Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Вертегел Виховання естетичного смаку майбутніх$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Вертегел В. Виховання естетичного смаку майбутніх правників за допомогою інтерактивних методів навчання іноземним мовам [Електронний ресурс] / В. Вертегел // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__5 Розглянуто проблему виховання естетичного смаку майбутніх правників. Обгрунтовано можливість використання самостійної роботи з іноземної мови як засобу розвитку естетичного смаку особистості. Висвітлено значення іноземної мови як навчального предмету у нефілологічному ВНЗ, яка виконує функції загальноосвітньої та соціокультурної підготовки тих, хто навчається. Підкреслено, що виховання естетичного смаку засобами самостійної роботи з іноземної мови є ефективним за умов оволодіння знаннями про культуру, історію, естетичні ідеї та ідеали країни, мова якої вивчається, набуття навичок самостійної роботи з іншомовними джерелами.Рассмотрена проблема воспитания эстетического вкуса будущих юристов. Обоснована возможность использования самостоятельной работы с иностранным языком как средства развития эстетического вкуса личности. Освещено значение иностранного языка как учебного предмета в нефилологических ВУЗ, который выполняет функции общеобразовательной и социокультурной подготовки обучающихся. Подчеркнуто, что воспитание эстетического вкуса средствами самостоятельной работы по иностранному языку является эффективным в условиях овладения знаниями о культуре, истории, эстетических идеалов страны изучаемого языка, приобретения навыков самостоятельной работы с иноязычными источниками.The problem of education of the aesthetic taste of future lawyers. It's considered a possibility of independent work with a foreign language as a means of aesthetic taste of the individual. Lighted the value of a foreign language as a subject in a non-philological higher education, which serves as the educational and socio-cultural training of students. Stressed that the education of aesthetic taste of the means of independent work in a foreign language is effective in terms of mastering knowledge about the culture, history and aesthetic ideals of the country of studied language, skills of independent work with others sources.
|
|
|