Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Боднар Визначення сили тяги локомотива$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Боднар Б. Є. Визначення сили тяги локомотива з урахуванням нерівномірності навантаження колісно-моторних блоків [Електронний ресурс] / Б. Є. Боднар, М. І. Капіца, Д. М. Кислий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_7 Розглянуто найбільш поширені способи визначення сили тяги локомотива. Рішення задач тягових розрахунків передбачає визначення сил, що діють на поїзд у кожній точці шляху. Під час вибору раціональних траєкторій руху поїзда й у разі розробки режимних карт ведення поїзда необхідно визначати фактичне значення сили тяги локомотива. З урахуванням різних факторів, значення потужності ТЕД локомотива можуть мати значну різницю. Мета дослідження - вдосконалення системи оперативного визначення сили тяги локомотива під час тягових розрахунків по електричним параметрам ТЕД за рахунок урахування нерівномірності навантаження КМБ. Запропоновано методику визначення сили тяги електровозів та тепловозів з електричною передачею, в основу якої покладено одержання первинних даних про режим роботи тягових електричних двигунів постійного струму. Наведено датчики й схему їх включення в електричну схему тепловоза для одержання даних у цифровому вигляді й оперативного розрахунку режиму роботи кожного тягового електродвигуна, а також визначення сили тяги локомотива. Проведено експериментальне дослідження системи визначення сили тяги на тяговому електродвигуні ЕД-105. Проведено порівняння електричної та механічної потужностей електродвигуна. Запропоновано систему оперативного визначення сили тяги локомотивів, яка враховує змінні електромеханічні фактори колісно-моторних блоків і збільшує точність розрахунків. Система є складовою частиною бортового комплексу визначення енергоефективних режимів ведення поїздів та забезпечує визначення прискорюючих та сповільнюючих сил.
|
|
|