Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Вахович Формування стратегічних орієнтирів креативного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Вахович І. М. 
Формування стратегічних орієнтирів креативного регіонального розвитку на основі кластерного аналізу [Електронний ресурс] / І. М. Вахович, О. М. Чуль // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_10
Проаналізовано стан креативного регіонального розвитку в розрізі індустрій креативної економіки. інтегральна оцінка розвитку креативної економіки в регіональному вимірі дала змогу визначити віддаленість регіонів один від одного за рівнем такого розвитку. На цій основі, за допомогою використання кластерного аналізу, зокрема методу кульової дивергенції, регіони обієднано в кулі, що характеризуються схожим ходом і тенденціями розвитку креативної економіки в межах такої кулі. Для кожної з одержаних куль авторами окреслено тенденції креативного розвитку. За результатами проведеної оцінки сформовано основі стратегічні орієнтири подальшої політики управління креативним розвитком.
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.998 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського