Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Байда Економетрична модель оцінювання ефективності$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Байда Б. Ф. 
Економетрична модель оцінювання ефективності діяльності туристичних компаній в Україні [Електронний ресурс] / Б. Ф. Байда // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_1_7
Проведено оцінювання ефективності діяльності туристичних компаній на основі побудованої економетричної моделі шляхом встановлення зв'язків між чинниками. Виявлено основні чинники, які мають вплив на ефективність діяльності туристичних компаній, здійснено прогнозування динаміки основних показників, що впливають на ефективність діяльності туристичних компаній, обгрунтовано одержані результати обчислень. У процесі дослідження було використано статистичні й експертні дані для формування моделі оцінки ефективності діяльності туристичної компанії. Виявлено вплив експертної оцінки ефективності системи управління туристичною компанією (щодо експертної оцінки професіоналізму) на ефективність діяльності туристичної компанії. Відповідно до запропонованої економетричної моделі одержано значення оцінок ефективності, включаючи залежність досліджуваного показника за зміни коефіцієнта "експертна оцінка ефективності" системи управління туристичною компанією для деяких значень коефіцієнта "експертна оцінка професіоналізму" та фіксованих значень інших факторів. Згідно з одерэжаними результатами, зроблено висновок про те, що підвищення якості системи управління туристичною компанією для різних значень професіоналізму та фіксованих значень інших показників призводить до підвищення ефективності діяльності туристичної компанії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.351 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського