Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Іщук Реклама як соціокультурний феномен$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Іщук С. М. 
Реклама як соціокультурний феномен епохи постмодерну [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_26
Досліджено рекламу як феномен доби постмодерну через зіставлення різних підходів до нього. Підсумовуючи сучасні підходи до культурфілософського осмислення реклами, відмічено онтологічну невизначеність цього феномена. Наслідком цього є суперечливість поглядів на культурну місію рекламної діяльності: від позитивного мислення (віра в ідеальний світ і підсвідоме прагнення ототожнити себе з героями реклами) до негативної реакції на рекламу (вона не створює бажаних, орієнтованих на майбутнє образів, є часто банальною, не розважає, а іноді і занадто прямолінійна. Зазначено, що рекламна діяльність не виявляє ознак контркультури, адже вона не займає стосовно до традиційної культури екстремальної і протестної позиції. Хоча реклама вже має значний вплив на сучасну культуру, передчасно говорити й про "рекламну культуру" як про пануючий тип сучасної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.792 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського