Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Богуславський Диверсифікація як основа глобалізаційних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Богуславський Є. І. Диверсифікація як основа глобалізаційних процесів (на прикладі великих компаній) [Електронний ресурс] / Є. І. Богуславський // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_2 Мета роботи - узагальнення світового досвіду проведення диверсифікації, обгрунтування її впливу на світові глобалізаційні процеси. Розглянуто низку досить успішних транснаціональних компаній, як американських (Daimler-Benz), західноєвропейських (Nokia), тихоокеансько-азійських (Takeda), так і українських (Метінвест), які у певний момент свого розвитку пішли шляхом диверсифікаційного розширення виробництва та збуту, вийшовши таким чином на глобальний ринок. Історії цих компаній несхожі, оскільки вони створювалися та формувалися у різні часи під впливом різних політичних та економічних ситуацій. Єдине спільне, що вони мають, - це успішне використання різноманітних диверсифікаційних методів, яке забезпечило їм захоплення міжнародної торгової арени. Таким чином, саме диверсифікація стала фундаментом для глобалізації міжнародних економічних відносин. Злиття компаній як наслідок глобалізаційної сфери впливу диверсифікаційних процесів не є чимось надзвичайним, але водночас і не є широко розповсюдженим, особливо, якщо мова йде про великі конгломерати, які вражають об'ємом та різноманіттям асортименту продукції, що випускається.
|
|
|