещо частіше виявляються у дівчат. У хлопчиків пошкодження верхніх відділів травного тракту, як правило, супроводжуються базальною гіперацидністю, а у дівчат частіше визначають базальну нормацидність. Інфікування Helicobacter pylori виявлено у 2/3 підлітків із патологією верхніх відділів травного тракту, дещо частіше - у віці 10 - 14 років. Висновки: результати досліджень можуть сфокусувати напрямки етіотропної та патогенетичної терапії захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту залежно від віку і статі пацієнтів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.204 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Parkhomenko L. А. 
Estimation of households’ expenditures on the consumption of fruits and vegetables and of market capacity in Ukraine: problem–methodical aspect [Електронний ресурс] / L. А. Parkhomenko, N. A. Gerasymchuk, S. D. Skurtol, I. V. Kolupaieva // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 1. - С. 275-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2018_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Prokhorchenko A. 
Forecasting the estimated time of arrival for a cargo dispatch delivered by a freight train along a railway section [Електронний ресурс] / A. Prokhorchenko, A. Panchenko, L. Parkhomenko, G. Nesterenko, M. Muzykin, G. Prokhorchenko, A. Kolisnyk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 3(3). - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_3(3)__5
Запропоновано метод прогнозування очікуваного часу прибуття (ЕТА) вантажної відправки з урахуванням визначення тривалості руху вантажного поїзда дільницею для залізниць із системою руху поїздів без дотримання розкладу відправлення. Характерною особливістю залізниць з такою системою руху є складність передбачення стадій перевізного процесу, що вимагає розробки дієвих методів прогнозування. На підставі кореляційного аналізу визначено залежність загальних макрохарактеристик поїздотоку та індивідуальних параметрів вантажного поїзда на його тривалість руху на дільниці. Запропоновано представити залежність прогнозної тривалості руху поїзда залізничною дільницею від наступних факторів: інтенсивність, щільність руху поїздопотоку на дільниці, частка пасажирських поїздів у межах загального поїздопотоку, довжина поїзда та його маса брутто. На підставі порівняльного аналізу за показниками точності та адекватності декількох методів регресії для прогнозування ЕТА вантажної відправки вибрано регресійну модель на базі штучної нейронної мережі - MLP. Для пошуку структури MLP застосовано метод перехресної перевірки, який передбачає оцінювання достовірності математичної моделі за критерієм точності - MAE та адекватності - F-тестом. Знайдено структуру MLP, яка складається з пятьох скритих шарів. Проведено прогнозування тривалості руху поїзда в парному напрямку руху на дільниці Основа - Люботин. Для даного прогнозу значення MAE склало 0,0845, що є достатньо високою точністю для задач такого типу та підтверджує ефективність застосування MLP для рішення задачі прогнозування ЕТА вантажної відправки. Дані дослідження надають можливість в перспективі розробити автоматизовану систему прогнозування ЕТА вантажної відправки для залізничної системи зі змішаним рухом і відправленням вантажних поїздів без дотримання нормативного розкладу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.05 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Butko T. 
Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction [Електронний ресурс] / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenko, V. Prokhorov, G. Bogomazova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(3)__2
Досліджено процес переміщення рухомого складу на напрямку, що враховує можливі ризики під час перевезення вантажу. Виявлено основні причини, що призводять до виникнення ефекту першої та останньої милі. А саме, відсутність необхідної кількості технічно справного рухомого складу у встановлені терміни та істотні труднощі з пропуском поїздів, зокрема через припортові та прикордонні станції. Формалізовано технологічний процес перевезення вантажу на напрямку у вигляді оптимізаційної математичної моделі процесу просування вантажних вагонів. Цільова функція моделі представляє сукупні експлуатаційні витрати та заснована на використанні інтеграла Лебега - Стілт'єса, що враховує виникають у процесі експлуатації вагонів. Сформовану оптимізаційну модель доцільно віднести до задач стохастичного програмування. Аналіз статистичних даних виявив, що час просування вагонів від початкової станції маршруту до припортової станції, а також час переміщення вагонів від припортової станції безпосередньо до порту підпорядковані нормальному розподілу. Наявність позитивної кореляції між цими двома величинами надає підстави розглянути відповідні параметри в межах єдиного імовірнісного поля. Такий підхід надає можливість більш точно визначити ймовірність несвоєчасного прибуття вагонів до порту та відповідно величину фінансового ризику. В результаті моделювання доведено, що процедуру оптимального управління параметрами перевезення. Таким чином, сформована модель носить універсальний характер і за умов наявності зворотнього зв'язку надає можливість управляти перевізним процесом із найменшими експлуатаційними витратами залізниці. Проведені розрахунки показали зменшення витрат залізниці приблизно на 10 % у порівнянні з витратами, що розраховуються за існуючою методикою визначення фактичної собівартості перевезень вантажів. Оптимізаційна модель є основою формування автоматизованої технології управління вантажними перевезеннями, яку запропоновано реалізувати у вигляді системи підтримки прийняття рішень диспетчерського апарата.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.635 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Butko T. 
Devising an automated technology to organize the railroad transportation of containers for intermodal deliveries based on the theory of point processes [Електронний ресурс] / T. Butko, V. Prokhorov, A. Kolisnyk, L. Parkhomenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 1(3). - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_1(3)__2
Значна кількість проблем і пов'язані з ними додаткові витрати операторів виникають внаслідок недосконалості існуючої технології оперативного планування роботи залізничного транспорту у складі системи інтермодальних перевезень. Джерелом цих проблем виступає не лише процес транспортування контейнерів залізничними шляхами, значний вклад у їх виникнення та розвиток вносять також і процеси, що протікають безпосередньо до та після нього. Ці процеси характеризуються певним рівнем невизначеності, який є наслідком їх імовірнісної природи. Їх випадковий характер провокує перепростої рухомого складу, які спричиняють додаткові операторські витрати та зниження якості обслуговування клієнтів. Однак безпосередній вплив на них є дуже ускладненим або економічно недоцільним. Показано, що врахування ймовірнісної природи цих процесів з метою зменшення їх негативного впливу є найбільш ефективним саме на етапі оперативного планування роботи залізничних підприємств, що задіяні в процесі інтермодальних перевезень. Зазначено, що для підвищення якості такого планування необхідне одночасне врахування випадкових чинників процесів формування й обробки контейнерних поїздів на станціях, їх просування по дільницях і передачі до порту. Однак особливої уваги потребує процес надходження контейнерів до термінальних залізничних станцій. Доведено, що ключовим моментом у вирішенні проблеми синхронізації цих процесів є формування автоматизованої технології організації транспортування контейнерів залізницею. З цією метою формалізовано технологічний процес формування та просування контейнерних поїздів до морських портів у вигляді моделі стохастичної оптимізації з використанням математичного апарату теорії випадкових потоків. Критерій оптимізації даної моделі представляє експлуатаційні витрати оператора при організації залізничної частини інтермодальних перевезень. Стохастичний характер моделі надає можливість відшукати оптимальні параметри оперативного плану організації контейнерних перевезень одночасно контролюючи рівень впевненості у можливості реалізації цього плану враховуючи імовірнісну природу складових процесів. На базі розробленої моделі створено програмне забезпечення у середовищі Matlab і сформовано автоматизовану технологію просування контейнерних поїздів. Застосування запропонованої моделі у процесі формування автоматизованої технології залізничних контейнерних перевезень нанадасть можливість зменшити експлуатаційні витрати залізничної частини інтермодальних контейнерних перевезень щонайменше на 10 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Zolochevsky A. 
Benchmark creep tests for thermal barrier coatings [Електронний ресурс] / A. Zolochevsky, A. Galishin, S. Sklepus, L. Parkhomenko, V. Gnitko, A. Kühhorn, C. Leyens // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Машинознавство та САПР. - 2013. - № 23. - С. 158-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpim_2013_23_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Zolochevsky A. 
Damage accumulation in multilayer thin films on gamma titanium aluminides [Електронний ресурс] / A. Zolochevsky, L. Parkhomenko, V. Gnitko, A. Kühhorn, M. Kober // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Машинознавство та САПР. - 2014. - № 29. - С. 182-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpim_2014_29_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Butko T. V. 
Improvement of Technology of Passenger Intermodal Transportation with Involvement of Railway Transport in the Conditions of Tourism Development [Електронний ресурс] / T. V. Butko, V. M. Prokhorov, L. O. Parkhomenko, A. O. Prokopov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 1. - С. 37-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_1_6
За основну мету поставлено визначення та методичне обгрунтування шляхів підвищення ефективності пасажирських інтермодальних перевезень із залученням швидкісних поїздів як допоміжного виду транспорту в умовах здійснення морських та річкових туристичних подорожей. У процесі дослідження було використано: метод факторного аналізу - для визначення факторів, що впливають на привабливість здійснення туристичних подорожей із використанням швидкісних поїздів як допоміжного транспорту; метод пропуску зупинок - для з'ясування шляхів підвищення ефективності використання швидкісних поїздів як допоміжного виду транспорту під час здійснення туристичних подорожей; методи побудови та навчання генеративно-змагальних нейронних мереж - для формування моделі прогнозування пасажиропотоків, на основі історичних даних мультиваріативних часових рядів; метод генетичних алгоритмів - для оптимізації моделі змішано-цілочисельного програмування, яка дозволяє отримати оптимальну схему курсування швидкісних поїздів на лінії. Із метою збереження привабливості здійснення туристичних подорожей та підвищення маршрутної швидкості поїздів запропоновано в досконалення технології планування їх роботи на основі методу пропуску зупинок. Сформовано математичну модель змішано-цілочисельного програмування, яка одночасно забезпечує привабливість здійснення туристичних подорожей та рентабельність для залізничних операторів. Для підготовки вихідних даних розроблено метод прогнозування пасажиропотоків на основі мультиваріативних часових рядів. Процедуру оптимізації сформованої моделі було реалізовано у вигляді програмного забезпечення мовою Matlab. Набув подальшого розвитку метод пропуску зупинок, який уперше було застосовано для вдосконалення технології інтермодальних пасажирських перевезень. Запропоновано оригінальний метод прогнозування пасажиропотоків на основі мультиваріативних часових рядів із використанням сучасної моделі генеративно-змагальних нейронних мереж. Отримані результати спрямовані на вдосконалення методичних підходів до формування сучасних технологій інтермодальних пасажирських перевезень та реалізації потенціалу швидкісного залізничного транспорту як основи всебічного розвитку туризму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.543 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Parkhomenko L. 
Building a model for planning rapid delivery of containers by rail under the conditions of intermodal transportation based on robust optimization [Електронний ресурс] / L. Parkhomenko, T. Butko, V. Prokhorov, T. Kalashnikova, T. Golovko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 5(3). - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_5(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського