Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Грицюк Історико-педагогічні передумови розвитку дошкільної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Грицюк Т. С. Історико-педагогічні передумови розвитку дошкільної освіти на Хмельниччині (50-60 рр. ХХст. ) [Електронний ресурс] / Т. С. Грицюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_28 Розглянуто історико-педагогічні передумови, які сприяли розвитку дошкільної освіти в 1950 - 1960-х рр. на Хмельниччині. Розкрито основні тенденції розвитку дошкільної освіти в зазначений період ы фактори, що впливали на цей процес. Виявлено причини успіхів і негараздів дошкільної освіти. Проаналізовано основні державні документи, що вплинули на вдосконалення її змісту. Простежено динаміку розвитку мережі дошкільних закладів на Хмельниччині, їх структуру, наповнюваність груп, потреби дітей та батьків. Наведено статистичні дані. Зроблено висновок про важливість врахування досвіду означеного періоду у вирішенні завдань щодо модернізації дошкільної освіти.Рассмотрены историко-педагогические предпосылки, которые способствовали развитию дошкольного образования в 1950 - 1960-х гг. на Хмельниччине. Раскрыты основные тенденции развития дошкольного образования и факторы, которые повлияли на данный процесс. Выявлены причины успехов и неудач дошкольного образования. Проанализированы основные государственные документы, которые повлияли на совершенствование ее содержания. Прослежены динамика развития сети дошкольных учреждений на Хмельниччине, их структура, наполнение групп, потребности детей и родителей. Приведены статистические данные. Сделан вывод о важности использования опыта данного периода при решении задач относительно модернизации дошкольного образования.The results of exploration of historical and pedagogical prerequisites which were supporting progress of preschool education in 1950-1960-s in Khmelnytskyi region are highlighted in the article. The main tendencies of the development of pre-school education and factors influenced on this process are characterized. The reasons of success and problems in the pre-school education are analyzed. The main state documents which influenced the improvement of it content are analyzed.
|
|
|