Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Антощенкова Інноваційний маркетинг, як особливий$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Антощенкова В. В. 
Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Антощенкова, О. А. Богданович // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 185. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_185_8
Сучасний стан ринку в Україні характеризується швидким зростаючим рівнем ризику, невизначеністю та деструктуризацією, тому запровадження інноваційного маркетингу є першочерговим завданням забезпечення конкурентоспроможності підприємства та посилення його ринкових позицій, поліпшення якісних показників господарської діяльності (економічний розвиток), підвищення рівня управління. Таким чином, інноваційний маркетинг потрібно розглядати як особливий вид інноваційної діяльності та осучаснену концепцію класичного маркетингу, за якою підприємство має безперервно вдосконалювати свою продукцію, форми і методи їх просування і збуту саме на інноваційній (випереджувальній час) основі з метою якнайкращого задоволення потреб споживачів і забезпечення максимізацію прибутку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.55 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського