Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Іщук Реклама як соціокультурний феномен$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Іщук С. М. Реклама як соціокультурний феномен епохи постмодерну [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_26 Досліджено рекламу як феномен доби постмодерну через зіставлення різних підходів до нього. Підсумовуючи сучасні підходи до культурфілософського осмислення реклами, відмічено онтологічну невизначеність цього феномена. Наслідком цього є суперечливість поглядів на культурну місію рекламної діяльності: від позитивного мислення (віра в ідеальний світ і підсвідоме прагнення ототожнити себе з героями реклами) до негативної реакції на рекламу (вона не створює бажаних, орієнтованих на майбутнє образів, є часто банальною, не розважає, а іноді і занадто прямолінійна. Зазначено, що рекламна діяльність не виявляє ознак контркультури, адже вона не займає стосовно до традиційної культури екстремальної і протестної позиції. Хоча реклама вже має значний вплив на сучасну культуру, передчасно говорити й про "рекламну культуру" як про пануючий тип сучасної культури.
|
|
|