Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Башун Маркетинговий підхід до комплектування$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Башун О. Маркетинговий підхід до комплектування фондів бібліотек [Електронний ресурс] / О. Башун // Бібліотечний вісник. - 1999. - № 3. - С. 29-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1999_3_14 Обгрунтована необхідність організації державної або альтернативної системи книгорозповсюдження й книгопостачання бібліотек, яка передбачає застосування таких елементів комерційного маркетингу, як товар, послуга; маркетингові дослідження, вивчення книжкового ринку, ціновий маркетинг, надання платних послуг бібліотекою тощо. Описуються заходи, які робляться з цією метою Донецькою обласною науковою бібліотекою (ДОУНБ), зокрема, накопичення регіональної інформації про друковані видання шляхом створення автоматизованого центру "Книжковий ринок Донбасу" з можливістю його використання бібліотеками, установами й приватними особами.
|
|
|