Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Іванишин Навчання професійно зорієнтованого діалогічного$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Іванишин Г. Навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей вищих навчальних закладів: лінгводидактична модель [Електронний ресурс] / Г. Іванишин // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 10. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_10_20 Обгрунтовано сутність і структуру поняття "професійно зорієнтоване діалогічне мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей", уточнено зміст поняття "професійне мовлення медичних працівників". Розглянуто лінгвістичні, психологічні, психолінгвістичні та лінгводидактичні передумови навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови. Виявлено педагогічні умови формування професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів (комунікативно-мовленнєва спрямованість навчання іноземних студентів української мови, позитивна мотивація комунікативно-мовленнєвої діяльності іноземних студентів українською мовою, інформаційно-методичний супровід навчання професійно зорієнтованого українського діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей). Охарактеризовано модель навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови. Проаналізовано сучасні підходи щодо навчання професійного спілкування.
|
|
|