Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Василюк Наукові підходи до аналізу$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Василюк А. 
Наукові підходи до аналізу освітніх реформ [Електронний ресурс] / А. Василюк // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_2_7
Розглянуто наукові підходи до аналізу реформ через методологічний, теоретичний та технологічний концепти, а також комплексу світоглядних орієнтирів. Визначено доцільність існування різних типів освітніх реформ: залежно від масштабу змін – загальних та часткових; з урахуванням обсягу і характеру змін – мікро- та макрополітичних, мікро- та макротехнічних; залежно від сутності, обсягу й якості освітніх змін – корекційних, модернізаційних, структурних, системних; залежно від тривалості та масштабності реформаторських перетворень – еволюційних, революційних, поверхневих, глибоких; за характером процесів освітніх змін – адаптаційних, радикальних, часткових, холістичних. Наведено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування цілісної системи середньої та вищої освіти. Виокремлено вимоги до реформування освіти: інтегральний характер реформи, позитивне ставлення суспільства до реформи освіти, випереджальний характер фінансових, кадрових та інфраструктурних реформ, соціолого-психологічний та економічний аналіз підготовки та проведення реформи, цілісний та варіативний характер концепції освіти. Подано класифікацію тенденцій освітніх реформ за певними критеріями.Рассмотрены научные подходы к анализу реформ с использованием методологического, теоретического и технологического концептов, а также комплекса мировоззренческих ориентиров. Определена целесообразность существования различных типов образовательных реформ, в частности: в зависимости от масштаба изменений – общие и частные, с учетом объема и характера изменений – микро- и макрополитические, микро- и макротехнические; в зависимости от сущности, объема и качества образовательных изменений – коррекционные, модернизационные, структурные, системные; в зависимости от продолжительности и масштабности реформаторских преобразований – эволюционные, революционные, поверхностные, глубокие; по характеру процессов образовательных изменений – адаптационные, радикальные, частичные, холистические. Приведена интегративная (диагностико-прогностическая) модель реформирования целостной системы среднего и высшего образования. Выделены следующие требования к реформированию образования: интегральность реформы, позитивное отношение общества к реформе образования, опережающий характер финансовых, кадровых и инфраструктурных реформ, социолого-психологический и экономический анализ подготовки и проведения реформы, целостный и вариативный характер концепции образования. Представлена классификация тенденций образовательных реформ по определенным критериям.Scientific approaches to the analysis of reforms are considered through methodological, theoretical and technological concepts, and also a complex of defining reference points. It is presented model of reforming of educational.
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.353 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського