Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Грудинін Результати всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Грудинін Б. О. Результати всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі малої академії наук України [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_6 Мета роботи - аналіз проблеми залучення учнів старших класів загальноосвітньої школи до дослідницької діяльності в системі Малої академії наук України (МАНУ). Використано теоретичні методи дослідження, а саме: групування та систематизація статистичних даних з метою виявлення спільного та особливого, та встановлення загальних принципів. Результатом роботи став аналіз та систематизація статистичних даних щодо проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАНУ в форматі роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань. На основі статистичних даних продемонстровано, що на сучасному етапі МАНУ забезпечує процес виявлення та відбору обдарованих дітей; розвиток їх здібностей; духовного, інтелектуального, творчого розвитку підростаючого покоління; створення умов для соціального та професійного самовизначення особистості; виховання майбутньої творчої та наукової зміни. До складу МАНУ сьогодні входять 27 регіональних територіальних відділень, які координують роботу районних і міських територіальних відділень і наукових товариств учнів. На районному та міському рівнях успішно працюють територіальні відділення - малі академії наук учнівської молоді як окремі юридичні особи, або як підрозділи навчальних закладів, визначених відповідними управліннями освіти та науки. Їх загальна кількість становить близько тисячі. Щороку в системі МАНУ працюють понад 7 тисяч наукових секцій, гуртків та інших творчих об'єднань. Наукова новизна публікації - систематизовано статистичні дані за період 2013 - 2017 рр. щодо роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань МАНУ окремо за обласними (республіканськими) центрами, містами (районними центрами) та селами (селищами міського типу).
|
|
|