Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Білецька Принципи відбору змісту природничо-наукової$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Білецька Г. 
Принципи відбору змісту природничо-наукової підготовки майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. Білецька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_11
Зміст природничо-наукової освіти майбутніх екологів визначено як сукупність елементарних навчальних компонентів, що розкривають сутність природничо-наукової картини світу та вимоги суспільства, відображені у галузевому стандарті вищої освіти. Запропоновано методологічні принципи, які необхідно враховувати під час розробки змістової складової підготовки студентів-екологів, а саме: синергетичності, концептуальності, фундаментальності, трансдис- та міждисциплінарності, глобального (універсального) еволюціонізму, цілісності, системності, особистісно орієнтованої освіти, науковості, доступності, інтеграції, систематичності й послідовності, відповідності змісту природничо-наукової освіти потребам суспільного розвитку, гуманітаризації, практичної та професійної значущості, гуманізації, профільності й професійної спрямованості, регіональності, а також дидактичні принципи.Содержание естественнонаучного образования будущих экологов определено как совокупность элементарных учебных компонентов, раскрывающих сущность естественнонаучной картины мира и требования общества, отображенные в отраслевом стандарте высшего образования. Предложены методологические принципы, которые необходимо учитывать при разработке содержательной составляющей подготовки студентов-экологов, а именно: принципы синергетичности, концептуальности, фундаментальности, трансдис- и междисциплинарности, глобального (универсального) эволюционизма, целостности, системности, личностно ориентированного образования, научности, доступности, интеграции, систематичности и последовательности, соответствия содержания естественнонаучного образования потребностям общественного развития, гуманитаризации, практической и профессиональной значимости, гуманизации, профильности и профессиональной направленности, региональности, а также дидактические принципы.The content of science education of future ecologists defined as the sum of elementary educational components, revealing the essence of the natural-scientific picture of the world and the demands of society, displayed in industry standard of higher education. Methodological principles that must be considered when developing a content of the training of students-environmentalists were suggested, namely the principles of: synergy, conceptuality, fundamentality, transdisciplinarity, interdisciplinarity, global (universal) evolutionism, integrity, system, personality-oriented education, science, accessibility, integration, systematicity and sequence, corresponding to the content of science education to the needs of social development, humanization, practical and professional significance, vocational and professional orientation, regionality, as well as didactic principles.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського