Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Slavinska O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Slavinska O. 
The method of accounting infiltration of atmospheric precipitation to calculate drainage facilities [Електронний ресурс] / O. Slavinska, V. Savenko, O. Usichenko, A. Kvatadze // Metallurgical and mining industry. - 2017. - № 1. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/metmi_2017_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Biliaiev M. M. 
Numerical simulation of pollution dispersion in urban street [Електронний ресурс] / M. M. Biliaiev, O. S. Slavinska, R. V. Kyrychenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 4. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_4_5
Зроблено спробу вирішити питання щодо розробки 2D чисельної моделі, яка дозволила б швидко розрахувати процес забруднення атмосферного повітря викидами автотранспорту. Передбачено також створити числову модель, що надавала б можливість прогнозувати рівень забруднення атмосферного повітря при використанні захисних бар'єрів біля дороги. Використано розроблену модель, яка базується на рівнянні нев'язкої рідини та рівнянні масопереносу. Рівняння для потенціалу швидкості використовується для розрахунку поля швидкості повітряного потоку при експлуатації бар'єрів. При вирішенні рівняння для потенціалу швидкості задіяна неявна різницева схема "умовної апроксимації". Для чисельного рішення задачі масопереносу вживається неявна поперемінно-трикутна різницева схема. Числове інтегрування здійснюється на прямокутній різницевій сітці. Для формування складної форми розрахункової області використовуються маркери, а для моделювання джерела емісії - модель точкового джерела, яка формується за допомогою дельта-функції Дірака. Розроблено 2D чисельну модель, яка враховує основні фізичні фактори, що впливають на процес розсіювання шкідливих речовин в атмосфері при викидах від автотранспорту з урахуванням розміщення захисних бар'єрів біля дороги. На основі побудованих чисельних моделей проведено обчислювальний експеримент із оцінки рівня забруднення повітряного середовища на вулиці. Створено чисельну модель, яка дозволяє розрахувати 2D аеродинаміку вітрового потоку за умов наявності перешкод та процес масопереносу викидів токсичних газів від автотраси. Модель дозволяє враховувати наявність автомобіля на дорозі, форму захисного бар'єру, присутність бордюру. Виконано розрахунки по визначенню зони забруднення, що формується біля захисного бар'єру, розташованого біля автомагістралі. Розглянута ефективна чисельна модель, яка може бути застосована при розробці заходів із охорони навколишнього середовища при експлуатації автомобільного транспорту в місті. Розроблена модель дозволяє оцінити розміри, форму та інтенсивність зони забруднення біля автомагістралі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 983.117 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Slavinska O. 
Development of a mathematical model of eevaluation of road-and-transport assets as a component of information-and-management system [Електронний ресурс] / O. Slavinska, V. Savenko, A. Kharchenko, A. Bubela // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 6(4). - С. 45-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_6(4)__7
Розглянуто проблеми вартісної оцінки активів у системі управління дорожньо-транспортною інфраструктурою. Заропоновано використання кваліметричної моделі як основи вартісної оцінки активів дорожньо-транспортного комплексу (ДТК) з урахуванням фізичних і функціональних особливостей. Розроблено математичну модель вартісної оцінки активів ДТК, яка відповідає сучасним вимогам, із можливістю реалізації в інформаційно-управлінській системі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.969 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Biliaiev M. M. 
Simulation of pollution dispersion from road traffic [Електронний ресурс] / M. M. Biliaiev, O. S. Slavinska, R. V. Kyrychenko // Науковий вісник будівництва. - 2017. - Т. 89, № 3. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2017_89_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Slavinska O. 
Investigation of the work of the road construction at the sites by pipe drenes from materials of different origin [Електронний ресурс] / O. Slavinska, V. Savenko, A. Bubela, A. Yaremov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 2(7). - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_2(7)__4
Досліджено умови роботи нетипових дорожніх конструкцій із трубчастими дренами різних за походженням матеріалів під впливом власної маси та нормативного навантаження рухомого складу. Числові експерименти визначення напружено-деформованого стану проводилися за допомогою системи SCAD. Визначено доцільність застосування труб, які за міцносними характеристиками витримують навантаження на дорогах найвищої I-ї технічної категорії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 906.315 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Biliaiev M. 
Numerical simulation of polluted air suction near the road [Електронний ресурс] / M. Biliaiev, O. Slavinska, R. Kyrychenko // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2018. - № 55. - С. 310-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2018_55_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.771 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Slavinska O. 
Development of a model of the weight of motor roads parameters as part of the information and management system of monetary evaluation [Електронний ресурс] / O. Slavinska, V. Stozhka, A. Kharchenko, A. Bubela, A. Kvatadze // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(3)__7
Розглянуто підходи до побудови багаторівневої ієрархічної системи показників оцінки якісного стану ділянки автомобільної дороги. Розроблено модель вагомостей параметрів та характеристик автомобільних доріг як дорожньо-транспортного активу у складі інформаційно-управлінської системи грошової оцінки. Проведення досліджень обумовлене необхідністю розробки уніфікованої кваліметричної моделі грошової оцінки ділянки автомобільної дороги. В результаті проаналізовано параметри та конструктивні елементи автомобільних доріг, що надало можливість розглянути об'єкт оцінки - ділянку дороги з точки зору методології побудови складних багаторівневих ієрархічних систем. На основі запропонованого підходу побудовано повну кваліметричну модель для вартісної оцінки автомобільної дороги, яка базується на методі декомпозиції властивостей об'єкта та включає максимальну кількість можливих параметрів, характеристик, конструктивних елементів, показників транспортно-експлуатаційного стану. Запропоновано механізм обгрунтування вагомостей параметрів і характеристик об'єкта оцінки - ділянки автомобільної дороги шляхом раціонального поєднання вартісного, експертного методів і методу еквівалентних співвідношень. Адекватність запропонованої моделі підтверджується аналізом стандартних похибок, які складають біля 5 %, що суттєво не впливає на достовірність результатів аналітичних розрахунків. Результати проведених досліджень слугуватимуть подальшим розвитком інформаційно-управлінської системи грошової оцінки дорожньо-транспортного комплексу, метою функціонування якої є обгрунтування раціональних управлінських рішень щодо дорожніх активів в цілому та автомобільних доріг зокрема. Розроблена модель вагомостей параметрів автомобільних доріг може бути використана підприємствами та організаціями дорожньої галузі та бути підгрунтям для прийняття ефективних обгрунтованих управлінських рішень щодо дорожньо-транспортних активів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Slavinska O. 
Development of road sector’s lend valuation method for aims of asset management [Електронний ресурс] / O. Slavinska, A. Kharchenko, A. Bubela, О. Chechuha // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 2(2). - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_2(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Slavinska O. 
The intensity of water removal from shallow drainage systems considering the properties of filler materials [Електронний ресурс] / O. Slavinska, A. Bubela, О. Chechuha, L. Bondarenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 3(1). - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_3(1)__8
До теперішнього часу практично не існує експериментальних досліджень дренажних споруд. Об'єктом дослідження є дорожня конструкція з поперечним дренажем мілкого закладання, яка влаштовується на перезволожених ділянках автомобільних доріг. З метою визначення інтенсивності водовідведення дренажної конструкції, залежно від властивостей матеріалів-наповнювачів, на спеціальній моделювальній установці дорожньої конструкції проведено експеримент. Параметри установки надають можливість влаштовувати конструкцію, що відповідає реальним натурним умовам - параметрам III категорії автомобільної дороги та дослідити процеси формування фільтраційного потоку в дренажній траншеї, що неможливо на реальних об'єктах. На лабораторній установці проведено дослідження умов роботи дренажних конструкцій: шару зі щебню фракцією 20 - 40 мм і двох типів поперечних дренажів мілкого закладання з різних матеріалів-наповнювачів у траншеї. У процесі проведення ряду експериментальних досліджень проведено вимірювання об'єму відведеної води з траншеї, часу відведення. За результатами досліджень, на базі методів математичної статистики побудовано уніфіковані рівняння кореляційно-регресійної моделі щодо режиму роботи дренажної конструкції залежно від початкової вологості грунту земляного полотна. За отриманими результатами експериментальних досліджень визначено один із основних показників роботи конструкцій дренажів мілкого закладання, який залежить від властивостей матеріалів-наповнювачів траншей - інтенсивність водовідведення. Встановлено, що дренажна конструкція з щебеневим ядром у траншеї працювала в одному режимі сформованого потоку на відміну від конструкції з полівінілхлоридною трубою, обсипаною крупнозернистим піском. Робота конструкції з трубою за інтенсивністю водовідведення поділяється на короткочасний і тривалий режим. Отримані регресійні залежності надають можливість зробити прогноз щодо кількості відведеної води запропонованими дренажними конструкціями за певний проміжок часу для натурних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.085 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Slavinska O. 
Predicting deformations in the area of impact exerted by a bridge crossing based on the proposed mathematical model of a floodplain flow [Електронний ресурс] / O. Slavinska, А. Tsynka, І. Bashkevych // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(7). - С. 75-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(7)__9
Для розробки методів прогнозування деформацій на заплавних ділянках у зоні впливу мостових переходів розроблено математичну модель зависенесного потоку з трав'яною рослинністю. Задача розрахунку гідродинамічних полів швидкостей і тиску в штучно стиснених потоках відносяться до теорії мілкої води, оскільки вертикальний розмір (глибина потоку) є суттєво меншим від горизонтальних розмірів, довжини та ширини. Відповідно до цього запропонована модель базується на рівнянні розподілу швидкісної структури та глибини заплавного потоку в наближенні до двовимірних залежностей з урахуванням силових факторів. Силові фактори обумовлюють опір при обтіканні рослинності на заплавних ділянках та опір розмиву дрібнозернистих грунтів. Для отримання однозначного розв'язку розглядуваної задачі до представленої замкненої системи вихідних рівнянь додано граничні та початкові умови. Ці умови надають можливість визначити рівень вільної поверхні потоку та зону впливу мостового переходу на різних етапах проходження розрахункового паводка. За скінченно-різницевими аналогами рівнянь переносу розраховано розподіл швидкостей і глибин у розрахункових створах. За допомогою ітерацій визначено поздовжню швидкість в усталеному заплавному потоці з елементами рослинності. Отримано результати розрахунку розмиву на заплавних ділянках підмостового русла рівнинної р. Сіверський Донець. Глибина заплавного потоку після розмиву визначається на основі співвідношень дійсної та нерозмивної швидкостей. При порівнянні з початковими донними відмітками розмив більшої заплави становить 0,96 м, меншої заплави - 1,28 м. Запропоноване науково обгрунтоване рішення з забезпечення оптимальної взаємодії заплавних потоків із мостовими переходами вносить певний вклад у підвищення надійності їх функціонування за рахунок якості проектних робіт і відповідного зниження будівельно-експлуатаційних витрат.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.927 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Slavinska O. 
Determination of the influence area of a bridge crossing in a river stream [Електронний ресурс] / O. Slavinska, А. Tsynka // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 4(2). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_4(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 707.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Slavinska O. S. 
Application of transformation assessment tasks highways management methodology of property evalution road on the basis of transformation [Електронний ресурс] / O. S. Slavinska // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2016. - Вип. 96. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2016_96_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.931 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Slavinska O. S. 
Increasing the operational reliability of asphalt concrete coating for the use of modi-fication addition butоnаl NS 198 [Електронний ресурс] / O. S. Slavinska, A. M. Onyshchenko, A. V. Bubela // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2020. - Вип. 108. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2020_108_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.203 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Wen Mingming 
A study of modern techniques of land management and cadastre for sustainable cities [Електронний ресурс] / Mingming Wen, O. S. Slavinska, K. A. Mamonov // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2021. - Вип. 109. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2021_109_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 654.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Slavinska O. S. 
Determination of factors affecting investment privalovs land cities [Електронний ресурс] / O. S. Slavinska, Yu. B. Radzinska // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2021. - Вип. 110. - С. 218-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2021_110_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 835.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського