Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Вахович Формування стратегічних орієнтирів креативного$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Вахович І. М. Формування стратегічних орієнтирів креативного регіонального розвитку на основі кластерного аналізу [Електронний ресурс] / І. М. Вахович, О. М. Чуль // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_10 Проаналізовано стан креативного регіонального розвитку в розрізі індустрій креативної економіки. інтегральна оцінка розвитку креативної економіки в регіональному вимірі дала змогу визначити віддаленість регіонів один від одного за рівнем такого розвитку. На цій основі, за допомогою використання кластерного аналізу, зокрема методу кульової дивергенції, регіони обієднано в кулі, що характеризуються схожим ходом і тенденціями розвитку креативної економіки в межах такої кулі. Для кожної з одержаних куль авторами окреслено тенденції креативного розвитку. За результатами проведеної оцінки сформовано основі стратегічні орієнтири подальшої політики управління креативним розвитком.
|
|
|